Gjest NaturligVakker Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Jeg kom over denne nettsiden. Jeg blir helt sjokkert over hva folk får seg til å gjøre. jeg mener, de ØDELEGGER sitt eget utseendet. Bare se på Jessica Simpson. Hun var jo kjempe søt. Hvorfor putter hun i diverse midler i munnen sin da? Kan noen forklare meg? Jeg er selv relativt pen vil jeg tro, men har da mine dager hvor jeg føler meg som et uvær. Allikevel kunne jeg ikke funnet på å putte collagen i leppene mine slik som x-antall kjendiser gjør. Et annet eksempel her av Posh Spice. Hva slags verden lever de i? :o
Lillesøster Skrevet 23. juni 2005 #2 Skrevet 23. juni 2005 Dårlig selvtillitt er roten til alt vondt.
Gjest Sukkerert Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Det finnes gode og dårlige bilder av alle. Jeg får inntrykk av at de har funnet et flatterende bilde fra før operasjonen og et mindre pent et fra tiden etter.
Gjest NaturligVakker Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 Ja. Jeg tror også at noen av bildene er tatt på en dårlig dag. men, noen av de ser man godt at de har gjort noe med utseendet sitt. som f.eks her: http://www.awfulplasticsurgery.com/archive...ves/005431.html her: http://www.awfulplasticsurgery.com/archive...ves/000303.html eller her: http://www.awfulplasticsurgery.com/archive...ves/005322.html
Gjest Jalileh Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Dårlig selvtillitt er roten til alt vondt.
Fat Sally Lee Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Det finnes gode og dårlige bilder av alle - uavhengig av plastisk kirurgi. Dessuten blir folk eldre - flere av disse før-bildene er eldgamle...
Gjest MMmmm Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 De lever vel i Hollywood, der er det jo bare plastic fantastisk over hele fjøla. Har du lyst har du lov. Men gud bedre! Men forstår du at de som virkelig trenger en operasjon eller to lar seg forandre på da? Jeg kan skjønne dem.
Gjest fanta Skrevet 28. juni 2005 #8 Skrevet 28. juni 2005 Her er vel ei som har latt det gå litt langt. http://www.8bm.com/diatribes/volume02/diat...wildenstein.jpg
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2005 #9 Skrevet 28. juni 2005 Her er vel ei som har latt det gå litt langt.http://www.8bm.com/diatribes/volume02/diatribes012/images/jocelynwildenstein.jpg Er det ikke hun som har operert seg X antall ganger for å likne en katt? Mye rart som foregår inni hodet på folk.
Gjest kenneth Skrevet 28. juni 2005 #10 Skrevet 28. juni 2005 "It appears that Natalie Portman has made a trip to the doctor. Her formerly perfect nose seems to have smaller nostrils" Appears? Seems? Jeg synes ikke slike sider fortjener å bli referert til. De fortjener færrest mulig hits, slik at de forhåpentligvis en vakker dag må stenge sjappa. (Men noe sier meg at dette selger...) Men, jeg skjønner hva trådstarter mener. Selv rister jeg på hodet av at damer tar på neglelakk, så jeg er nok disponert for å ha sympati ja
Lillesøster Skrevet 29. juni 2005 #11 Skrevet 29. juni 2005 Er det ikke hun som har operert seg X antall ganger for å likne en katt? Mye rart som foregår inni hodet på folk. Dette skulle ikke være lov. Jeg mener dette er selvskading.
Gjest Daniella_ Skrevet 29. juni 2005 #12 Skrevet 29. juni 2005 Dette skulle ikke være lov. Jeg mener dette er selvskading. Ja. Merkelig at kirurgene opererer henne i det hele tatt.
-Fisken- Skrevet 29. juni 2005 #13 Skrevet 29. juni 2005 JEg synes ikke noe synd på dem, for å si det sånn.
Gjest StoreSky Skrevet 29. juni 2005 #14 Skrevet 29. juni 2005 Husker jeg så et program av en dame som ville ligne en Geisha. Altså ikke bare sminke seg som en Geisha, men operere seg til smale øyne, små røde lepper, hvit hud, og hun snørte bena sine til mini-størrelse...(kunne ikke gå..)
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #15 Skrevet 29. juni 2005 Huff, jeg ønsker meg og pene japanøyer med enkle øyelokk, men det der er vel litt drastisk?
Gjest Bellatrix Skrevet 29. juni 2005 #16 Skrevet 29. juni 2005 Kjellvis Har jo tatt operasjoner for å se ut som Elvis. :-? Merkelig fenomen.
Gjest Daniella_ Skrevet 30. juni 2005 #17 Skrevet 30. juni 2005 Huff' date=' jeg ønsker meg og pene japanøyer med enkle øyelokk, men det der er vel litt drastisk?[/quote'] Enkle øyelokk? Så nettopp et program her om dagen hvor kinesere, japanere og koreanere pleide å operere seg for å få "vestlige øyne". Som jeg da tolker som "enkle" øyelokk. Ganske sprøtt. Tror det var helt vanlig for dem å operere seg før de giftet seg. Så det på Oprah-showet ( :oops: )
Gjest gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #18 Skrevet 30. juni 2005 Å? Jeg husker jeg hørte ordet på et program om ei opprinnelig japansk jente som ble mobbet på skolen i england/USA, for hun hadde enkle øyelokk, og fikk operert på doble, men kanskje jeg blander da, uansett ønsker jeg meg japanøyne, pent!
Gjest seroxata Skrevet 30. juni 2005 #19 Skrevet 30. juni 2005 :o jeg kunne aldri tenkt meg å "reparere" noe i fjeset mitt, iallefall ikke etter å ha sett de bildene der... Mulig jeg gjør det når rynkene henger, og jeg er mye eldre, men av de bildene som er vist her, så var folka MYE penere før operasjonen...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå