Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i det siste fått meldinger fra folk jeg ikke vet hvem er på meldingførespørsel. Ingen har bilde, eller noe som helst på fb. Det var en jeg fikk og det sto ingenting på meldingen. Helt tom. Den havner ikke i spam, kun på meldingførespørsel. Skjønner ikke hvorfor jeg får det eller hvordan de finner meg? 

det er også mange damer ( søker sex osv) som legger meg til på Facebook, noen ganger menn som er i militære 🤣

andre som får det? Vet noen hvordan de finner meg ? 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a9d86...60b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle får nok det. Er bare å avvise forespørselen.

AnonymBruker
Skrevet

Mest sannsynlig er det vel noen i vennelista di som har lagt til disse damene og gubbene... og derfor får du friendrequest fra dem 😁😄   Jeg hadde muligheten til å legge til en amerikansk enkemann en gang, men bare dret i det. Jeg angrer egentlig nå... kunne hatt mye gøy!!! 😁

Anonymkode: 84d40...c1a

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Mest sannsynlig er det vel noen i vennelista di som har lagt til disse damene og gubbene... og derfor får du friendrequest fra dem 😁😄   Jeg hadde muligheten til å legge til en amerikansk enkemann en gang, men bare dret i det. Jeg angrer egentlig nå... kunne hatt mye gøy!!! 😁

Og med gøy mener jeg da å se hvor langt det går før han begynner tigge etter penger etc 😄

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ikke det heller🤔jeg har gått inn å sett på profilen og vi har ingen felles venner. 

Hehe🤣

Gjest Tobias Juul Grythe
Skrevet

Har fått fra halvnakne damer både melding og venneforespørsler. Tror de fleste får og har fått spam. Verste er at noen godkjenner de også. Fått spam her på forumet også. Damer som søker sex🤣 Vet ikke hvordan de finner folk på Facebook, men hvis noen godkjenner så legger de kanskje til de som personen er venn med også. Eller de legger bare til tilfeldige.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Tobias Juul Grythe skrev:

Har fått fra halvnakne damer både melding og venneforespørsler. Tror de fleste får og har fått spam. Verste er at noen godkjenner de også. Fått spam her på forumet også. Damer som søker sex🤣 Vet ikke hvordan de finner folk på Facebook, men hvis noen godkjenner så legger de kanskje til de som personen er venn med også. Eller de legger bare til tilfeldige.

Åå😅🤷🏼‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Får slike ofte, minst én i uken. Som regel har vi én felles venn, sammen fyren hver gang. Han er en slektning, noe som er utrolig komisk. 

Anonymkode: 427e9...0f1

AnonymBruker
Skrevet

Fått mange forespørsler fra menn i uniformer haha amerikanske soldater. Heldigvis så er jeg såpass oppegående at jeg forstår at dette er menneskene som skal prøve å utnytte kvinner og svindle dem. De ønsker at vi skal tro at vi er sjelevenner og skal gifte oss, må bare betale litt penger nå og da, før vedkommende har råd til flybilletten til Norge slik at vi kan gifte oss🤣 Men før den tid må han hjelpe sin syke mor økonomisk...

Anonymkode: d0680...4c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...