HalldirV2 Skrevet 30. april 2020 #1 Del Skrevet 30. april 2020 Hei dere der ute i KG-land! Noen som har sett "Sigurd fåkke pult"? Hva synes du, verdt å anbefale? Trenger noen nye serier å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123 eller noe Skrevet 30. april 2020 #2 Del Skrevet 30. april 2020 Sett hele sesongen, ikke gal den serien. Ledd oss ihjel et par ganger også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snop Skrevet 30. april 2020 #3 Del Skrevet 30. april 2020 Jeg nøyt den fra begynnelse til slutt, skikkelig fin og trist humor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #4 Del Skrevet 1. mai 2020 Lættis serie. Kul fyr. Anonymkode: 5383d...849 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Del Skrevet 1. mai 2020 Pute tv Anonymkode: d1735...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Del Skrevet 1. mai 2020 Jeg liker den, synes den er morsom og sår. Anonymkode: e1b6b...809 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #7 Del Skrevet 1. mai 2020 Synes den serien er skikkelig fin, morsom og trist samtidig. Anonymkode: ab76f...e38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mikrofon Skrevet 1. mai 2020 #8 Del Skrevet 1. mai 2020 en tv serie er sår og følsom, men i virkeligheten er det vel bare sutring 😜 synes ikke det var noe morsomt i det hele tatt, den andre som gikk; Aldri voksen derimot, det var morsom og fin 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #9 Del Skrevet 1. mai 2020 Møkkaserie som bygger opp under samfunnets skadelige holdninger om at man må pule fleste mulig og så tidlig som mulig for å ikke være en taper. Anonymkode: 24921...9fd 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #10 Del Skrevet 1. mai 2020 Så første episode, syntes den var klein og teit. Anonymkode: b8088...dee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia mater Skrevet 1. mai 2020 #11 Del Skrevet 1. mai 2020 Bare sett to episoder men syns den er herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sansa20 Skrevet 1. mai 2020 #12 Del Skrevet 1. mai 2020 sett alt . Pute tv , men morsom serie .En frustrert gutt 👌😁😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 1. mai 2020 #13 Del Skrevet 1. mai 2020 Har sett de 4 første episodene (de som er gratis) og synes det er en bra serie, men den hadde vært bedre om de ikke hadde gjort hovedpersonen så til de grader klein! Sånn som å be ut hun eksen midt under en visning, be ut en kunde som skulle reparere telefonen sin når han var på jobb, stå ute i badebukse klar for å dra fra en fest og ikke koble på at han burde gå og ta på seg klær før noen sier det til han, altså det er ingen som er så sosialt tilbakestående uten å ha en diagnose liksom. Hvis de hadde tonet det litt ned tror jeg det hadde vært en veldig relaterbar serie. Sånn som i en episode nevnte han dette med at han begynte på folkehøgskole, og tenkte at det skulle bli en ny start for han. Også begynte han på folkehøgskole, men det ble ikke som han hadde tenkt, han så alle rundt han bli kjent mens han ikke klarte å bli en del av det. Dette er så sinnssykt relaterbart! Vet om en venninne som hadde det akkurat sånn når hun begynte på fhs, jeg hadde det til en viss grad på den måten, og sikkert mange andre! Men så må de ødelegge det med å følge opp med at han nesten ikke snakka i det hele tatt på folkehøgskolen og det begynte å spre seg rykter om at han var kvotert inn som en del av et offentlig program og at han derfor slutta. Da var det ikke like relaterbart lengre. Synes også det er helt ekstremt merkelig med disse folka som oppmuntrer han til å begå voldtekt (kompisen som vil han skal bruke eskorte, han fyren han var så lik som ville han skulle late som han var han så han kunne ha sex med tuva), er vel ingen som oppmuntrer andre til å begå voldtekt ved mindre de er i helt fucka miljøer ??? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #14 Del Skrevet 1. mai 2020 2 timer siden, helloAdele skrev: Har sett de 4 første episodene (de som er gratis) og synes det er en bra serie, men den hadde vært bedre om de ikke hadde gjort hovedpersonen så til de grader klein! Sånn som å be ut hun eksen midt under en visning, be ut en kunde som skulle reparere telefonen sin når han var på jobb, stå ute i badebukse klar for å dra fra en fest og ikke koble på at han burde gå og ta på seg klær før noen sier det til han, altså det er ingen som er så sosialt tilbakestående uten å ha en diagnose liksom. Hvis de hadde tonet det litt ned tror jeg det hadde vært en veldig relaterbar serie. Sånn som i en episode nevnte han dette med at han begynte på folkehøgskole, og tenkte at det skulle bli en ny start for han. Også begynte han på folkehøgskole, men det ble ikke som han hadde tenkt, han så alle rundt han bli kjent mens han ikke klarte å bli en del av det. Dette er så sinnssykt relaterbart! Vet om en venninne som hadde det akkurat sånn når hun begynte på fhs, jeg hadde det til en viss grad på den måten, og sikkert mange andre! Men så må de ødelegge det med å følge opp med at han nesten ikke snakka i det hele tatt på folkehøgskolen og det begynte å spre seg rykter om at han var kvotert inn som en del av et offentlig program og at han derfor slutta. Da var det ikke like relaterbart lengre. Synes også det er helt ekstremt merkelig med disse folka som oppmuntrer han til å begå voldtekt (kompisen som vil han skal bruke eskorte, han fyren han var så lik som ville han skulle late som han var han så han kunne ha sex med tuva), er vel ingen som oppmuntrer andre til å begå voldtekt ved mindre de er i helt fucka miljøer ??? Enig. Jeg likte serien godt, men det er ikke realistisk! Anonymkode: f909d...189 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #15 Del Skrevet 1. mai 2020 Det er lurt å se etter om det finnes et tråd om emnet man har tenkt å skrive om før man oppretter en ny. En idé å slå trådene sammen? Anonymkode: 12d2b...15d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #16 Del Skrevet 2. mai 2020 Synes serien blir for dum. For dårlige skuespillere, akkurat på samme måte som hvite gutter. Tvnorge taper seg pga disse seriene. Anonymkode: 4087b...ec3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2020 #17 Del Skrevet 25. mai 2020 Nå har jeg sett alle episodene og jeg synes den har tatt seg opp og blitt bedre, men jeg får så vondt av stakkars Sigurd. Jeg kan ikke skjønne at noen er så forknytt og dysfunksjonell.. Anonymkode: d1735...a17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2021 #18 Del Skrevet 17. mars 2021 WOW.... Siste episode av Sigurd sesong 2 ep. 6. Den som heter "trip" Det var en utrolig magisk og spesiell episode. Så mye sprøtt og kult/rart som skjedde med alle tre og at det varte så lenge. Gjennom hele episoden. Det at Mats ble til vann og møtte han krigeren i dataspillet var skikkelig fett og at Sigurd fikk masse selvtillit og kunne snakke med Mats i toalettet...... Denne episoden må jeg fordøye litt og se den en gang til tror jeg...... likte godt når Mats ga klarsignal til Sigurd etter at hun drakk vannet. "Sigurd, nå er alt klart" Jeg ler meg i hjel..... dette er tidenes beste episode Anonymkode: cc2cc...ade 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #19 Del Skrevet 2. april 2021 Er det noen som vet om sesong 2 blir sendt på tvnorge etterhvert? sesong 1 ble det i vertfall Anonymkode: ac566...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2021 #20 Del Skrevet 2. april 2021 Syns den er hel grei. på samme måte som hvite gutter og basic bitch. Anonymkode: 9168c...a9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå