Prisme Skrevet 30. april 2020 #21 Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, Trolltunge skrev: Furting, syting og "stakkars meg" - holdning. Helt vanvittig usexy. Er så inderlig enig i det! 3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #22 Skrevet 30. april 2020 Jeg liker ikke harry, preppy, fra Livets Harde Skole, rånere, en som går i teite klær (anonym eller street wear er bedre), menn som aldri har lest en bok eller avis, en som har et litt for nært forhold til moren sin, uansvarlige menn, tafatte menn, uoppmerksom mot andre, ureflekterte menn. Jeg kunne fortsatt å ramse opp. Er utrolig nok ikke singel! Anonymkode: ccb6f...a39 2
Nnilm Skrevet 30. april 2020 #23 Skrevet 30. april 2020 Menn som er frekke, ikke tåler en spøk, sure, gjerrige, bruker for små klær og menn som viser at de vet de er fine å se på. 1
mikrofon Skrevet 30. april 2020 Forfatter #24 Skrevet 30. april 2020 (endret) Jeg er en nysgjerrig sjel og har nå lagt ut noen agn for diskusjon. Noen agn er blitt oversett, noen meget besvart. Men en ting lurer jeg jo på, blir det sett på som syting hvis man er klar på hva man har opplevd og hva man derav vil unngå i fremtiden. Ikke sikkert det er selvopplevd bare fordi jeg skriver i jeg form. Noen ganger kan man benytte jeg-form, for å få frem et poeng. dere er flinke til å ramse opp ting dere ikke liker, så det er et godt innøvd mønster i det. (sier ikke at menn er noe bedre). MEN, For å sette det hele ut på spissen: ville dere jenter gått på date med en som for eksempel var: under 180, litt lubben, transe, bor hjemme og er uføretrygdet, bare sånn for å sette det helt utpå med en sånn regle.. Endret 30. april 2020 av mikrofon
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #25 Skrevet 30. april 2020 24 minutter siden, mikrofon said: Jeg er en nysgjerrig sjel og har nå lagt ut noen agn for diskusjon. Noen agn er blitt oversett, noen meget besvart. Men en ting lurer jeg jo på, blir det sett på som syting hvis man er klar på hva man har opplevd og hva man derav vil unngå i fremtiden. Ikke sikkert det er selvopplevd bare fordi jeg skriver i jeg form. Noen ganger kan man benytte jeg-form, for å få frem et poeng. dere er flinke til å ramse opp ting dere ikke liker, så det er et godt innøvd mønster i det. (sier ikke at menn er noe bedre). MEN, For å sette det hele ut på spissen: ville dere jenter gått på date med en som for eksempel var: under 180, litt lubben, transe, bor hjemme og er uføretrygdet, bare sånn for å sette det helt utpå med en sånn regle.. "Dere kvinner" eksisterer ikke. Like lite som "dere menn". Slike menn sliter jo ekstremt med å finne seg dame, så svaret er vel at relativt få ville gjort det, men at det sikkert finnes noen. Han ville der imot sikkert høynet sjansene sine om han var snill og hyggelig, med en interessant hobby og gode mellommenneskelige verdier. Hvor vil du med dette egentlig? Tanse er jo for de som er spesielt interessert i sånt. Da har du jo gjerne en seksuell legning som ikke er helt main-stream, og det gjelder jo ikke flertallet av kvinner. Anonymkode: 13cb6...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #26 Skrevet 30. april 2020 Sånn utseendemessig så finnes det nok definitivt noen for alle, men noen må nok tåle mange avvisninger først, eller senke sine krav betraktelig. Det finnes jo svært uattraktive mennesker av begge kjønn. Men om noen er ufordragelig i tillegg til å være uattraktiv, så er det jo lite håp. Og det er jo egentlig helt greit. Mange bør jo virkelig jobbe med seg selv før de går inn i et forhold. Anonymkode: 13cb6...b8c
mikrofon Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #27 Skrevet 1. mai 2020 Vi dere ha sannheten? lover dere å ikke bare avfeie det som sutring, men ta det på alvor og ikke bare forsvare kvinner generelt men faktisk kjenne etter hvordan det er i en annen situasjon?
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 1. mai 2020 #28 Skrevet 1. mai 2020 Uattraktivt = mennesker som ikke er seg selv men prøver å være noe annet.
Gjest Skrevet 1. mai 2020 #29 Skrevet 1. mai 2020 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Fremhevede innlegg