AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Har hatt en fyr i livet mitt i ca. et og et halvt år. Jeg var hodestups forelsket i han, men etter noen måneder fortalte han meg at han ikke var klar for noe forhold riktig enda. Jeg fortsatte å møte han fordi jeg var så forelsket og sexen var bra. Det siste halve året har jeg trukket meg mer unna, jeg har datet andre, og forelskelsen har på mange måter egentlig gått over. Jeg har møtt han likevel på en jevnlig basis, og vi har møttes flere og flere ganger uten å ha sex. Jeg har gått fra å desperat ønske at han var kjæresten min til å se på han som en venn som jeg har god sex med. I går kom han hjem til meg, begynte med en gang å gi meg komplimenter (det pleier han ALDRI å gjøre), og så sa han at vi virkelig burde bli et par. Vi hadde masse sex og han sa flere ganger at jeg var hans jente. Jeg har aldri sett han så kjærlig som han var i går. Jeg ble så satt ut, hadde han sagt dette til meg for et år siden hadde jeg vært i himmelen, det har vært det eneste jeg har villet høre. Men nå, jeg vet ikke, blir bare stresset, jeg tror ikke jeg er interessert i noe forhold med han, men jeg liker jo han godt. Dessuten er jeg så usikker om det bare var noe han sa fordi han var ekstremt kåt, eller fordi han har merket at jeg har trukket meg mer og mer unna. Noen som har erfaringer med slike? Prøver han bare å lure meg? Anonymkode: c757c...6e0
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Han har merket at du er kaldere, og vil trekke deg inn igjen. Når han merker at du blir varmere, så vil han skyve deg unna igjen. Hvis han ville bli kjærester så hadde han sørget for å få et ordentlig svar, og ikke bare sånn flåsesnakk du beskriver. Nå må du passe på å ikke bli manipulert, sånt tar hjernen faktisk skade av. Anonymkode: 99b56...6b0 7
Kvalitet Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Jeg tror at menn i mange tilfeller trenger mer tid på å få følelser og derav forplikte seg enn kvinner. Det er fullt mulig at han kjenner på disse følelsene nå, kanskje i kombinasjon på at du ikke lenger er like tilgjengelig. Se det litt an og se om den kjærlige oppførselen hans vedvarer, eller om han glir tilbake 1
Gjest Gullfisken2 Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 Jeg ville satt meg ned med han og sagt nøyaktig hva du skrev i HI. Det er ikke slik at vi menn automatisk har baktanker eller dårlige hensikter bare fordi vi er menn, vi har utrolig nok følelser vi også. kanskje han bare har trengt litt tid for å kjenne på hva han virkelig føler for deg?
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #5 Skrevet 30. april 2020 52 minutter siden, Gullfisken2 skrev: Jeg ville satt meg ned med han og sagt nøyaktig hva du skrev i HI. Det er ikke slik at vi menn automatisk har baktanker eller dårlige hensikter bare fordi vi er menn, vi har utrolig nok følelser vi også. kanskje han bare har trengt litt tid for å kjenne på hva han virkelig føler for deg? Dette. Det kan hende at han etter hvert har merket at han faktisk har følelser for deg, og at han mener dette oppriktig. Men du har jo all grunn til å være i tvil, og det syns jeg du skal være ærlig om. Det er umulig å vite om han faktisk mener det eller om det bare er fordi at han merker at han kanskje er på vei til å miste deg som pulekompis uten at dere tar en skikkelig prat om det. Jeg ville vært ærlig med han om at jeg blir forvirret av oppførselen hans, og at han får være tydelig på hva han faktisk vil om dere skal fortsette å ha kontakt. Anonymkode: 17538...b1a 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 Jeg tror også at din energi mot han har endret seg. Fra å MÅTTE ha han til å være mer avslappet til det hele. Vet ikke om du har veldig på han tidligere som needy, men det er vanligvis ikke så veldig tiltrekkende. Nå når du vet du fint klarer deg uten han, men du samtidig liker han så blir du mye mer intressant. Anonymkode: 2e485...e76 1
Antiviruset Skrevet 30. april 2020 #7 Skrevet 30. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror også at din energi mot han har endret seg. Fra å MÅTTE ha han til å være mer avslappet til det hele. Vet ikke om du har veldig på han tidligere som needy, men det er vanligvis ikke så veldig tiltrekkende. Nå når du vet du fint klarer deg uten han, men du samtidig liker han så blir du mye mer intressant. Dette tror jeg bare er en eneste stor myte! Når noen svikter tidlig en relasjon har de sine grunner, ofte dyptgående. Når hun trakk seg unna, ble han mer på. Det TS må være ekstremt oppmerksom på er å ta dette direkte opp med han om det skal bli noe mer i fremtiden. Bare si ifra at det å trekke seg tilbake(stikke av) ja det er noe som ikke blir akseptert. Så må TS aldri mer gi mer en hun får, ikke engasjere seg uten at det faktisk er en stor lengre og varig endring hos han. Ellers er det fort tilbake til et av og på forhold som bare ikke er sunt for henne. 3
Million Skrevet 30. april 2020 #8 Skrevet 30. april 2020 Denne fyren, har du fortalt han at du dater andre innimellom? Eller kan han plutselig ha fått høre dette av andre eller sett deg selv på gaten uten å si noe etc? Og blitt sjalu og redd for å miste ff'en sin? Det hørtes merkelig ut at han plutselig skal komme en dag og øse ut komplimenter og si at han vil du skal være jenta hans, når han har hatt halvannet år på seg å si det før uten å gjøre det. Jeg ville blitt litt mistenksom. Fisket etter mer info, evt tatt opp med han at "Angående det du sa sist, jeg er redd det toget er gått. Du skulle sagt det for et år siden. Sorry, men jeg har gått videre, da du åpenbart ikke var interessert i noe seriøst den gangen". 4
GrønnNellik68 Skrevet 1. mai 2020 #9 Skrevet 1. mai 2020 16 timer siden, Million skrev: Denne fyren, har du fortalt han at du dater andre innimellom? Eller kan han plutselig ha fått høre dette av andre eller sett deg selv på gaten uten å si noe etc? Og blitt sjalu og redd for å miste ff'en sin? Det hørtes merkelig ut at han plutselig skal komme en dag og øse ut komplimenter og si at han vil du skal være jenta hans, når han har hatt halvannet år på seg å si det før uten å gjøre det. Jeg ville blitt litt mistenksom. Fisket etter mer info, evt tatt opp med han at "Angående det du sa sist, jeg er redd det toget er gått. Du skulle sagt det for et år siden. Sorry, men jeg har gått videre, da du åpenbart ikke var interessert i noe seriøst den gangen". Dette funker fjell hvis hun ikke har en snev av følelser for han. Men fins det fortsatt følelser så Kan avvisning bli for tøft. Men at hun skal løpe rett tilbake i armene hans blir feil. Men han må bare gi så mye komplimenter han vil men det en mann sier betyr ingenting. Er handlingen mer på så hadde jeg vært mer interessert. Men han skulle fått jobbe for det. Bedt meg ut på fine dates uten sex inn i bildet da kunne jeg kanskje ha ombestemt meg hvis at han mener det han sier og vil være rundt meg mer. 1
Antiviruset Skrevet 1. mai 2020 #10 Skrevet 1. mai 2020 16 minutter siden, Bente1234 skrev: Dette funker fjell hvis hun ikke har en snev av følelser for han. Men fins det fortsatt følelser så Kan avvisning bli for tøft. Men at hun skal løpe rett tilbake i armene hans blir feil. Men han må bare gi så mye komplimenter han vil men det en mann sier betyr ingenting. Er handlingen mer på så hadde jeg vært mer interessert. Men han skulle fått jobbe for det. Bedt meg ut på fine dates uten sex inn i bildet da kunne jeg kanskje ha ombestemt meg hvis at han mener det han sier og vil være rundt meg mer. Dette er eneste farbar vei om en skal danne et seriøst varig forhold. Handling foran ord er den rette måten. En som har vært avvisende og lite villig til å treffe deg, ja aldri løp tilbake til en slik en, om det er en kvinne eller mann som oppfører seg slik. Det beste er ofte å bare gå videre, men om det er den som er minst på i en slik relasjon som så forsøker hardere? Da må vedkommende jobbe og vise en varig endring. Om det igjen blir "fading" eller lite vilje til å treffes å være sammen? Ikke gi noen 2 sjanser, en sjanse i slike viktige spørsmål holder veldig lenge. Jeg ville tenkt meg lenge om for å gi en ny sjanse uansett. 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. mai 2020 #11 Skrevet 1. mai 2020 16 minutter siden, Antiviruset skrev: Dette er eneste farbar vei om en skal danne et seriøst varig forhold. Handling foran ord er den rette måten. En som har vært avvisende og lite villig til å treffe deg, ja aldri løp tilbake til en slik en, om det er en kvinne eller mann som oppfører seg slik. Det beste er ofte å bare gå videre, men om det er den som er minst på i en slik relasjon som så forsøker hardere? Da må vedkommende jobbe og vise en varig endring. Om det igjen blir "fading" eller lite vilje til å treffes å være sammen? Ikke gi noen 2 sjanser, en sjanse i slike viktige spørsmål holder veldig lenge. Jeg ville tenkt meg lenge om for å gi en ny sjanse uansett. Jeg er enig i det du skriver. To sjanser kan jeg gå med på. Trenger det selv i arbeidslivet og vet jeg må jobbe hardt for å få A second chance... sånn ville jeg ha tenkt det hvis en jeg likte avviste meg kom tilbake. Second chance skal henge høyt. 1
exictence Skrevet 1. mai 2020 #12 Skrevet 1. mai 2020 Det kan godt være han er bitt ordentlig forelsket i deg nå. At det først har gått opp for ham nå.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #13 Skrevet 1. mai 2020 Jeg har møtt en jente over 6mnd som jeg har holdt på "avstand" og som jeg mer og mer ser for meg å bli sammen med. Jeg så det ikke slik i starten.. Anonymkode: b0471...7cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #14 Skrevet 1. mai 2020 Noen er bare "slow burners" Anonymkode: c3a78...bd7
GrønnNellik68 Skrevet 1. mai 2020 #15 Skrevet 1. mai 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen er bare "slow burners" Anonymkode: c3a78...bd7 Så lenge de ikke blir back burner’s 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå