Gå til innhold

Voksne menn, er de på tinder?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ei dame på 32 år, som ønsker å date en litt eldre mann. Har selv aldri vært på tinder, og lurer derfor på om "de" er der? 

Anonymkode: a086c...f1b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja selvfølgelig alt fra 18-70+

Anonymkode: e8a26...b95

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er i alle fall bra med kvinner på 40-70 der, så da tilsier vel statistikken at det er enda flere mannfolk.  M50

Anonymkode: 83192...134

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er vel mest på dating for voksen alder 40+

Anonymkode: 4afed...8e6

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det du liker med eldre menn ?

Anonymkode: 4afed...8e6

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ei dame på 32 år, som ønsker å date en litt eldre mann. Har selv aldri vært på tinder, og lurer derfor på om "de" er der? 

Hvilken alder er du ute etter da? Jeg har til og med 51 år på profilen min og det er mye kjekke menn der. 

Anonymkode: b3686...709

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nå der (40). Er nok langt fra alene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en kvinne på litt over 40 år. Jeg er på tinder, men det er ikke mange interessante menn i den avstanden jeg søker, dessverre. De samme ansiktene opp igjen og opp igjen😏

Anonymkode: b7e2d...ee9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tiltrekkes av eldre menn rett og slett. Har aldri prøvd tinder så kan jo være verdt et forsøk. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, de er der. Men de er ofte veldig etablerte og kjedelige... 

Anonymkode: 2b3ba...511

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff og ble sammen med en veldig flott 50 åring der 😍

Anonymkode: 83d40...a3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kunne gjerne tenkt meg en 50 åring. 😍

• Liker 4
Skrevet

Nei jeg er ikke der, jeg liker å sjarmere og oppvarte ei dame på byen, eller på fritidsverf for den slags skyld... Kunne gjerne gjordt det for et ONS, men fokuset mitt er å finne ei dame som det går ann å snakke med og holde i😘 Litt karma, men jeg tror det er for mye luremuser på tinder😅

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Nei jeg er ikke der, jeg liker å sjarmere og oppvarte ei dame på byen, eller på fritidsverf for den slags skyld... Kunne gjerne gjordt det for et ONS, men fokuset mitt er å finne ei dame som det går ann å snakke med og holde i😘 Litt karma, men jeg tror det er for mye luremuser på tinder😅

Hun du treffer på byen er nok på Tinder selvom du ikke er det.......

Anonymkode: 83d40...a3c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Mange av dem er på KG, som du ser.

Anonymkode: ee83b...052

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun du treffer på byen er nok på Tinder selvom du ikke er det.......

Gledesdreper!!!😂 Neida, kvinner på tinder kan være greie de... For de som har levd en stund skjønner at en må gi hverandre en sjanse... Problemet mitt er at jeg synes de fleste er så vakker, og når jeg ser at de har et vakkert hjerte også faller jeg pladask🙄 Noen ganger er omsorgen min litt plagsom, jeg har også lett for å falle for dem som ikke har hatt det så bra🧡

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Gledesdreper!!!😂 Neida, kvinner på tinder kan være greie de... For de som har levd en stund skjønner at en må gi hverandre en sjanse... Problemet mitt er at jeg synes de fleste er så vakker, og når jeg ser at de har et vakkert hjerte også faller jeg pladask🙄 Noen ganger er omsorgen min litt plagsom, jeg har også lett for å falle for dem som ikke har hatt det så bra🧡

Du høres ikke så trofast ut om du faller for alle? Ikke kjekt å vite kjæresten digger alle damer i verden og blir forelsket i dem. Ville vært rødt flagg for meg. Prøv å bare se den ene. 

Anonymkode: a3031...e14

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ikke så trofast ut om du faller for alle? Ikke kjekt å vite kjæresten digger alle damer i verden og blir forelsket i dem. Ville vært rødt flagg for meg. Prøv å bare se den ene.

Det kan være så mye røde flagg du vil for meg, jeg skal ikke ha deg uansett... Jeg har aldri vært utro og aldri datet flere samtidig... Jeg er nok troskapens far😉

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Det kan være så mye røde flagg du vil for meg, jeg skal ikke ha deg uansett... Jeg har aldri vært utro og aldri datet flere samtidig... Jeg er nok troskapens far😉

Ok. Men uansett. 

Anonymkode: a3031...e14

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Men uansett. 

Nei, det er ingen uansett... Det er ikke så ofte at man blir forelsket i hjerte og dama samtidig, det er jo klinisk umulig å se på en app... Det er derfor jeg foretrekker å treffe dem IRL, tinder for meg blir bare som en katalog...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...