Den Sagnomsuste Skrevet 1. mai 2020 #1 Skrevet 1. mai 2020 https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/BR9M7E/smitteutbrudd-ved-sykehuset-i-hamar
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #2 Skrevet 1. mai 2020 Jeg er i risikogruppen og går til kreftbehandling på Hamar sykehus. Var der denne uken. 😱 I går kveld begynte jeg å kjenne meg litt sår i halsen. Jeg kjenner meg helt fin i dag, men er ganske nervøs nå. Anonymkode: dfc9f...980
Den Sagnomsuste Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 1. mai 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i risikogruppen og går til kreftbehandling på Hamar sykehus. Var der denne uken. 😱 I går kveld begynte jeg å kjenne meg litt sår i halsen. Jeg kjenner meg helt fin i dag, men er ganske nervøs nå. Anonymkode: dfc9f...980 Jeg skal be for deg 🙏 Håper alt ordner seg for deg, og at du blir frisk av behandlingen. Leit å høre at sykehus rammes sånn. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Skrevet 1. mai 2020 13 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev: Jeg skal be for deg 🙏 Håper alt ordner seg for deg, og at du blir frisk av behandlingen. Leit å høre at sykehus rammes sånn. Jeg er uhelbredelig syk og behandles for å bremse utviklingen. Jeg kommer ikke til å bli noe i nærheten av frisk, dessverre. Anonymkode: dfc9f...980
Den Sagnomsuste Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #5 Skrevet 1. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er uhelbredelig syk og behandles for å bremse utviklingen. Jeg kommer ikke til å bli noe i nærheten av frisk, dessverre. Anonymkode: dfc9f...980 Det var leit å høre ønsker deg alt godt ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 Veldig trist! Vet at de har jobbet hardt for å holde sykehuset koronafritt pga pasientgruppen. Håper de får det raskt under kontroll. Anonymkode: 2e70a...f89 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Skrevet 1. mai 2020 Det var ille for de smittede pleierne som bare venter på å bli dødssyke. Risikoen for at de har spredt smitte er også høy. Anonymkode: 1404e...fb4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #8 Skrevet 1. mai 2020 Jeg vet om en annet sykehus i Norge som for en stund siden hadde en pasient på kreftavdelingen som fikk påvist smitte. Det var ingen mistanke, så når det først ble oppdaget måtte flere ansatte i karantene og pasienten isoleres. Dette har aldri blitt skrevet om i media. Lurer litt på hva som er grunnen til at enkelte sykehus skriver om dette, mens andre sykehus holder det hemmelig? Er sykehuset pliktet til å opplyse om dette på en måte, så er det opp til at media å plukke det opp eller ikke, eller har det i dette tilfelle skjedd en lekkasje, at noen har forsnakket seg - tipset media? Anonymkode: 4c02d...f14
Anbefalte innlegg