Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har datet en person siden januar og det har vært veldig fint. Helt til nå i det siste. Lite kontakt osv. Ble nå dumpa på telefonen. Er skikkelig lei meg. Kan nevnes at jeg så og si bare har blitt såra i alle forhold og kjærlighetsrelasjoner jeg har vært i, så selvtilliten blir ikke noe større av det her...

Anonymkode: 544c3...335

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når coronasituasjonen er over kan du kanskje finne deg fritidsinteresse som gir deg mestringsfølelse og bedre selvtillit? Så blir ikke selvtilliten så avhengig av menn lengre :)

Det ordner seg skal du se.

Anonymkode: 24551...657

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når coronasituasjonen er over kan du kanskje finne deg fritidsinteresse som gir deg mestringsfølelse og bedre selvtillit? Så blir ikke selvtilliten så avhengig av menn lengre :)

Det ordner seg skal du se.

Anonymkode: 24551...657

Jeg har nok av interesser. Det å bli avvist gir ingen god selvfølelse. Trenger ingen mann ettersom jeg ikke dater menn...

Anonymkode: 544c3...335

AnonymBruker
Skrevet

Alltid kjipt å være den som blir dumpa eller avvist. 

Noen ganger står man på andre siden og dumper eller avviser andre. Har aldri tenkt at det var noe direkte feil med de jeg har dumpa, de var bare ikke min type. Kanskje man kan tenke sånn?

Anonymkode: 6956c...e75

AnonymBruker
Skrevet

Uff, ja. Dette er en av grunnene til at jeg ikke er så glad i dating. Alt er tipp topp i starten, masse kontakt, møtes ofte. Så dabber det sakte av, og usikkerheten melder seg. Og så går det som det alltid går: han er ikke i modus for kjæreste, har ikke tid, klarer ikke forhold nå osv. Det er alltid sånn.

Men da er det jo ikke det rette heller, for hadde det vært riktig, kanskje begge hadde vært like ivrige.

Min greie er å ikke date noen  hele tiden. Jeg er på nettdating en måned eller to, møter noen, ser hvordan det går. Og så sletter jeg alt og melder meg ut. Da gjør jeg andre ting jeg liker å gjøre i noen måneder, før jeg vurderer dating igjen. Nå må jeg si at jeg dater for å finne kjæreste og ikke bare sex da. Enklere å akseptere dating og det å bli dumpet hvis man bare dater for sex, tror jeg.

Og som svaret over meg sier: Jeg har dumpet kanskje flere i livet enn de som har dumpet meg. Det har vært fine personer det, så jeg vet at det ikke nødvendigvis er noe galt med meg hvis jeg blir dumpet.

Anonymkode: c1881...2b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...