Gå til innhold

Prøve på en sistemann

Amatariel

Anbefalte innlegg

Du har heldigvis ei lang liste med "formildende omstendigheter" 😄 Håper det skal dukke opp to streker de neste dagene 🤞 

9 timer siden, Amatariel skrev:

Skal kose meg med fredagsstemning på jobb, pepsi max (har vært avholds i ukedagene i høst), taco og tv-kveld.

Dette var som å lese min fredagsplan, nyt kvelden 🤩 Og takk for forklaring på temperatur gjennom syklusen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 DPO 

Blenda test og veeeldig skuffet 😔 

Men, så kom jeg jo på at jeg fikk blenda på 10 dpo i sommer også. Måtte bla meg tilbake i dagboken her for å huske det bedre og tro på det... 

På 29.6.2020 den 9.30, Amatariel skrev:

10 DPO

Ikke noe strek i dag heller 😑 I går klarte jeg å beholde min optimisme og håp, men det er betraktelig verre i dag. Kjenner det som en stor tyngende steinklump i magen og jeg er UTROLIG skuffet.

Så føler meg bedre igjen da. Som kjent testet jeg svaaakt positivt dagen etter dette innlegget. Så jeg håper derfor ennå. Men imorgen altså! Det føler jeg er d-dagen. Den må bare være positiv da, ellers raser alt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei😩 hadde håpet på å våkne til å se idag at du hadde fått positiv test😕 men er som du skriver at sist så fikk du det ikke før 11 dpo, så fortsatt håp🤞🏻 Og var det ikke sånn at tempen ikke steg før to dager senere også? Vet du går utifra EL testene, men kan jo fortsatt hende at eggløsningen var litt senere også 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er som du sier, fremdeles håp! Krysser fingren! Håper på babystrek på deg i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekjedelig med enda en hvit test... Det føles aldri godt, men håpet er jo ikke ute heller ❤️ Forhåpentligvis ser du noe i morgen, eventuelt kan det jo også tenkes at EL kom senere, og at du da bare er 8 dpo i dag 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 DPO

Negativ test i dag også 😭 Kjenner at det er veldig nedslående, og jeg nå lenger ikke klarer å tro på at det gikk. Derfor kom jeg så sent inn her for å oppdatere. Måtte straks krype inn under pleddet på sofaen med potetgullrestene fra i går. Hvorfor vil det ikke gå igjen..!? Har blitt gravid så mange ganger før, så vi KAN jo. Men nå når det gjelder og tiden bare reeeenner ut for oss, så går det altså ikke. Sannsynligvis ikke meningen at vi skal få en sistemann :(

Det er jo et lite håp igjen dersom jeg kun er 9 dpo i dag og ikke 11 dpo. Som kanskje tempen min viser. Men innerst inne tror jeg ikke det. Fordi det var så mye tull med tempingen akkurat rundt EL, og at jeg jo som oftest har EL dagen etter positiv test. Så nei, innerst inne har jeg ikke noe håp igjen lenger, og trenger nok litt håp fra dere andre for meg.

Tempen som holder seg høy, men som jeg tror raser snart
ff.JPG.ac188713387f01e374ebfc87c156174f.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg skjønner godt at du blir nedslått.. Det var ikke noe artig å lese. Jeg har håp igjen til deg, men samtidig skjønner jeg tankene dine, og ville nok også stolt litt mer på eltest enn temping når du har plages med tempingen. Hvilken dag har du ikm? ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff ja dette var kjedelig ☹️ Håpet er vel ikke helt ute før tante rød kommer, men jeg skjønner du mister håpet. Krysser fortsatt alle fingrene for deg🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Neei 😩 du skulle jo bli gravid denne ppen☹️ Skjønner veldig godt nedturen din nå😩 

men det er som du skriver at det fortsatt er håp til det motsatte er bevist! befruktet egg blir jo blasto stadiet ca 5-6 dpo, og kan oppholde seg i livmoren i 1-4 dager etter det, så hvis egget nå har festet seg sent, så er det jo for tidlig at det synes på en test enda. Eller så kan du være en av de som får opp hcg sent etter egget har festet seg også. Har lest mye på nettet tidligere å nå denne gangen vi prøver så står veldig mye om de to alternativene. Flere jeg har lest om som ikke har fått positiv test før mellom 12-14 dpo! Men skjønner jo uansett at du føler håpet er ute denne gangen med blendahvit test 11 dpo.. håper egget ditt har festet seg litt sent denne gangen og at du alikevel er gravid 🤞🏻  Også ikke minst at det faktisk kan hende at du bare er 9 dpo også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Amatariel skrev:

Om to dager, på tirsdag. 

Frem til din forrige graviditet hadde du alltid fått svak strek ved 9dpo, men forrige gang kom det først 11 dpo, stemmer ikke det? Det kan jo ha vært en stor tilfeldighet at du alle de første graviditetene fikk strek så tidoig, eventuelt kan kroppen din være i endring, slik at du nå ikke vil se strek før nærmere ikm (eller på ikm). Jeg krysser fingrene for dere 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Godis skrev:

Frem til din forrige graviditet hadde du alltid fått svak strek ved 9dpo, men forrige gang kom det først 11 dpo, stemmer ikke det? 

Riktig.

51 minutter siden, Love90 skrev:

Eller så kan du være en av de som får opp hcg sent etter egget har festet seg også. Har lest mye på nettet tidligere å nå denne gangen vi prøver så står veldig mye om de to alternativene. Flere jeg har lest om som ikke har fått positiv test før mellom 12-14 dpo! 

Takk for trøst :klem: Jeg bare har tidligere erfaringer så godt innprintet i meg, at jeg sannsynligvis ikke tenker helt rasjonelt. Jeg har jo blitt gravid 7 ganger tidligere, og på over halvparten av disse testet positivt på 9 dpo. Og èn 11 dpo (resten testet jeg ikke på). Så veldig vanskelig å se for seg at jeg skal være gravid når jeg tester negativt på 11 dpo.

Men hadde selvsagt gjerne tatt i mot et miiiirakel om at jeg er tidligere enn jeg tror, og at mensen ikke dukker opp i den kommende uken her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO

Selv om jeg ikke har noe særlig til håp igjen så må jeg jo gjøre noe, så ble en test i dag også - som jo ble blenda. I tillegg er det vanlige nedpresset før mensen på plass. Nå blir det bare "interessant" å se om den faktisk kommer i morgen på IKM eller om den venter to dager. For da vil jeg iallefall få svar på når EL skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...