AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hei. Jeg har sett at det er mange datingsider som henvender seg til spesielle grupper. Vi har frodig.no som er nevnt i en annen tråd, kristendate.no, elitedate osv. Noen som har erfaring fra disse sidene? Er suksessraten større der enn andre sider. Tenkte at det kanskje kan være tilfelle da de henvender seg til bestemte grupper der noen har noe til felles. Anonymkode: 47625...260
GrønnNellik68 Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Hørt om turvenn.no Fetllife ok cupid norgesfate
artigmedsex Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Nisjedating fungerer om det er nok folk der og det er din faktiske nisje. Hadde jeg vært pensjonist hadde jeg hengt på seniordate. Hadde jeg søkt en slave, så smil-norge.no. Kun et knull, sukker, et A4 menneske, møteplassen, osv. Kjenner dessverre ikke til suksessraten. Mitt inntrykk er at stort sett all nettdating består av tidkrevende siling.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Tidkrevende siling er nok uunngåelig, men det hadde vært interessant å høre andre med erfaring med slike sider. Anonymkode: 47625...260
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Har prøvd noen nisjesidern og min erfaring er at det er veldig dødt der. Er rett og slett for få der inne og de er lite aktive så det blir vanskeligere å få kontakt med noen. Har kuttet ut de jeg har prøvd, så går heller for vanlige nettdatingsider neste gang. Mulig andre har andre erfaringer, men jeg gidder ikke de sidene lenger. Anonymkode: ab235...150 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd noen nisjesidern og min erfaring er at det er veldig dødt der. Er rett og slett for få der inne og de er lite aktive så det blir vanskeligere å få kontakt med noen. Har kuttet ut de jeg har prøvd, så går heller for vanlige nettdatingsider neste gang. Mulig andre har andre erfaringer, men jeg gidder ikke de sidene lenger. Anonymkode: ab235...150 Hvilke nisjesider har du prøvd? Anonymkode: 47625...260
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 Funnet to supre kjærester på fetlife.com, den ene er min nåværende kjæreste og store kjærlighet. Men fetlife er ikke en ren datingside, mer en slags facebook/sosialt nettverk for folk som liker ulike former for BDSM. Anonymkode: 3d87f...9a2 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilke nisjesider har du prøvd? Anonymkode: 47625...260 Jeg har prøvd 50 pluss og elitesingles. Og der var det enten helt dødt eller bare som vanlige sider. Anonymkode: ab235...150
GrønnNellik68 Skrevet 4. mai 2020 #9 Skrevet 4. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Funnet to supre kjærester på fetlife.com, den ene er min nåværende kjæreste og store kjærlighet. Men fetlife er ikke en ren datingside, mer en slags facebook/sosialt nettverk for folk som liker ulike former for BDSM. Anonymkode: 3d87f...9a2 Aldri blitt kjent med noen der. De fokuserer ikke på å bli kjent med meg som person. Det er kun treff som gjelder.. å ikke f.... om jeg har tenkt å bedrive bdsm med noen jeg ikke har møtt før. Hadde de fokusert på å bli kjent og skape tillit og trygghet så hadde det vært fint men de har ikke jeg møtt. I tilkegg har jeg følelsen av at det kan være utrygt da mange ikke vet hva de holder på med virker d som og det syns jeg er skummelt. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #10 Skrevet 4. mai 2020 49 minutter siden, Bente1234 skrev: Aldri blitt kjent med noen der. De fokuserer ikke på å bli kjent med meg som person. Det er kun treff som gjelder.. å ikke f.... om jeg har tenkt å bedrive bdsm med noen jeg ikke har møtt før. Hadde de fokusert på å bli kjent og skape tillit og trygghet så hadde det vært fint men de har ikke jeg møtt. I tilkegg har jeg følelsen av at det kan være utrygt da mange ikke vet hva de holder på med virker d som og det syns jeg er skummelt. Det blir hva du selv gjør det til. Jeg har jo aldri møtt noen derfra uten å bli kjent litt først. Og det er vel få som vil bedrive bdsm før de har blitt ordentlig kjent. Min nåværende kjæreste og jeg ble litt kjent før vi møttes. Og da vi møttes fortsatte vi på en måte samtalen, sex kom ikke inn i bildet før tredje date. Det var ikke bdsm i starten, men «vanlig» sex og romantiske møter for å bli kjent. Nå holder vi på med mange elementer innen bdsm, og pga alle våre fine samtaler har vi funnet mange felles preferanser. Alt stemmer mellom oss, aldri følt det sånn med noen andre. Det er mange seriøse menn på fetlife, har møtt flere derfra som var ordentlige selv om jeg ikke ønsket mer fra alle jeg møtte. Anonymkode: 3d87f...9a2 1
GrønnNellik68 Skrevet 4. mai 2020 #11 Skrevet 4. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det blir hva du selv gjør det til. Jeg har jo aldri møtt noen derfra uten å bli kjent litt først. Og det er vel få som vil bedrive bdsm før de har blitt ordentlig kjent. Min nåværende kjæreste og jeg ble litt kjent før vi møttes. Og da vi møttes fortsatte vi på en måte samtalen, sex kom ikke inn i bildet før tredje date. Det var ikke bdsm i starten, men «vanlig» sex og romantiske møter for å bli kjent. Nå holder vi på med mange elementer innen bdsm, og pga alle våre fine samtaler har vi funnet mange felles preferanser. Alt stemmer mellom oss, aldri følt det sånn med noen andre. Det er mange seriøse menn på fetlife, har møtt flere derfra som var ordentlige selv om jeg ikke ønsket mer fra alle jeg møtte. Anonymkode: 3d87f...9a2 Da har du vært heldig.. har aldri møtt noen sånne...men stort sett bare unge menn som vil sikkert bare binde meg fast å denge løst på meg..og thats it..eller de eldre på min alder har alle vært opptatt og dette er en hobby de driver med... nei... så nei... har profil men ingen normal så langt som har kontakt...jeg syns det også er veldig kroppsfokusert ingen har profilbilder av seg selv... det er alt mulig annet som jeg ikke liker som å se en snopp i en gjennomsiktig nettingtruse med en rose på toppen..nei det profilbildet er for ever festet seg fast på netthinna mi.. ha ha ha ..huff.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2020 #12 Skrevet 4. mai 2020 58 minutter siden, Bente1234 skrev: jeg syns det også er veldig kroppsfokusert ingen har profilbilder av seg selv... Folk har ofte ikke ansiktsbilder pga anonymitet. Anonymkode: d5a46...856
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå