AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Når kan en "kreve" at den andre skal slette datingsprofilen? Etter at en har treffet hverandre og satser på å gå videre? Hva tenker dere? I så fall hvordan legge det frem? Anonymkode: 52f8e...6b5
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Hvis noen sier "nå krever jeg at du sletter profilen!", beholder jeg heller profilen og sletter daten. Ærlig talt, hvis forholdet er liv laga sletter begge to profilene sine når det faller seg naturlig, uten at den andre "legger det frem". Anonymkode: 7faec...0b7
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Om noen beholder appen og driver og søker andre etter at man er blitt enige om at man er kjærester? Da er hadde jeg trukket meg unna og sagt farvel. Om en kvinne dater meg og det klaffer og vi skal treffes flere ganger, og hun driver og dater andre? Da er det også farvel. De som ikke fatter såpass er ikke ute etter noe forhold, og det går heller ikke å leve i et forhold med de er min mening. Vær ærlige! Om du har betalt for en profil, kan du fint sette den på "vent" uten å bruke den over noen uker og mnd. Når det så er klart at det blir oss to? Da er det inn og slette. Alt annet vil spre usikkerhet fra første dag. Ikke rart mange ikke lykkes i datingen, når de aldri gir det en sjanse og skal alltid se om det er noe bedre rundt neste sving. Anonymkode: 38d43...2e5 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Om noen beholder appen og driver og søker andre etter at man er blitt enige om at man er kjærester? Da er hadde jeg trukket meg unna og sagt farvel. Om en kvinne dater meg og det klaffer og vi skal treffes flere ganger, og hun driver og dater andre? Da er det også farvel. De som ikke fatter såpass er ikke ute etter noe forhold, og det går heller ikke å leve i et forhold med de er min mening. Vær ærlige! Om du har betalt for en profil, kan du fint sette den på "vent" uten å bruke den over noen uker og mnd. Når det så er klart at det blir oss to? Da er det inn og slette. Alt annet vil spre usikkerhet fra første dag. Ikke rart mange ikke lykkes i datingen, når de aldri gir det en sjanse og skal alltid se om det er noe bedre rundt neste sving. Anonymkode: 38d43...2e5 Dem ble enige om å videre date hverandre og ville holde kontakten... Anonymkode: 52f8e...6b5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå