AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Fy faen, å lei jeg er!! Sommeren er rett rundt hjørnet og jeg er like singel som alltid 😅 Måtte bare få ut litt frustrasjon, er så lei!!!!! Anonymkode: 14e51...831 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Men ta tak i det da det krever jobb og innsats. Hjelper lite å syte over situasjonen. Treff andre der de er å treffe, og idag er det nok nettdating som gir størst mulighet. Lage seg en solid profil og jobbe hardt med det over en viss tid. Ha realistisk syn på hvem du passer sammen med, og ta alt derfra. Om det blir et treff til sommeren eller til jul er underordnet slik sett. Bare gå å trakke som man alltid har gjort vil bare lede til at du fremdeles forblir singel. Anonymkode: da68e...188 2
PokemonGone Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy faen, å lei jeg er!! Sommeren er rett rundt hjørnet og jeg er like singel som alltid 😅 Måtte bare få ut litt frustrasjon, er så lei!!!!! Anonymkode: 14e51...831 Amen! 😅
GrønnNellik68 Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men ta tak i det da det krever jobb og innsats. Hjelper lite å syte over situasjonen. Treff andre der de er å treffe, og idag er det nok nettdating som gir størst mulighet. Lage seg en solid profil og jobbe hardt med det over en viss tid. Ha realistisk syn på hvem du passer sammen med, og ta alt derfra. Om det blir et treff til sommeren eller til jul er underordnet slik sett. Bare gå å trakke som man alltid har gjort vil bare lede til at du fremdeles forblir singel. Anonymkode: da68e...188 Innsats?? Tror du ikke hun eller han prøver og bare ingenting funker?? Så har du dating coachene som sier slapp av. Gjør alt mulig annet så kommer de til deg. Skjønner Ts godt👍🏻 7
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Nettdating fungerer ikke for mange, inkludert meg. I alle fall er jeg en type som blir klosset og sjenert, ikke flink i å flørte. Liker ikke å gå på pub heller. Lurer på hvor og hvordan man kan skaffe seg en single jente som virkelig søker en ett seriøst forhold med framtidig mening. Anonymkode: 09d9c...403 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Hva har du prøvd, og hvor er det det stopper opp? Anonymkode: 65684...168
Gjest Lasox Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fy faen, å lei jeg er!! Sommeren er rett rundt hjørnet og jeg er like singel som alltid 😅 Måtte bare få ut litt frustrasjon, er så lei!!!!! Anonymkode: 14e51...831 Det er du ikke alene om men, sånn er nå livet, dessverre.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 Jeg og☹️ Vært singel i to år. Truffet noen menn, men enten mister jeg interessen fordi jeg ikke føler kjemi (men det gjorde de😬) mens de jeg er tiltrukket av ender opp som useriøse liggeforhold fordi vi faktisk ikke kan få et forhold til å funke pga ulikheter. Vet ikke hva jeg skal gjøre😐 Anonymkode: 56613...52f
Bamseklemmer Skrevet 3. mai 2020 #10 Skrevet 3. mai 2020 Ser du får mye sympati av single, det er nok vi som er mest enige og hyggelige med hverandre her på KG❤️😂 Jeg er litt glad sommeren kommer, lettere å flørte da i sosialt samvær... Bare så synd coronaen ødela alle musikkfestivalene denne sommeren😥
hocane Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: det krever jobb og innsats. Hjelper lite å syte over situasjonen. Konseptet incels ikke forstår. Dette her kan du si om livet generelt. Ingenting kommer gratis. 2
Okapi Skrevet 3. mai 2020 #12 Skrevet 3. mai 2020 1 hour ago, hocane said: Konseptet incels ikke forstår. Dette her kan du si om livet generelt. Ingenting kommer gratis. Bortsett fra arv, da. Hvis du gjør en innsats der er det faktisk en sjanse for å miste arven.
herzeleid Skrevet 3. mai 2020 #13 Skrevet 3. mai 2020 Skjønner at det er vondt for mange ufrivillig single, kanskje særlig om sommeren når en ser par som koser seg sammen. Jeg tenker at slike følelser er en god anledning til å tenke over hva en ønsker, hva en har gjort hittil som fører til at en ikke har det en ønsker og hva en kan gjøre for å endre dette. Sikkert lettere sagt enn gjort, men jeg får noen ganger inntrykk av at en del handler/lever på en måte som hindrer dem i å oppnå det de ønsker, og så er frustrerte og misfornøyde med å ikke få det de ønsker. Sitat Insanity Is Doing the Same Thing Over and Over Again and Expecting Different Results 2
Gjest Boron Skrevet 3. mai 2020 #14 Skrevet 3. mai 2020 (endret) Båsen med antall ufrivillige single begynner å bli ganske stor nå, men likevel finner man ikke hverandre. Jeg er selvfølgelig i samme bås. Jeg har merket en ting: Å aktivt jakte lønner seg ikke, da skinner frustrasjonen igjennom, og blir til en slags desperasjon. Jeg er samtidig tilbøyelig for å tro at man må bryte de baner man alltid har kjørt i. Det hjelper tydeligvis ikke å sitte hver dag å sweipe på Tinder. Det hjelper tydeligvis ikke å sitte å vente passivt på at noen skal komme å banke på døren din. Så hva kan man gjøre? Et forslag er å melde seg inn i grupper og sosialisere seg. Treningsgrupper, jogagrupper, klatregrupper, lesegrupper, frivillighet eller what so ever. Å danne nye relasjoner og etablere nye kontakter. Med begge kjønn. Nettverket ditt utvides, og sjansene for å treffe noen åpner seg mer. Man trenger ikke jobbe for det i den grad, men man må tenke nytt. For det man har holdt på med og holder på med nå fungerer tydeligvis ikke. Endret 3. mai 2020 av Boron
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #15 Skrevet 3. mai 2020 det er en grunn til at man er singel. Har du prøvd å gjøre noe med den grunnen? F.eks. finne ut hvorfor du er singel? Attraktive mennesker er ikke single. Anonymkode: e2b1c...e5d
Snop Skrevet 3. mai 2020 #16 Skrevet 3. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er en grunn til at man er singel. Har du prøvd å gjøre noe med den grunnen? F.eks. finne ut hvorfor du er singel? Attraktive mennesker er ikke single. Anonymkode: e2b1c...e5d Jeg har så mange attraktive single venner at det er sprøtt. 6
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #17 Skrevet 3. mai 2020 4 minutter siden, Snop skrev: Jeg har så mange attraktive single venner at det er sprøtt. du har bare valgt å overse deres lyter. Anonymkode: e2b1c...e5d
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #18 Skrevet 3. mai 2020 Det er jo akkurat nå på våren vi opptatte skulle ønske vi var single. Mye fint å se på ute på denne tiden. Anonymkode: 80362...587
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #19 Skrevet 3. mai 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Fy faen, å lei jeg er!! Sommeren er rett rundt hjørnet og jeg er like singel som alltid 😅 Måtte bare få ut litt frustrasjon, er så lei!!!!! Anonymkode: 14e51...831 Slapp av. Snart kommer en prins på hvit hest og plukker deg opp. NB. Husk å barbere musa di så du er klar. Anonymkode: 6988f...474
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #20 Skrevet 3. mai 2020 2 hours ago, Boron said: Båsen med antall ufrivillige single begynner å bli ganske stor nå, men likevel finner man ikke hverandre. Jeg er selvfølgelig i samme bås. Jeg har merket en ting: Å aktivt jakte lønner seg ikke, da skinner frustrasjonen igjennom, og blir til en slags desperasjon. Jeg er samtidig tilbøyelig for å tro at man må bryte de baner man alltid har kjørt i. Det hjelper tydeligvis ikke å sitte hver dag å sweipe på Tinder. Det hjelper tydeligvis ikke å sitte å vente passivt på at noen skal komme å banke på døren din. Så hva kan man gjøre? Et forslag er å melde seg inn i grupper og sosialisere seg. Treningsgrupper, jogagrupper, klatregrupper, lesegrupper, frivillighet eller what so ever. Å danne nye relasjoner og etablere nye kontakter. Med begge kjønn. Nettverket ditt utvides, og sjansene for å treffe noen åpner seg mer. Man trenger ikke jobbe for det i den grad, men man må tenke nytt. For det man har holdt på med og holder på med nå fungerer tydeligvis ikke. Det som er så vanskelig er at disse gruppene ofte er veldig kjønnsdelte. Super om man er kvinne som vil drive med kampsport eller mann som er interessert i hest, men ellers er det vanskelig. Er med i flere organisasjoner selv, men enten er det lite sosialisering (frivillig arbeid ut mot brukere) eller så er nesten alle der samme kjønn. Anonymkode: 12832...75e 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå