AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 (Dersom aktuelt:) Hvordan var du i 20-årene? Hva gjorde du? Anonymkode: 4bd6e...daf
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Tenker du i forhold til karriere? Jeg er i 20-årene. Deltidsjobb og snart student, nettopp fylt 21:) Anonymkode: c4ce7...2df
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #3 Skrevet 1. mai 2020 Jeg var ekstremt forvirret på hva jeg ville bli, så jeg studerte mye forskjellig og brukte studielånet på å reise rundt i verden. Jeg jobbet deltid i butikk i hele 20-årene og hadde kjæreste som det ble slutt med etter 9 år. Jeg var mer "free spirited" ved at jeg turte å dra til utlandet flere ganger og bo borte i lengre strekk, uten kjæresten. Mitt råd til 20-åringer i dag er at det er lov å prøve og feile, men at det kan bli dyrt i lengden så det er viktig å ha dette i bakhodet.. Nå er jeg 30 årene, har 500K i studielån, eier enda ikke nåla i taket og har endelig funnet ut hva jeg vil jobbe med etter en bachelor + Årsstudium + en rekke emner + 2 stk mastergrader. Anonymkode: 4511d...96a 3
SPOCA Skrevet 2. mai 2020 #4 Skrevet 2. mai 2020 Usikker og sjenert. Og jeg studerte og jobbet. Og så klarte jeg både å bli gift og skilt innen jeg var fylt 30 år. Ikke mange som har den rekorden. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Jobbet og jobbet, avbrøt utdanning pga skade. Festet litt (19-24 ish) Kjøpte min første bolig som 21 åring, bygde hus som 25 åring og fikk første barn da, og andre som 28. Kjøpt 3 biler uten lån fra jeg var 20 til nå, kjempe glad jeg har jobbet såpass og fått spart opp en god slant. Glad jeg også fikk barn før 30, så slipper jeg å ha småbarn i 40 åra. Anonymkode: 9633c...eb6 2
Sunnys Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Levde livets glade dager. Hang mye med venner, festet og var forelsket. Møtte mannen i mitt liv og fikk 2 flotte barn og giftet oss i slutten av 20 åra. Gjorde ferdig utdannelsen min, men hadde en del vikariater og det tok litt tid før jeg fikk fast jobb med det jeg er utdannet som, men stresset ikke med det da. Kjøpte hus da jeg var 24 og mannen 25. veldig mye som skjedde mellom 20-30
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #7 Skrevet 2. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: (Dersom aktuelt:) Hvordan var du i 20-årene? Hva gjorde du? Anonymkode: 4bd6e...daf 20 årene: Jeg fikk meg kjæreste, senere samboere. Vi giftet oss. Vi fikk to barn sammen. Vi jobbet. Vi reiste. Vi kjøpte båt/leilighet/bil/campingvogn sammen. I 30 årene: Vi har kjøpte drømme tomten og holder på å bygge hus. Vi har fått to barn til. Vi reiser mye. Fortsatt lykkelig gift ❤️ Anonymkode: 06dfd...8a8 1 1
HalldirV2 Skrevet 2. mai 2020 #8 Skrevet 2. mai 2020 Selvsikker, arrogant, og (relativt til nå) ganske dum. 6
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #9 Skrevet 2. mai 2020 Veit ikke hvor jeg skal i livet og lurer på hvor jeg hører hjemme. Anonymkode: 76b49...082 3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #11 Skrevet 2. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var ekstremt forvirret på hva jeg ville bli, så jeg studerte mye forskjellig og brukte studielånet på å reise rundt i verden. Jeg jobbet deltid i butikk i hele 20-årene og hadde kjæreste som det ble slutt med etter 9 år. Jeg var mer "free spirited" ved at jeg turte å dra til utlandet flere ganger og bo borte i lengre strekk, uten kjæresten. Mitt råd til 20-åringer i dag er at det er lov å prøve og feile, men at det kan bli dyrt i lengden så det er viktig å ha dette i bakhodet.. Nå er jeg 30 årene, har 500K i studielån, eier enda ikke nåla i taket og har endelig funnet ut hva jeg vil jobbe med etter en bachelor + Årsstudium + en rekke emner + 2 stk mastergrader. Anonymkode: 4511d...96a Veldig nysgjerrig på hva du fant ut at du ville jobbe med?:) Anonymkode: 9ad60...3ed
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #12 Skrevet 2. mai 2020 Sto på, og var ambisiøs. Fullførte mastergrad med gode karakterer da jeg var 23. Fikk drømmejobben og gjorde det godt der. Parallelt med dette traff jeg mannen min, kjøpet vår første leilighet, bodde et år i utlandet på jobbutvekskling, og sparte godt med penger. Nå er vi ca 40. Jeg er veldig fornøyd med at jeg etablerte et godt grunnlag for meg selv, og alle valgene jeg tok. Livet har alltid vært lykkelig, godt og trygt. Men jeg fatter ikke hvorfor jeg hadde så dårlig tid, det er lov å rote bort et år, reise litt, bruke litt penger, ikke være så ambisiøs hele tiden. Anonymkode: f6fdb...7a8 3
LittDiva Skrevet 2. mai 2020 #13 Skrevet 2. mai 2020 4 timer siden, SPOCA skrev: Usikker og sjenert. Og jeg studerte og jobbet. Og så klarte jeg både å bli gift og skilt innen jeg var fylt 30 år. Ikke mange som har den rekorden. Klarte samme kunststykket 🤣🤣.
Jentadi Skrevet 2. mai 2020 #14 Skrevet 2. mai 2020 Jeg var altfor seriøs. I ettertid skulle jeg ønske at jeg hadde tatt meg tid til å leve livet. Jeg trodde det var så viktig å få alt på stell fortest mulig. 4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #15 Skrevet 2. mai 2020 Jeg studerte mye rart, reiste en del og hadde det gøy. Fantastiske år, tenker på det som den lykkeligste tiden i mitt liv. (Fader så kjedelig det er å være voksen... bare å glede seg til pensjonist-tilværelsen om 30 år) Anonymkode: 2768a...f8a 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #16 Skrevet 2. mai 2020 20-25: studerte, jobbet deltid, festet og reise mye, tok en bachelor. 26: giftet meg. 29: fikk barn. 30: skilte meg. Anonymkode: a39ca...288
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #17 Skrevet 2. mai 2020 20-årene mine var jeg inn og ut av psykiatrien grunnet tung diagnose. Ingen trodde jeg skulle overleve. Mye tung rus i bildet også. La om livet i 30-åra. Fikk meg jobb først også utdanning, men var for skadeskutt for vennskap og kjæreste. Det falt på plass rundt 40-årsalderen. Har pr idag mann, barn, utdanning, eier leilighet og har noen få, men gode venner. Jeg føler jeg ligger ca 15 år etter jevnaldrende pga tung diagnose jeg har brukt mange år å leve greit med. Anonymkode: 8e7ad...2bd 5
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #18 Skrevet 2. mai 2020 Usikker, sjenert og deprimert. Mye alene. Jobbet mye og studerte drømmefaget mitt. Fikk mastergrad og begynte å jobbe. Anonymkode: e1fbc...7d8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #19 Skrevet 2. mai 2020 Gikk fra å være samboer med én til å flytte til et annet sted i landet for å studere og bo på hybel. Var rolig og sjenert ute blant folk jeg ikke kjente, veldig usikker. En helt annen person blant gode venner: høylytt, fjasete og blid. Jobbet som hjemmehjelp under studiene, vikar i butikker gjennom vikarbyrå, festet en del, ble samboer, giftet meg, fikk barn, mistet jobben pga bedriften gikk konkurs, flyttet til et helt annet sted av landet igjen, gikk arbeidsledig ei god stund, fikk jobb innen noe helt annet enn det jeg studerte, eier nå hus, bil og har mann og ett barn. Alt dette innen jeg var 30, men nå er jeg godt over 30. Anonymkode: ced34...c38
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #20 Skrevet 2. mai 2020 Skjedde mye i 20-årene. 20: Begynte å studere 21: traff han som skulle bli min mann 22: Study abroad ett år i utlandet 23-25: studerte og reiste mye 26: mastergrad ferdig + fikk jobb 27: giftet oss 28: fikk første barn Anonymkode: efae6...c38 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå