Gå til innhold

Musikk i café/ kaffebar/ bar.. Tips


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg jobber i en kaffebar, fungerer mest som en café på dagtid og som bar på kveldstid. Utenom i helgene da vi har DJ så er det oss ansatte som bestemmer musikken. Jeg jobber stortsett på kveldstid man-fre men det er forsåvidt en rolig bar der en kan samles og prate/ta seg en øl og to, kanskje spille noen brettspill osv.. Musikken som spilles på arbeidsplassen er ganske variert; 70-80-90 talls, blues, jazz, reggae..  Alt i fra Abba til metallica (Men gjerne ikke mer enn en sang av de begge😊)

Jeg har et par spillelister på Spotify men selvsagt når en jobber 5 kvelder i uken året gjennom blir det jo noe repeat. Og det er jo viktig at gjestene skal like musikken hos oss, men å jobbe med et evig surr av musikk en ikke kan fordra selv er ikke et mål eller ønske, virkelig ikke. 

Det er jo også forskjell på en mandagskveld og en fredagskveld før DJ'en begynner.

Men er det noe musikk anbefalinger dere kg publikumet har når dere går ut på en pub for en rolig mandagspils eller en "lillelørdagsdrink"?

Anonymkode: 62a34...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Global funk

dj friendly

Kitsune maison

 

Anonymkode: bd034...378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...