AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #21 Skrevet 1. mai 2020 Ungen her er skolebarn til høsten, og leker for det meste selv når det er snakk om aktiv lek. Jeg kan kikke inn til han innimellom, kjøre litt med noen av bilene, men det er typisk 10 min. Ellers er det litt sånn lek og herjing i løpet av en dag. Noen ganger pusler vi sammen, og om han har fått noe ny Lego bygger jeg denne sammen med han. Det blir kanskje en halvtime til dagen gjennomsnittlig i ukedagene? Pappaen er også ute og spiller fotball med han et par ganger i uka, tar han med på sykkel, lekeplass og slike ting. Vet ikke om du regner dette? Ellers er han gjerne med å lage mat og sånt, vi ser barne-tv eller film sammen, sitter sammen mens han spiser. Men den aktive leken er vel ingen av oss egentlig kjempeengasjert i. Anonymkode: 6a57f...38f
Hr. Aktiv Skrevet 1. mai 2020 #22 Skrevet 1. mai 2020 De er alltid med når de er her til meg. Er med på alt fordi de synes det er så gøy. Vi tøyser masse også for ting må jo gjøres på deres premisser. Selv om de nå begynner å nærme seg ungdommen har ikke jeg blitt et gammelt fossil ennda slik naboen har blitt. Fremdeles populær altså.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #23 Skrevet 1. mai 2020 Jeg leker ikke med barna. Har prøvd, og de synes det er gøy, men jeg kan ikke fordra det. Og så ender det alltid opp med at de maser og henger på meg for mer. De er umettelige på oppmerksomhet. De er utrolig lite selvstendige og fantasiløse. Enormt slitsomt. De leker seg aldri, de roter, herjer, roper og har null konsentrasjon. Skulle ønske jeg hadde barn som det var mulig å tegne, farge, perle og slike ting med. Anonymkode: 818ec...c3e 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #24 Skrevet 1. mai 2020 Lekte mer med 4,5 åringen når han var mindre.Han er til tider veldig selvgående i lek.Men han er enebarn,og vil helst leke sammen med oss. Vi elsker å lese for han,spille spill,lage mat sammen og ha filosofiske samtaler.Jeg er alltid ved han og han har min fulle oppmerksomhet.Hjelper til å tilrettelegge.Men gulvleken har jeg nesten sluttet med;) Anonymkode: fdb24...d6a
Imperfectionibus Skrevet 1. mai 2020 #25 Skrevet 1. mai 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange timer per dag leker du med barnet (barna), og hvilken alder har barnet (barna)? Hva regner du som lek? Tenker du på det som lek når du tar med 2, 3, 4- åringen på å henge opp tøy, lage mat, vaske mm? Anonymkode: dfde5...90f I snitt under 1t. De er med å jobbe i hus hage. Barna mine er 4-25 år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå