Gå til innhold

Selge klær, ca pris?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skal selge 10 bæreposer med klær til noen på tise. Hun bor langt unna, og kan derfor ikke komme å se på klærne. 
Noen klær er nye, mens andre er godt brukt. Det er alt fra jakker, skjerf, treningstøy, bukser, penkjoler, hverdagskjoler osv. 
Hvor mye ville dere solgt klærne samlet for? 
Noen som vet ca hvilken pris frakt av klær kommer på (10 bæreposer, som jeg da kommer til å vakumpakke)

Anonymkode: 86a77...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pris må jo dere bli enige om? Vanskelig å si når vi ikke aner hvilke merker og alder på klærne.. frakt med posten blir 149kr (norgespakke) hvis du ordner selv på nett😊

Anonymkode: f3ada...bca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pris må jo dere bli enige om? Vanskelig å si når vi ikke aner hvilke merker og alder på klærne.. frakt med posten blir 149kr (norgespakke) hvis du ordner selv på nett😊

Anonymkode: f3ada...bca

Norgespakke som rømmer 10stk bæreposer med tøy. Vakumpakket.

Da må ts sikkert ha minimum 3 esker av den største størrelsen. Sikkert flere. Tross vakumpakking, blir det nok ikke plass til mer enn 2poser i hver eske. Og det koster over 200kr pr stk. 

Aner ikke pris, om man ordnercegen eske som rømmer allec10 posene med klær. Det jeg vet, er at det ganske så sikkert koster langt mer enn 149kr!

Ts, du selger mye forskjellig, jakker og penkjoler og diverse. Noe er nytt også. Syns i alle fall du kan ta 1000kr. Det blir bare 100kr posen, og mye bra klær! Kan sikkert ta mer for det også! Har ikke kjøper nevnt noen pris som  hun er villig til å betale? Eller en maxpris? 

Anonymkode: 4627c...093

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pris må jo dere bli enige om? Vanskelig å si når vi ikke aner hvilke merker og alder på klærne.. frakt med posten blir 149kr (norgespakke) hvis du ordner selv på nett😊

Anonymkode: f3ada...bca

Det koster mye mer enn det å sende 10 poser med klær.  Tipper prisen på porto kommer på mange tusen kroner. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det blir verdt det for henne,med tanke på porto pris. Da kan hun like gjerne kjøpe nytt.

Anonymkode: 7d6bc...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får dere til så dyr frakt? Sendte 18kg med posten (4 esker fra ikea tapet sammen) og det ble under 350kr.

Jeg tar 1/3 av nypris på brukte klær (da er de hele og rene men brukt). Men legger alltid ut pris i annonsen, litt rart å si man vil kjøpe noe før man vet hva det koster.

Anonymkode: 1b1ec...88d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får dere til så dyr frakt? Sendte 18kg med posten (4 esker fra ikea tapet sammen) og det ble under 350kr.

Jeg tar 1/3 av nypris på brukte klær (da er de hele og rene men brukt). Men legger alltid ut pris i annonsen, litt rart å si man vil kjøpe noe før man vet hva det koster.

Anonymkode: 1b1ec...88d

Jeg har satt pris på mellom 10-70kr/plagg, men det står i annonsen at kjøper kan komme å se på klærne. Denne kjøperen noe langt unna, men ønsker å kjøpe alle klærne uten å ha sett på dem

Anonymkode: 86a77...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistenker at folk her i tråden ikke sender ting med posten spesielt ofte. :klo:  En liten norgespakke rommer 10 kg. Et vakumert handlenett veier muligens mer enn en kilo, så da snakker vi en «svimlende» økning til under 400 kroner for 35 kilo (og tyngre enn det er neppe 10 handleposer med klær). Et vakumert handlenett er så lite i volum at Ts selvsagt får plass til alle 10. Faktisk ville hun fått plass til alle 10 uten å vakumere - en norgespakke kan være på størrelse med komfyren din.

Anonymkode: c59f8...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk helhjem til å sende med. Pakken man leverer (ikke henger på postkassa) koster 140 kr og kan sende 20 kg tror jeg.

Tenker ca 1000 kr pluss frakt.

Anonymkode: bfdd8...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...