AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Hører mest dette om menn, men er en dame på 30 som aldri har vært i et seriøst forhold. Jeg blir fort betatt, som regel i menn som er litt care, som ikke er overstrømmende og needy, men som bare vil henge ut og bli kjent uten for mye forventninger. Syns datingfasen og sexen tidlig er spennende. Men med en gang det begynner å bli seriøst så får jeg angst. Forrige jeg datet var jeg ekstremt tiltrukket av, og syns det var fantastisk å bli kjent med han. Men så nevnte han "er vi kjærester nå?" og jeg fikk panikk. Så trakk jeg meg mer tilbake og da ble han mer på, og jeg følte meg invadert og måtte avslutte det. Er det noe galt med meg eller er jeg rett og slett ikke skapt til å være i forhold? Har det supert som singel, og kan aldri se for meg å bo med noen. Men føler det går mot alle sosiale forventninger hvor målet liksom er et stabilt forhold. Anonymkode: b785e...bf9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Jeg er i starten av 30 årene og er akkurat likens... 🙈 blir fort betatt, trekker meg unna når det blir for seriøst.. er fornøyd med livet som singel 👍🏼 Anonymkode: 28eed...46c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i starten av 30 årene og er akkurat likens... 🙈 blir fort betatt, trekker meg unna når det blir for seriøst.. er fornøyd med livet som singel 👍🏼 Anonymkode: 28eed...46c Så bra å høre at andre også føler på dette. Blir liksom så tabu å si at man er fornøyd med å være singel når målet for alle er å være i forhold. Anonymkode: b785e...bf9
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Det er ikke alle som er skapt for å være i forhold. 🤷♀️ Jeg har vært i et par seriøse forhold men aldri vært samboer. Har aldri villet ha barn og er nå 42 år og fortsatt på samme stedet. Anonymkode: b228a...854
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #5 Skrevet 3. mai 2020 Jeg er akkurat som deg, er jente 26. Blir også fort betatt, men går fort lei når ting ikke er spennende lenger, selv om fyren er perfekt på alle måter. Har også en reell angst for forpliktelser, og har til og med stukket av på natta fra menn med angstanfall. Anonymkode: 1ff66...331
hocane Skrevet 3. mai 2020 #6 Skrevet 3. mai 2020 Blir vanskeligere og vanskeligere for kvinner etter 30 å finne seg partner. Mange menn foretrekker yngre og mer fertile kvinner. Så har du forpliktelsesangst er det jo egentlig bare bra i den alderen.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #7 Skrevet 3. mai 2020 Jeg har også det. Har barn da, og har vert i langvarig forhold før. Får helt panikk når jeg må inngå nytt forhold - det blir for seriøst. Har lite nettverk og familie - og liker ikke introdusere noen. Redd for hva han hadde tenkt om «mitt». Holder meg til fwb. Anonymkode: baf0b...296
visp Skrevet 3. mai 2020 #8 Skrevet 3. mai 2020 20 minutter siden, hocane skrev: Blir vanskeligere og vanskeligere for kvinner etter 30 å finne seg partner. Mange menn foretrekker yngre og mer fertile kvinner. Så har du forpliktelsesangst er det jo egentlig bare bra i den alderen. Det er veldig slitsomt å forholde seg til alle de babysjuke mannfolka så syns det er naturlig at singeltilværelsen virker mer fristende på stadig flere kvinner. Det er så mye jobb med alle ungene mennene vil ha. 3
hocane Skrevet 3. mai 2020 #9 Skrevet 3. mai 2020 6 minutter siden, visp skrev: Det er veldig slitsomt å forholde seg til alle de babysjuke mannfolka så syns det er naturlig at singeltilværelsen virker mer fristende på stadig flere kvinner. Det er så mye jobb med alle ungene mennene vil ha. Så flott. Perfekte alderen dersom du ikke vil ha mann.
GrønnNellik68 Skrevet 3. mai 2020 #10 Skrevet 3. mai 2020 38 minutter siden, visp skrev: Det er veldig slitsomt å forholde seg til alle de babysjuke mannfolka så syns det er naturlig at singeltilværelsen virker mer fristende på stadig flere kvinner. Det er så mye jobb med alle ungene mennene vil ha. Ha ha ha Såååååå enig 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå