Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan dere fortelle meg hva dere tenker og mener. Når vi er godt voksne, samliv og barn bak oss, og vi begynner å date igjen. Vi har da med oss bagasje og noen sår vi har arr etter. Er dere da redd for å bli såret igjen, redd for hva det innebærer og tør dere da ta sjansen med en ny dame? Eller føles det bedre å bare være ff, og ikke snakke om følelser. Holde det på det sexuelle planet og ta avstand fra evt forelskelse. Er det best med en knullevenn eller ønsker dere noe mer?

Anonymkode: 99d75...b90

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde gjort seg med en mere beskrivende overskrift, så hadde jeg sluppet å gå inn og lese en tråd som var uinteressant for meg. Overskriften skal være en kort beskrivelse om trådens tema, slik at man kan forstå hva den handler om uten å gå inn på den.

Anonymkode: 467ac...1cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange menn opplever en ny vår når de blir single i voksen alder. Mens de i ungdommen hadde lite sjans har det snudd etter 40+, og det er de som er ettertraktet og kan stille krav.

Dette gir en liten rus, men etter noen år vil nok de fleste ha et seriøst forhold hvor man får dekt følelsesmessige behov og får et samhold. Men voksne menn er i en posisjon til å være litt kresne, så de vil ikke nødvendigvis ha forhold med hvem som helst.

Anonymkode: e34fd...b86

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kan bare snakke for meg selv. Er bare ute etter et seriøst forhold men en jeg klaffer med. Alt annet er utelukket for min del. Men det betyr ikke at jeg går inn i et forhold for enhver pris. Det må være med en kvinne som har noen felles interesser, etikk og moral som jeg. Når vi treffes og det oppstår følelser, ta det rolig og se hvor det ender. Uten at jeg roter med andre i den perioden. Handling foran ord alltid. Så mye mer man vet som voksen en som en 25 åring, og derfor blir det ikke et nytt forhold uten at man har forsikret seg om det er ekte følelser inne i bildet. Verre er det faktisk ikke. Det blir dyrt å brenne seg en gang, flere ganger er det bare ikke rom for. Det som skremmer meg litt er at det kan virke som man har truffet den "perfekte" så går det et år så har de "mistet følelsene". Da vet jeg at de aldri var der faktisk, og at man ble lurt fordi partner ikke hadde ryggrad til å si ifra.

Anonymkode: 259a0...c6a

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gjort seg med en mere beskrivende overskrift, så hadde jeg sluppet å gå inn og lese en tråd som var uinteressant for meg. Overskriften skal være en kort beskrivelse om trådens tema, slik at man kan forstå hva den handler om uten å gå inn på den.

Anonymkode: 467ac...1cd

Uff, så leit

Anonymkode: 99d75...b90

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke alle disse "til damer/menn"-trådene. 99. prÅsent av alle trådene handler om noe som går på individer,  og ikke de få, og veldig generelle "kjønnsforskjellene" som faktisk utgjør en viss forskjell...

Spør deg selv -så får det det svaret som er relevant for deg, og som gjelder for både kvinner og menn i de  fleste sammenhenger, om du tar hØgde for individuelle forskjæller...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...