Gå til innhold

Hvorfor ødelegger folk sitt eget utseende?

Fremhevede innlegg

Gjest NaturligVakker
Skrevet

Jeg kom over denne nettsiden.

Jeg blir helt sjokkert over hva folk får seg til å gjøre.

jeg mener, de ØDELEGGER sitt eget utseendet.

Bare se på Jessica Simpson. Hun var jo kjempe søt. Hvorfor putter hun i diverse midler i munnen sin da?

Kan noen forklare meg?

Jeg er selv relativt pen vil jeg tro, men har da mine dager hvor jeg føler meg som et uvær. Allikevel kunne jeg ikke funnet på å putte collagen i leppene mine slik som x-antall kjendiser gjør.

Et annet eksempel her av Posh Spice.

Hva slags verden lever de i? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dårlig selvtillitt er roten til alt vondt.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Det finnes gode og dårlige bilder av alle. Jeg får inntrykk av at de har funnet et flatterende bilde fra før operasjonen og et mindre pent et fra tiden etter.

Gjest Jalileh
Skrevet
Dårlig selvtillitt er roten til alt vondt.

:Nikke:

Skrevet

Det finnes gode og dårlige bilder av alle - uavhengig av plastisk kirurgi. Dessuten blir folk eldre - flere av disse før-bildene er eldgamle...

Gjest MMmmm
Skrevet

De lever vel i Hollywood, der er det jo bare plastic fantastisk over hele fjøla. Har du lyst har du lov.

Men gud bedre!

Men forstår du at de som virkelig trenger en operasjon eller to lar seg forandre på da? Jeg kan skjønne dem.

Gjest kenneth
Skrevet

"It appears that Natalie Portman has made a trip to the doctor. Her formerly perfect nose seems to have smaller nostrils"

Appears? Seems?

Jeg synes ikke slike sider fortjener å bli referert til. De fortjener færrest mulig hits, slik at de forhåpentligvis en vakker dag må stenge sjappa. (Men noe sier meg at dette selger...)

Men, jeg skjønner hva trådstarter mener. Selv rister jeg på hodet av at damer tar på neglelakk, så jeg er nok disponert for å ha sympati ja :)

Skrevet

Er det ikke hun som har operert seg X antall ganger for å likne en katt? Mye rart som foregår inni hodet på folk.

Dette skulle ikke være lov. Jeg mener dette er selvskading.

Gjest Daniella_
Skrevet

Dette skulle ikke være lov. Jeg mener dette er selvskading.

Ja. Merkelig at kirurgene opererer henne i det hele tatt.

Skrevet

JEg synes ikke noe synd på dem, for å si det sånn.

Gjest StoreSky
Skrevet

Husker jeg så et program av en dame som ville ligne en Geisha. Altså ikke bare sminke seg som en Geisha, men operere seg til smale øyne, små røde lepper, hvit hud, og hun snørte bena sine til mini-størrelse...(kunne ikke gå..)

Gjest gjest1
Skrevet

Huff, jeg ønsker meg og pene japanøyer med enkle øyelokk, men det der er vel litt drastisk?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Kjellvis

Har jo tatt operasjoner for å se ut som Elvis. :-? Merkelig fenomen.

Gjest Daniella_
Skrevet
Huff' date=' jeg ønsker meg og pene japanøyer med enkle øyelokk, men det der er vel litt drastisk?[/quote']

Enkle øyelokk?

Så nettopp et program her om dagen hvor kinesere, japanere og koreanere pleide å operere seg for å få "vestlige øyne". Som jeg da tolker som "enkle" øyelokk. :)

Ganske sprøtt. Tror det var helt vanlig for dem å operere seg før de giftet seg. Så det på Oprah-showet ( :oops: )

Gjest gjest1
Skrevet

Å? Jeg husker jeg hørte ordet på et program om ei opprinnelig japansk jente som ble mobbet på skolen i england/USA, for hun hadde enkle øyelokk, og fikk operert på doble, men kanskje jeg blander da, uansett ønsker jeg meg japanøyne, pent!

Gjest seroxata
Skrevet

:o jeg kunne aldri tenkt meg å "reparere" noe i fjeset mitt, iallefall ikke etter å ha sett de bildene der...

Mulig jeg gjør det når rynkene henger, og jeg er mye eldre, men av de bildene som er vist her, så var folka MYE penere før operasjonen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...