AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Føler jeg aldri er meg selv når jeg snakker med jenter. Blir ofte veldig klein også. Hvis dere har sett serien "Sigurd fåkke pult", når han snakker med jenter, ja det er NESTEN sånn jeg også snakker med jenter. Klarer ikke å "integrere" meg med jenter, med andre ord. På fester er det jenter som kysser meg, jeg kysser ikke de, hvis det ga mening. På byen får jeg ofte oppmerksomhet av jenter, men jeg snakker aldri med noen av de. Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli mer (meg selv) når jeg snakker med jenter? Ps. er ganske sjeldent sammen med jenter, siden jeg ikke tør rett og slett. Anonymkode: c3408...e2d
Jensine Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Prøv å tenke at de er som vanlige mennesker, samtidig som du slipper opp såpass på kontrollen at du merker hvis de er interessante 1
TheWolfMayNot Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Ta på deg plikten å finne noe interessant om mennesket du skanner med. Uansett av kjønn.
Antiviruset Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere noen tips til hvordan jeg kan bli mer (meg selv) når jeg snakker med jenter? Ps. er ganske sjeldent sammen med jenter, siden jeg ikke tør rett og slett. Du må trene litt på "småprat" Begynne med det som er situasjonen der og da, og så ta det videre helt naturlig. Begynn å snakke om henne! Spør hun ut om hennes dag, hennes liv, hennes interesser og legg inn litt humor og så har du det gående. Begynn forsiktig og så driter du deg kanskje ut en gang eller ti. Men gi ikke opp for det om. Det hele handler om å trene seg på dette også. Humor er alltid bra, uten å dra groviser og standard idiotiske sjekkereplikker, gjerne med litt selvironi. Vis en oppriktig interesse for henne, alle damer digger det. Jeg digger også å treffe nye mennesker og høre om deres historie. Begrens praten om deg selv til hun tar det initiativet Da forteller du i korte svar om det, men vinkler det alltid tilbake til henne. Og ikke dra inne exer og problemer du har. Da tryner du ganske fort. Det får vente til dere er blitt skikkelig kjent. Humor og en positiv tone alltid!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Du har iallfall ett veldig godt utgangspunkt hvis jentene skysser deg uten at du snakker med de. Øving gjør mester og husk at jenter er akkurat slik som gutter bare annerledes kjønnsorgan. Anonymkode: d0f27...aac
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Prøv å se for deg at det er en kompis du snakker med🤷🏼♀️ Anonymkode: 78720...c74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå