Gå til innhold

Uatraktiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette temaet har sikkert vært diskutert opp i mente hver dag på dette forumet de siste tusen år, men jeg spør nå likevel. Hva er det minst attraktive dere kvinner kan tenke dere?

Og hvis noen skulle oppdage en som er det, dere finner minst attraktivt, kunne dere likevel tenke dere å gå på date med vedkommende for å vise at det finnes håp? Det sies jo at det er noen for alle, men stemmer det?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke tjukke menn, men andre kvinner gjør det. 

Jeg liker ikke når menn har en markant klesstil, f. Eks litt rocka med skinn og nagler, eller mer sånn blues-aktig med vest og sixpence. Andre kvinner kan like det. 

Jeg liker ikke dype, raspete mannsstemmer slik som han der i manngruppa Ottar. Andre kvinner liker sikkert det. 

Anonymkode: ab5a1...82e

• Liker 1
Skrevet

F.eks en som kun snakker om seg selv, og aldri stiller spørsmål, eller viser noen interesse for å bli kjent med daten, syntes jeg er utrolig lite tiltrekkende. 

• Liker 6
Skrevet

De som aldri stiller spørsmål om den de prater med, er ikke interessert i annet enn seg selv.. ser den

Hvis en person er litt beskjeden men har lyst til å bli kjent, sier Hei.. Men han er ikke høy og mørk, han kan være litt stusselig eller egen å se på. Altså ikke utpreget stil som hipster eller som nevnt rocka eller blues. Men bare egen og litt rar sånn ved første øyekast. Hva gjør dere da, er det bare så veldig lett å være bitch og kvesse av vedkommende slik at han aldri mer sakker til deg?

AnonymBruker
Skrevet

Menn som foreslår å dele regningen på første date.

Jeg vet det er politisk ukorrekt å mene dette i disse tider, men det sitter så dypt,  og helt instinktivt det der at menn kan ta var på, beskytte. Naturens feminine og maskuline biologi. Dessuten ligger det i menns natur å ville ha den rollen. Helt biologisk instinktivt. Dette er forsket på. Uansett hva dere feminister måtte tro og ønske, så er det forskjell på menn og kvinner. 

Anonymkode: de8e5...790

• Liker 5
Skrevet

Jeg har ofte spandert på første date, men ikke sett noe mer til dem. 

For å gjøre temaet ekstra vanskelig, hvis den du som kvinne skal date, er trans men liker damer, smak litt på den..

AnonymBruker
Skrevet

Folk som enda tror på alpha/beta myten. 

Anonymkode: 4ee02...3e6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Menn som har veldig lav selvtillit.

Anonymkode: c6daf...978

Skrevet

den ser jeg, men har for eksempel du lurt på hvor den dårlige selvtilliten kommer fra.. Det lurer jeg på..

hva kan dårlig selvtillit komme av? 

hvis man brenner seg hver gang man tar på et brennende lys, vil an jo kvie seg for å ta på det igjen..

Gjest Aniita
Skrevet (endret)

Menn som ikke steller seg og driter både i klærne han går i og hårsveisen.

Enig i at menn alltid skal betale. Menn tjener mer og kvinner bruker generelt mer penger enn menn på å se bra ut, nettopp for menn 😄

Endret av Aniita
AnonymBruker
Skrevet

Dårlige og ustelte/manglende tenner er det verste jeg kan tenke meg utseendemessig. Er heller ikke fan av synlige tatoveringer, men det kan ha med min alder å gjøre.

Anonymkode: 61b9f...308

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Menn som foreslår å dele regningen på første date.

Jeg vet det er politisk ukorrekt å mene dette i disse tider, men det sitter så dypt,  og helt instinktivt det der at menn kan ta var på, beskytte. Naturens feminine og maskuline biologi. Dessuten ligger det i menns natur å ville ha den rollen. Helt biologisk instinktivt. Dette er forsket på. Uansett hva dere feminister måtte tro og ønske, så er det forskjell på menn og kvinner. 

Tar du aldri pause? Hva med å starte en blogg?

Anonymkode: c9e09...1b1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du aldri pause? Hva med å starte en blogg?

Anonymkode: c9e09...1b1

Ditto isåfall😁Stalker du meg? Creep! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Anti-feminister og fascister.

Korte menn, feite menn, hårete menn, menn med smale skuldre, menn uten hake, anorektiske menn.

Anonymkode: 479ae...2a3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anti-feminister og fascister.

Korte menn, feite menn, hårete menn, menn med smale skuldre, menn uten hake, anorektiske menn.

Anonymkode: 479ae...2a3

jeg tror du er hu ene jeg sletta.. ha ha.. neida..

Skrevet (endret)

korte menn med hår på, kan være snille, men hvis du heller vil ha en kjekk slem en, så ikke klag til meg neste gang du må kopiere besøksforbudspapiret..

Var jeg slem nå?

Endret av mikrofon
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, mikrofon skrev:

korte menn med hår på, kan være snille, men hvis du heller vil ha en kjekk slem en, så ikke klag til meg neste gang du må kopiere besøksforbudspapiret..

Var jeg slem nå?

Du framstår ikke som slem, men som usikker.

• Liker 2
Skrevet

jeg liker menn

tynne

tykke

skallet

eldre

snille

trofaste

hjelpsomme

jeg misliker

slemme 

utro

rundbrenner

voldelig

løgner 

bedrager

junkies

slutty 

sårende

Skrevet (endret)

ikke usikker tror jeg helt sikkert.. ikke

men kanskje jeg har blitt så dårlig behandlet av jenter, at jeg er blitt litt skeptisk..

Endret av mikrofon
Skrevet

Furting, syting og "stakkars meg" - holdning. 

Helt vanvittig usexy. 

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...