Jentadi Skrevet 3. mai 2020 #1 Skrevet 3. mai 2020 Jeg er i 40-årene og skal gifte meg med drømmemannen❤️ i september. Det blir borgerlig vielse, og med de aller nærmeste til middag etterpå. Jeg har vært gift før og har ingen drøm om den store festen. Hva slags kjole kan jeg gå med? Jeg føler meg helt blank. Alle forslag mottas med takk. 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Hva med en lys cocktailkjole? Anonymkode: 6a9ef...0eb 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Jeg ville valgt en kort brudekjole. Da blir man tilstrekkelig brudepyntet til at det ikke er noen tvil om hvem som er bruden, og man blir formell nok til å markere at det er en stor anledning, men likevel på en litt mindre stiv måte enn med en helt fotsid og "stor" bløtkakekjole. Her er en av de første jeg googlet meg fram til: https://www.abelone.no/bryllup/brudekjoler-alle-merker/kort-brudekjole/kort-brudekjole-med-lange-armer-08-3091-detail Anonymkode: dd949...ca9 4
Jentadi Skrevet 3. mai 2020 Forfatter #4 Skrevet 3. mai 2020 Takk for svar, begge to. Jeg får søke litt på nett og se hva jeg finner 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Jeg ville rett og slett valgt en enkel hvit brudekjole med blomster i håret. Du er jo brud! Har ingenting å si om du har vært gift før , er i 40-årene eller at det er borgerlig eller whatever. Tror det der er noe som henger igjen fra gamledager. Anonymkode: becea...1d2 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Kjøp en kjole DU synes er flott og som du føler deg fin i! ❤️ Hvit kjole kan du absolutt ha. Slør synes jeg blir "over the top"... Men jeg mener kjolen må være lys! Bruder i mørke kjoler er trist og "naturstridig", synes JEG! Gratulerer og lykke til ❤️ Anonymkode: ed2f4...f09 4
Hasselnøtter Skrevet 4. mai 2020 #7 Skrevet 4. mai 2020 Jeg gikk inn hit for å lage en nøyaktig lik post! Er litt uenig med hun over som mener at mørk kjole er "naturstridig". Tror ikke jeg ville valgt svart, men ser ikke noe galt med mørk blå eller mørk grønn. Kanskje noen som har hatt borgerlig vielse har lyst til å vise kjolen sin? 3
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #8 Skrevet 4. mai 2020 Jeg synes ikke det passer seg med en hvit kjole, når man er brud i 40-årene. Jeg hadde sett etter en kjole i en veldig dus/lys rosafarge, eller en fin champagne-farge. Anonymkode: 51254...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #9 Skrevet 4. mai 2020 Velg den kjolen du vil. Vi lever i 2020, ikke 1920. Personlig ville jeg gått for en enkel tidløs brudekjole uten slep, hvis det var borgerlige vielse. Jeg er selv i begynnelsen av 40-årene, og har valgt en ivory-farget brudekjole. Har aldri vært gift før og tenkte at selvfølgelig skal ha jeg ha en ordentlig brudekjole nå som jeg nå skal gifte meg. Min far skal også følge meg opp kirkegulvet. Er sikkert enkelte som mener det heller ikke passer seg for en på 40+, men sånt bryr jeg meg overhodet ikke om. Anonymkode: a8b6a...0bf 6
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #10 Skrevet 4. mai 2020 Jeg kjøpte meg en hvit cocktailkjole på Zalando. Bestilte flere og prøvde hjemme. Endte vel opp med å betale rundt 1500. Men jeg er absolutt ingen bryllupsperson da, og ville egentlig ikke ha hvit kjole i det hele tatt🤭 Litt press fra mannen fikk meg til å prøve. Ble likevel veldig fornøyd😊 Du må velge det som passer deg som person. Anonymkode: 6a9ef...0eb 1
Jentadi Skrevet 4. mai 2020 Forfatter #11 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjøpte meg en hvit cocktailkjole på Zalando. Bestilte flere og prøvde hjemme. Endte vel opp med å betale rundt 1500. Men jeg er absolutt ingen bryllupsperson da, og ville egentlig ikke ha hvit kjole i det hele tatt🤭 Litt press fra mannen fikk meg til å prøve. Ble likevel veldig fornøyd😊 Du må velge det som passer deg som person. Anonymkode: 6a9ef...0eb Har du lyst til å legge ved et bilde av den?😊 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #12 Skrevet 4. mai 2020 38 år. Giftet meg i rådhuset. Gikk for hvit kjole. Betalte 500 kr for den. Helt enkel, satte opp håret selv sammen med forloveren min. Velg det du føler deg komfortabel i. Både med tanke på lengde, farge og passform. Det er din dag 😍 Anonymkode: b73d6...e67 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2020 #13 Skrevet 6. mai 2020 Det avhenger jo av hva du ser for deg/har lyst til/hva slags stil du liker og føler at er deg. Har du lyst på en klassisk hvit brudekjole- go for it! Det er 2020, man står faktisk fritt til å velge. Kanskje det finnes noen fine drakter i second hand/vintage butikker? Har du bunad du har lyst til å bruke? Kanskje du vil få sydd deg en enkel hvit kjole- den kan bli unik! Hva med å se etter noe på Finn- der kan man gjøre et godt kjøp. Jeg er selv i 40 årene og skal stå brud neste år, i en klassisk men enkel hvit brudekjole. Anonymkode: ae44f...7cd
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #14 Skrevet 7. mai 2020 På 4.5.2020 den 22.29, Jentadi skrev: Har du lyst til å legge ved et bilde av den?😊 Vanskelig å legge ut bilde uten å bli gjenkjent, og jeg fant ikke bilde på nett. Men den var i en slik stil, bare uten sløyfebeltet: https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-memory-taffeta-dress-combo-cocktailkjole-l4221c0y6-d11.html Anonymkode: 6a9ef...0eb 1
Jentadi Skrevet 7. mai 2020 Forfatter #15 Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vanskelig å legge ut bilde uten å bli gjenkjent, og jeg fant ikke bilde på nett. Men den var i en slik stil, bare uten sløyfebeltet: https://www.zalando.no/lauren-ralph-lauren-memory-taffeta-dress-combo-cocktailkjole-l4221c0y6-d11.html Anonymkode: 6a9ef...0eb Takk😃. Nydelig kjole😍 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #16 Skrevet 7. mai 2020 Kanskje ikke akkurat denne kjolen men lignende stil syns jeg hadde vært fint til et avslappet bryllup med en voksen brud : Anonymkode: ebb91...9bd 2
tangent Skrevet 7. mai 2020 #17 Skrevet 7. mai 2020 Bruk akkurat det du vil som du føler deg flott i! 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2020 #18 Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ikke akkurat denne kjolen men lignende stil syns jeg hadde vært fint til et avslappet bryllup med en voksen brud : Anonymkode: ebb91...9bd Den var nydelig!! 🤩🤩🤩 Anonymkode: ae44f...7cd
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #19 Skrevet 16. mai 2020 På 3.5.2020 den 18.14, AnonymBruker skrev: Jeg ville valgt en kort brudekjole. Da blir man tilstrekkelig brudepyntet til at det ikke er noen tvil om hvem som er bruden, og man blir formell nok til å markere at det er en stor anledning, men likevel på en litt mindre stiv måte enn med en helt fotsid og "stor" bløtkakekjole. Anonymkode: dd949...ca9 Jeg giftet meg borgelig, og hadde en lang lys blomstrete sommerkjole. Synes ikke det trenger å være en typisk brudekjole hvis man ikke har noe stort ønske om det, alle som var i mitt bryllp visste i alle fall at det var jeg som var bruden... 😜😄 Anonymkode: 93490...ffb 2
LiseTV Skrevet 16. mai 2020 #20 Skrevet 16. mai 2020 Alder og om du har vert gift før spiller ingen rolle. Går for en hvit lang brudekjole uten slep. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå