Hopptimisten Skrevet 13. oktober 2020 #421 Del Skrevet 13. oktober 2020 Det blir ekstra spennende og nervepirrende helg nå da, som eggløsningen FF er usikker på eggløsningen din! Får satse på at EL-testingen er til å stole på hvertfall da☺️ Blir veldig spennende å følge med på testingen din! Det går fort til fredag!🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. oktober 2020 Forfatter #422 Del Skrevet 14. oktober 2020 7 DPO Det nææærmer seg. Er så spent! Kjenner at jeg kommer til å gå helt i kjelleren dersom jeg ikke er gravid nå... På en måte leger tiden sår (mtp. MA'er i august), men på en annen måte gjør det bare vondere at tiden går og jeg fortsatt står på startstedet. Jeg vet jo også veldig godt at dersom det ikke ble klaff nå, så må jeg igjennom en laaang neste syklus med sen EL Hadde jo håpet på medisin som kunne fremkalle tidligere EL for evnt. neste syklus da, men har ikke fått gyn.time før 3/11, og etter kalenderberegningene er jeg ca. CD15 da - altså alt for sent for å begynne på f.eks letrozol. Så det bare MÅ klaffe nå! Når jeg er hjemme fra høstferien igjen og er i jobb og skal tidlig opp om morgenen, så går tempingen ganske fint. Men jeg ble litt gal av at FF ikke ville sette noe kryss på meg, så jeg endret innstillingene til at den skal kartlegge etter EL-test og ikke "advanced". Så da satt den strek på meg på CD17 da. Ser bedre ut Og jeg får opp dpo og IKM i kalenderen min. Som jeg har fortalt før er jeg ingen symptomjeger, og "tror" egentlig ikke på dem så tidlig. Men man kjenner dog likevel ekstra godt etter enten man vil eller ikke. Og i går la jeg merke til noen stikkinger i området. Så jeg la dem inn som "cramps" i oversikten da det var det som passet best. Greit å ha til senere tolkning kanskje. ♦ Min chart ♦ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 14. oktober 2020 #423 Del Skrevet 14. oktober 2020 Gleder meg til test-start veldig snart🤩 Når det kommer til MA’en skjønner jeg veldig godt at du opplever blandede følelser knyttet til det.. Kan ikke forestille meg hvordan det har vært for deg. Krysser fingrene for positive tester veldig snart😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 14. oktober 2020 #424 Del Skrevet 14. oktober 2020 Tenk at det allerede er snart tid for å teste igjen ❤️gleder meg veldig til å følge med og håper det blir en positiv test om noen få dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 14. oktober 2020 #425 Del Skrevet 14. oktober 2020 Jeg føler tiden suser mot testing for deg, hurra! Og kjekt at tempimgen går litt greiere, de hjelper nok å både være hjemme og ha litt mer struktur på dagene 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #426 Del Skrevet 15. oktober 2020 8 DPO Min temp holder seg himmelhøyt nå! Må si det selvfølgelig gir meg forhåpninger... Noe som bare er dumt, for jeg vet godt at tempen kan holde seg høy helt frem til dagen man får mensen. Men likevel er man så dum at man håper På kroppen kjenner jeg lite, men det jeg har kjent (når man tenker på det hele tiden såklart) er en slags form for nedpress. I går og forigårs kjente jeg det. Men ingen ømme bryst ennå... Da jeg ble gravid i juni fikk jeg det på 5 dpo. Vet det ikke trenger å bety noe, men det er nå likevel ting man tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 15. oktober 2020 #427 Del Skrevet 15. oktober 2020 Kjenner meg igjen i å være litt dum å la håpet leve for sterkt og lenge. Men herregud nå er du så nære testdag. Misunner deg! Var det sånn at du begynner testingen på dpo9 eller 10? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 15. oktober 2020 #428 Del Skrevet 15. oktober 2020 Det er vel iallfall ikke et dårlig tegn at tempen holder seg høy, så skjønner jo at du håper, er jo det man gjør gjennom hele tiden når man prøver🙈 Satser på positive tester nå😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 15. oktober 2020 #429 Del Skrevet 15. oktober 2020 Gleder meg på dine vegne til i morgen! ❤️ Håper på to fine streker. 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. oktober 2020 #430 Del Skrevet 15. oktober 2020 Så spennende 😃 Har snik lest litt her selv om jeg har hatt pause fra min egen dagbok😅 så spennende fremover nå! Håper det er denne mnd du blir gravid! Har skikkelig troa jeg😃🤞🏻 Begynner du testingen imorgen? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 15. oktober 2020 Forfatter #431 Del Skrevet 15. oktober 2020 2 timer siden, babycodex skrev: Var det sånn at du begynner testingen på dpo9 eller 10? ☺️ 1 time siden, Love90 skrev: Begynner du testingen imorgen? 😊 Ja jeg begynner i morgen på 9 dpo ☺️ I nesten alle mine graviditeter har jeg kunne skimte noe fra 9 dpo... men unntak skjer tydeligvis, for i sommer så jeg ingenting før 11 dpo. Men må jo starte å prøve i morgen! Har såpass kort lutealfase at om jeg skal få testet -noe- så må jeg starte snart. 2 timer siden, bittelillebolla skrev: Gleder meg på dine vegne til i morgen! ❤️ Håper på to fine streker. 🤞🏻 Ja ☺️ Selv om jeg innser at man ikke kan forvente så mye på 9 dpo. Men bare se NOE og ikke helt blenda... mine tidligere erfaringer er at jeg såvidt har skimtet noe, måtte vri og vende på testen og var veldig usikker. Det er bare det jeg ønsker meg i morgen 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sai Skrevet 15. oktober 2020 #432 Del Skrevet 15. oktober 2020 Lykke til med testingen, @Amatariel 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 15. oktober 2020 #433 Del Skrevet 15. oktober 2020 Krysser fingrene for i morgen 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godis Skrevet 15. oktober 2020 #434 Del Skrevet 15. oktober 2020 Gleder meg til å høre videre fra deg i dagene som kommer 🤩 Jeg kan ingenting om temping, hva er de vanligste endringene gjennom en syklus (i korte trekk)? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 15. oktober 2020 #435 Del Skrevet 15. oktober 2020 Lykke til med testingen imorgen🤞🏻🤞🏻 Jeg har troa! 🥰 om det ikke er to streker imorgen så er det fortsatt veldig tidlig! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillra Skrevet 16. oktober 2020 #436 Del Skrevet 16. oktober 2020 Lykke til med testingen i dag!! Jeg håper vi får se en svaak strek! 😄 Og hvis ikke så er det jo fortsatt veldig tidlig så mister ikke håpet av den grunn ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. oktober 2020 Forfatter #437 Del Skrevet 16. oktober 2020 9 DPO Helt blenda i dag gitt. Utrolig egentlig at en testedag man har ventet så lenge på er over før kl. 06.00 😝 Så da sto jeg der da, jaja, da var den blenda og det føles leeenge igjen til i morgen. Men men. Jeg var jo veldig forberedt på at den skulle være negativ. Jeg trøster meg med tre ting. 1) Jeg kunne skimte noe svakt på 9 dpo de tidligere årene jeg har blitt gravid, og selv om strimlene ble kjøpt på billige-tester.no så tror jeg ikke det er de samme testene!? De var grønne den gangen husker jeg, og Babyplan var et ukjent ord da. Så hvis testene ikke er de samme så skal jeg ikke henge meg opp at jeg før har sett noe på 9 dpo. 2) Jeg har jo blitt gravid en gang tidligere i år, og da var den like blenda på 9 dpo som den i dag. 3) Det er jo en liten sjanse for at jeg hadde EL hele tre dager etter positiv EL-test (ifølge temp), og hvis det stemmer er jeg bare 7 dpo i dag. 4) Tempen holder seg fortsatt høy Så her var det myye å trøste seg med, og jeg er ikke så trist i dag altså. Skal kose meg med fredagsstemning på jobb, pepsi max (har vært avholds i ukedagene i høst), taco og tv-kveld. Så blir det ny testing i morgen! 🤞 13 timer siden, Godis skrev: Jeg kan ingenting om temping, hva er de vanligste endringene gjennom en syklus (i korte trekk)? 😊 Hovedregelen er at tempen er lav før EL, og så blir den høy etter EL. Ut fra temperaturene man har kan programmet fastsette nøyaktig hvilken dag man har hatt EL. Hvis man er gravid så er hovedregelen at tempen forblir høy, men kommer mensen raser den ned. Men så finnes det selvfølgelig noen unntak, som gjør at temping ikke er helt rett-frem. Man må gjøre tempingen riktig, og hvis man har hormonforstyrrelser så påvirker det veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love90 Skrevet 16. oktober 2020 #438 Del Skrevet 16. oktober 2020 Er fortsatt masse håp igjen, men blir et slag i magen når den er blenda uansett! Kjenner igjen den! Husk åsså at når du tester så tidlig på morningen så er du så vidt på 9 dpo også, så ganske tidlig å teste 😊 fikk heeelt blenda selv 9 dpo sist! Krysser fingrene for dagene fremover hos deg🤞🏻🤞🏻 Håper du kan skimte noe fra imorgen 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babycodex Skrevet 16. oktober 2020 #439 Del Skrevet 16. oktober 2020 ❤️Tvi tvi de neste dagene. Krysser fingrene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noldi Skrevet 16. oktober 2020 #440 Del Skrevet 16. oktober 2020 Det skulle jo være to streker i dag!😟 Men, du har mange gode grunner til å ikke legge fra deg håpet helt enda. Krysser fortsatt fingrene for to streker en av de nærmeste dagene🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå