Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke regler anbefaler dere? Hvor mye kontakt er "ok"? Hva har dere funnet ut at passer best? Hvor mye kontakt er lurt/ikke lurt å ha mellom møtene? 

Anonymkode: e58f3...e0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var ff med en kompis jeg hadde kjent i flere år. Eneste regelen vi hadde var at vi ikke skulle ha andre ff'er, men ons var greit. Ellers hadde vi jo en del kontakt da vi var venner i utgangspunktet. Avsluttet det etter halvannet års tid og er fortsatt venner den dag i dag, et par år senere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sov sammen

Ikke chat om hverdagslige ting på SoMe når dere er fra hverandre, kun dirtytalk er lov, og nudes

1-3 timer sammen, dere skal jo bare pule, ikke finn på noe emosjonelt tull nå

Ikke hjelp hverandre med hus, hage eller flytting

Ikke bruk hverandre som støtte når dere har en tøff dag eller trenger å gråte på en skulder. Om det skjer ut av det blå og trøsting derfor kommer naturlig, så burde en avslutte forholdet, da dere nå har etablert noe dypere. 

1 gang i uka er plenti, bygge opp spenningen til neste gang og ikke bli lei så fort, eller forelska. Har hørt om folk som bare treffes noen få ganger i halvåret, det høres kjempesmart ut også. 

Ta en lang pause om du kjenner du begynner å få følelser, dette er ofte bare hormoner som prøver å gjøre deg avhenig av mannen. Ta opp kontakten igjen når du er helt kvitt de følelsene. 

Anonymkode: 3ae95...533

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Oh jeg glemte flere ting. 

Ikke ha sex dersom du ikke tør å prate prevensjon med en gang. Skal dere ha kondom? Hva bruker dama utenom? 

Skal dere være eksklusive eller få treffe andre og ha sex også? Dersom dere skal treffe andre er det lurt å droppe oralsex og bare ha sex med kondom, dette for å beskytte mot sykdommer. Ikke vær en idiot, slik som 17 år gamle meg som fikk herpes av en som jeg syntes var kul fordi han spilte i band. 

Ikke ha sex hvis du ikke kan prate om disse tingene, du er for umoden og vil sabotere hele greia for begge. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tilbringer mye tid med min ff, men det er fordi vi også er venner. Ingen av oss ønsker noe mer, men vi synes det er kjekt å gjøre ting sammen utenom sex. Jeg tror vi snakker så å si hver dag i en eller annen form. Men jeg har hatt andre ff'er som jeg ikke har snakket så mye med eller truffet like ofte. Dere får nesten bare føle dere frem på hva som kjennes bra ut. 

Er du redd for å få følelser eller at den andre skal gjøre det? 

Anonymkode: e1969...99f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sov sammen

Ikke chat om hverdagslige ting på SoMe når dere er fra hverandre, kun dirtytalk er lov, og nudes

1-3 timer sammen, dere skal jo bare pule, ikke finn på noe emosjonelt tull nå

Ikke hjelp hverandre med hus, hage eller flytting

Ikke bruk hverandre som støtte når dere har en tøff dag eller trenger å gråte på en skulder. Om det skjer ut av det blå og trøsting derfor kommer naturlig, så burde en avslutte forholdet, da dere nå har etablert noe dypere. 

1 gang i uka er plenti, bygge opp spenningen til neste gang og ikke bli lei så fort, eller forelska. Har hørt om folk som bare treffes noen få ganger i halvåret, det høres kjempesmart ut også. 

Ta en lang pause om du kjenner du begynner å få følelser, dette er ofte bare hormoner som prøver å gjøre deg avhenig av mannen. Ta opp kontakten igjen når du er helt kvitt de følelsene. 

Da faller litt av poenget bort etter min mening. 

Anonymkode: e1969...99f

AnonymBruker
Skrevet

Eneste jeg har sakt til FF er at han burde ikke legge med andre og må si ifra hvis han gjør det (pga STD), men jeg kan ikke bestemme over han akkurat som han ikke kan bestemme over meg.

Vi har ikke faste tider når vi møtes, vi møtes når vi er ledige. Noen ganger møter vi 1-2 ganger i uken, andre ganger hver annen uke (hvis vi er veldig opptatt). Vi henger ikke for mye med hverandre men utenom å være i senga så går vi litt ut og ser på filmer sammen om kvelden.

Anonymkode: b963e...3f6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ingen regler da FF utelukkende handler om sex.

Anonymkode: a07f8...786

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...