Mons Skrevet 30. april 2020 #1 Del Skrevet 30. april 2020 Godt voksen mann som spør. Tidlig i tyveårene var jeg i bra form. Trente variert. Løping, ski, skøyter. Ikke vekter, men strikk og push ups. Den gangen tok jeg 80 rep under kontrollerte former. Var visstnok bra i militær sammenheng - den gang. Så trente jeg hardt med tanke på noen krevende opptakskrav. På vekttreningen brukte jeg push ups til oppvarming. Etter et år ble jeg utfordret i push ups og tok 180. Tror jeg... Min veltrente nevø lo av meg. Husker jeg feil. Aner ikke hva som anses som mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 30. april 2020 #2 Del Skrevet 30. april 2020 I forsvaret fikk jeg beskjed etter 50 ( seff helt ned, -berøre flat hånd til befalet på gulvet ), att de ikke telte mer, -betydde ingen ting over 50. ( Skolekompani Infanteri ). a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Del Skrevet 30. april 2020 Pushp ups er jo så mangt. Tempo, håndposisjon, osv er helt avgjørende for hvor tungt det er. Anonymkode: 5b116...63d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 30. april 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 30. april 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pushp ups er jo så mangt. Tempo, håndposisjon, osv er helt avgjørende for hvor tungt det er. Anonymkode: 5b116...63d Hvis ikke "kontrollerte forhold" er godt nok for deg, så blir jo alle tråder her meningsløse for deg. Jeg snakker selvsagt om korrekt utførte push ups. I min tid var reglene å holde kroppen strak og berøre bakken med brystet. Hvor bredt man hold hendene hadde ikke betydning. Hweller ikke tempo. Har dette endret seg, mener jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Del Skrevet 30. april 2020 Tror veltrente over 200 Anonymkode: b3948...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Del Skrevet 30. april 2020 Hvorfor spør du ikke bare din veltrente nevø? Anonymkode: b3948...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 30. april 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 30. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spør du ikke bare din veltrente nevø? Anonymkode: b3948...e97 Han er atten, trener TaeKwondo, og er sur på meg siden jeg påstår denne sporten er meningsløs i en reell streetfight. Alle over 80 skryter ,sier han. Han påstår også det er meningsløst å ta push ups med løft mot murgulv på knokene eller på fem, fire, tre og to fingre slik jeg drev med. Vi krangler en del, men det ender alltid med en klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #8 Del Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Mons skrev: Han er atten, trener TaeKwondo, og er sur på meg siden jeg påstår denne sporten er meningsløs i en reell streetfight. Alle over 80 skryter ,sier han. Han påstår også det er meningsløst å ta push ups med løft mot murgulv på knokene eller på fem, fire, tre og to fingre slik jeg drev med. Vi krangler en del, men det ender alltid med en klem. For ikke å snakke om x antall på en arm. Anonymkode: b3948...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Del Skrevet 1. mai 2020 Hva skal man egentlig diskutere i denne tråden? Tenker grensen for å være veltrent går ved 181 pushups. Anonymkode: 793f3...1f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #10 Del Skrevet 1. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man egentlig diskutere i denne tråden? Tenker grensen for å være veltrent går ved 181 pushups. Anonymkode: 793f3...1f1 hahahaha😆Tror han bare vil ha skryt. Anonymkode: b3948...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mons Skrevet 1. mai 2020 Forfatter #11 Del Skrevet 1. mai 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skal man egentlig diskutere i denne tråden? Tenker grensen for å være veltrent går ved 181 pushups. Anonymkode: 793f3...1f1 Eller var det 182 jeg tok😎😁 Ble et par glass rødvin for mye i går. Litt flau. Mente ikke å skryte, men ser det kan virke slik. Som sagt, er ikke sikker på om jeg husker riktig. Altså, er det realistisk å øke med 100 rep på ett år. Generelt, hva anses som mye. Da for en som ikke spesifikt går inn for denne øvelsaen, men trener variert. Verre er det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå