Quinden Skrevet 24. juni 2005 #1 Skrevet 24. juni 2005 Hei igjen! I en tidligere tråd nevnte jeg drømmejobben jeg har søkt på. Den siste uken har sjefen hatt mange morsomme kommentarer som går på for/imot ansettelse av meg. Jeg vet jeg ligger godt an, men den daglige morsomme opptredenen. Det er min framtid det gjelder. Han gir meg forhåpninger av dimensjoner, er så redd jeg skal få et slag i tryne.... Måtte bare få det ut. mandag intervju...
Dagoberta Skrevet 24. juni 2005 #2 Skrevet 24. juni 2005 Hvis du ikke får jobben, må sjefen få bank, da er det slemt å spøke sånn.. Men det høres jo ut som du har en veldig god sjanse, da Lykke til på jobbintervju
Quinden Skrevet 26. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 26. juni 2005 Tusen takk... godt med oppmuntring, snart blir det avgjort.! Ja, håper jeg får den ellers syns jeg oppførselen hans har vært høyst kritikkverdig ja, selv om det nok er godt ment!
Quinden Skrevet 27. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 27. juni 2005 Følte det gikk kjempebra, nå gjenstår det bare å få den... Får nok beskjed snart, skal gi tilbakemelding. Takk for du spurte!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå