Gå til innhold

Smitteutbrudd ved sykehus på Hamar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i risikogruppen og går til kreftbehandling på Hamar sykehus. Var der denne uken. 😱 I går kveld begynte jeg å kjenne meg litt sår i halsen. Jeg kjenner meg helt fin i dag, men er ganske nervøs nå.

Anonymkode: dfc9f...980

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er i risikogruppen og går til kreftbehandling på Hamar sykehus. Var der denne uken. 😱 I går kveld begynte jeg å kjenne meg litt sår i halsen. Jeg kjenner meg helt fin i dag, men er ganske nervøs nå.

Jeg skal be for deg 🙏

Håper alt ordner seg for deg, og at du blir frisk av behandlingen. Leit å høre at sykehus rammes sånn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Den Sagnsomsuste skrev:

Jeg skal be for deg 🙏

Håper alt ordner seg for deg, og at du blir frisk av behandlingen. Leit å høre at sykehus rammes sånn.

Jeg er uhelbredelig syk og behandles for å bremse utviklingen. Jeg kommer ikke til å bli noe i nærheten av frisk, dessverre.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er uhelbredelig syk og behandles for å bremse utviklingen. Jeg kommer ikke til å bli noe i nærheten av frisk, dessverre.

Det var leit å høre  :(

ønsker deg alt godt ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig trist! Vet at de har jobbet hardt for å holde sykehuset koronafritt pga pasientgruppen. Håper de får det raskt under kontroll. 

Anonymkode: 2e70a...f89

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var ille for de smittede pleierne som bare venter på å bli dødssyke. Risikoen for at de har spredt smitte er også høy.

Anonymkode: 1404e...fb4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en annet sykehus i Norge som for en stund siden hadde en pasient på kreftavdelingen som fikk påvist smitte. Det var ingen mistanke, så når det først ble oppdaget måtte flere ansatte i karantene og pasienten isoleres. Dette har aldri blitt skrevet om i media. Lurer litt på hva som er grunnen til at enkelte sykehus skriver om dette, mens andre sykehus holder det hemmelig? Er sykehuset pliktet til å opplyse om dette på en måte, så er det opp til at media å plukke det opp eller ikke, eller har det i dette tilfelle skjedd en lekkasje, at noen har forsnakket seg - tipset media?

Anonymkode: 4c02d...f14

• Opprett ny...