AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #1 Skrevet 2. mai 2020 Har dere menn i 40 og 50 årene selvtillit til å date igjen. Etter et havarert forhold, der dere muligens er vraket og forlatt. Dame her 50+ som har mange muligheter på sjekkeområdet. Dette er ikke for å være innbilsk, jeg har egentlig et dårlig selvbilde etter et veldig dårlig samliv på 25 år. Men syns menn på min alder er redd for å ta kontakt, de yngre er mer ivrig. Er ikke ute etter en ung hingst. Har kontakt med en mann, møtt han og hatt sex. Men han kan ikke snakke om følelser, bare sex og hvor sexy jeg er. Blir litt flau av det. Er ikke ute etter en å bo sammen med, men vil gjerne ha en «kjæreste», som kan dele både sex og dagligdagse opplevelser med! Er det store krav? Anonymkode: caa2c...301 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #2 Skrevet 2. mai 2020 Menn mellom 40 og 50 årene er mer attraktiv på markedet enn det de var da de var yngre. Dermed er selvtilliten større. Jeg er 39 år og det er stor forskjell på hvor attraktiv jeg er i dag kontra for 10 år siden. Og dermed blir man mer kresen som følge av det. Det er derfor mange eldre menn dater yngre. Anonymkode: 9aec4...ade 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #3 Skrevet 2. mai 2020 Menn i 40 og 50 åra har vel jevnt over bedre selvtillit enn yngre menn. Rett og slett fordi "markedet" har snudd til deres fordel i forhold til da de var yngre. De færreste menn i den alderen har problemer med å få en kjæreste (om det er det de vil). Så selvtilliten er neppe det som holder dem tilbake. Anonymkode: cf160...a7e 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 "Igjen"? Jeg er i 40-årene, og leter fortsatt etter den første kjærligheten. 🤣 Anonymkode: 1bf3e...977 2
Hr. Aktiv Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har dere menn i 40 og 50 årene selvtillit til å date igjen. Etter et havarert forhold, der dere muligens er vraket og forlatt. Dame her 50+ som har mange muligheter på sjekkeområdet. Dette er ikke for å være innbilsk, jeg har egentlig et dårlig selvbilde etter et veldig dårlig samliv på 25 år. Men syns menn på min alder er redd for å ta kontakt, de yngre er mer ivrig. Er ikke ute etter en ung hingst. Har kontakt med en mann, møtt han og hatt sex. Men han kan ikke snakke om følelser, bare sex og hvor sexy jeg er. Blir litt flau av det. Er ikke ute etter en å bo sammen med, men vil gjerne ha en «kjæreste», som kan dele både sex og dagligdagse opplevelser med! Er det store krav? Anonymkode: caa2c...301 Jeg er nok litt yngre enn deg, men dater en del damer i din alder faktisk. Ja du har mange muligheter. Tror det kan være lett for deg å finne en god mann faktisk bare du bruker litt tid. Du er på utkikk etter det samme som meg, men føler det er værre den andre veien å finne ei som vil ha kjæreste enn det motsatte sett ut i fra du skreller bort de som vil pule nå. Denne puler nå stabelen kryr det av folk i begge leire. Jeg har inntrykk av at enkelte menn har litt trøbbel med å snakke om følelser av en uviss grunn. Så hvis det er savnet så bør du gå videre. En voksen mann som ikke klarer å snakke om det blir ikke bedre. Synes ikke du stiller for store krav. Du stiller de bare til feil partner.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Takk for svaret ditt. Er i villrede når det kommer til daiting. Vet ikke selv hvorfor jeg tiltrekkes av denne mannen. Han er på, så er det stille. Føler meg som en idiot forde jeg ikke kan slippe han. Han klarer ikke snakke om følelser, bare at han liker meg og syns jeg er sexy.😂 Det er flere som er interressert, men bare han jeg er interressert i. Han er ikke noen glansbilde, noen kilo for mye, litt yngre enn meg. Men det han får meg til å føle er så utrolig, men samtidig så frustrerende. Er jeg dum? Anonymkode: caa2c...301
Antiviruset Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for svaret ditt. Er i villrede når det kommer til daiting. Vet ikke selv hvorfor jeg tiltrekkes av denne mannen. Han er på, så er det stille. Føler meg som en idiot forde jeg ikke kan slippe han. Han klarer ikke snakke om følelser, bare at han liker meg og syns jeg er sexy.😂 D Han sier du er sexy! Han mener jo dette da, og ta det til deg som et komplement, og ikke som en fjortiss Snakke om følelser kan komme når dere en blitt skikkelig kjent, du må bare gi akkurat det litt tid. Han er på så er det stille? Ja han sjekker vel ut om du er like interessert, og da må du også ta litt initiativ. Ikke forvent at det er bare han som skal ta det, da går du på en smell. Vis interesse du også, men la det hele tiden være en balanse i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå