AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Lurer på dette med menn og renhold og hvordan man skal balansere sine forventninger til realiteten. I det sjiktet jeg dater er ikke menna veldig opptatt av dette, bl.a fordi de jobber mye, og de har bodd alene lenge, så på en måte er det min feil som sier ja til å møte dem. Men så har ikke jeg sjangs på de som har både personlighet, utseende og en viss ryddig -og renslighetssans. Prøver å minne meg selv på når jeg bruker et litt skittent toalett at «er det så nøye da? Ikke vær så kresen», men så får man en litt uggen følelse. Kanskje fordi jeg innerst inne skjønner at jeg ikke er viktig nok til at de orker å vaske. Jeg er ikke et petimeter og ordensfreak så jeg burde kanskje ikke snakke så høyt. Anonymkode: 3d6b6...fdc 1
lalela Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Jeg skjønner veldig godt at det er noe du reagerer på. Ikke noe hyggelig å komme på besøk til et sted hvor det ikke er rent. En ting er litt rot, men om det er ordentlig skittent er det ikke så appellerende.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Du kan se på deg selv som en vare med totalverdi basert på utseende, personlighet etc. Mennene du har sjans på for seriøse forhold har ca samme totalverdi. Hvis du prøver deg på slamper kan du få menn som scorer bedre på utseende feks. Du må avgjøre selv hvilke aspekter som er viktigst for deg, og hvilke krav du kan fire på Anonymkode: 9d98a...dde
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Jeg vil heller være alene enn å være med en mann jeg må «nøye meg med». Anonymkode: 27e33...1af 5
Doge Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Ryddighet og ordenssans er en del av personligheten deres, og det høres ut som de du har møtt er slasker. Du er ikke kresen fordi du liker å ha det rent på badet, men dessverre feiler mange foreldrene sine sønnene sine fordi de ikke oppdrar dem til å være ryddige og renslige (dette gjelder også personlig hygiene). Og da blir det mange urenslige menn der ute. Bare se på offentlige herretoalett, det er ren tortur for meg som mann som liker rene og pene bad/toaletter. At de du møter jobber mye og har bodd alene lenge er ikke en god unnskyldning for å ikke vaske do. Folk har (burde ha) en dokost rett ved siden av doen, og det tar 10 sek å vaske doen om den ser ille ut. Det finnes renselig menn der ute så det er håp. Du må bare finne dem. Krysser fingrene for deg TS! 2
herzeleid Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Kanskje er det viktigste å være bevisst på hva en er kresen på. De tingene som virkelig betyr noe for en bør en jo absolutt være kresen på. Om en er kresen på andre områder av "vane" bør en kanskje revurdere det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil heller være alene enn å være med en mann jeg må «nøye meg med». Anonymkode: 27e33...1af Hellere å være singel, enn å være et menneske som har et så sykt syn at de tenker at andre mennesker er noe man "nøyer sge meg"🤑 Anonymkode: 72066...067 1
nå_er_nok Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 Hvem gidder å henge med mennesker som ikke kan holde det rent, da? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå