Gjest Hel Skrevet 23. juni 2005 #1 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har ikke vist meg i bikini på 8 år for jeg har alltid følt meg for stygg men i dag hoppet jeg i det!! :D Hvitt som et laken og slapp i fisken er jeg men har endelig akseptert meg som jeg er og hadde det kjempemoro. Har jeg lov å være litt stolt nå eller? :-)
Gjest Gulltopp Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Ja, du kan være stolt! :-) Jeg er også hvit og slapp, og har ikke kommet lengre enn til å gå med singlet enda, men satser på å tøye grensene enda mer.
-Fisken- Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Wow, så bra! Du har all grunn til å være stolt nå! Glad på dine vegne.
Gjest Melk Skrevet 23. juni 2005 #6 Skrevet 23. juni 2005 Flott!! Du er smart som går nå, for nå er det mange andre hvite også. Kjipere å dukke opp i august når alle andre er blitt brune.
Gjest Melk Skrevet 23. juni 2005 #7 Skrevet 23. juni 2005 Flott!! Du er smart som går nå, for nå er det mange andre hvite også. Kjipere å dukke opp i august når alle andre er blitt brune.
Gjest Hel Skrevet 23. juni 2005 #8 Skrevet 23. juni 2005 Tusen takk alle sammen!! :D Så veldig hvit er jeg ikke lenger nå da.. ihvertfall ikke på stumpen der jeg glemte å smøre meg. Den er mer ildrød enn noe annet. Men jeg tenker bare på det som bevis for meg selv at jeg kan være ute som alle andre. Nå som jeg har klart å vise meg i bikini tør jeg også å gå med klær jeg ikke turte før (capri bukser, skjørt osv).
Gjest Melk Skrevet 23. juni 2005 #9 Skrevet 23. juni 2005 Nå som jeg har klart å vise meg i bikini tør jeg også å gå med klær jeg ikke turte før (capri bukser, skjørt osv). Juhu!! Er det ikke DEILIG å få litt luft på kroppen?
Gjest Hel Skrevet 23. juni 2005 #10 Skrevet 23. juni 2005 Juhu!! Er det ikke DEILIG å få litt luft på kroppen? Jaaa. :D Hver sommer siden jeg var 12 har jeg svettet meg igjennom sommeren med flere lag klær og påstått at neeeida, jeg er ikke varm. Men nå har jeg endelig friheten til å gå med det jeg vil uten å bekymre meg over noe.
*Lene* Skrevet 23. juni 2005 #11 Skrevet 23. juni 2005 Jeg har ikke vist meg i bikini på 8 år for jeg har alltid følt meg for stygg men i dag hoppet jeg i det!! :D Hvitt som et laken og slapp i fisken er jeg men har endelig akseptert meg som jeg er og hadde det kjempemoro. Har jeg lov å være litt stolt nå eller? :-) Nyyydelig Coco.. Vær stolt av deg selv, og at du er heldig som er akkurat DEG
Gjest Melk Skrevet 23. juni 2005 #12 Skrevet 23. juni 2005 Du....med de beina jeg så i albumet, så har du slettes ikke noe å skjule. Tvert imot!!!
Gjest Gjest????? Skrevet 23. juni 2005 #13 Skrevet 23. juni 2005 Ble så glad for å lese dette. Jeg har også gjemt bort kroppen min i alle år. Sommer har aldri vært noe gøy for meg. I år har jeg gått med kort skjørt allerede og er stolt over det. Bruker å bruke bikini kun på ferie. Men nå tenkte jeg her om dagen at jeg skal ta tilbake den delen av livet!!! Det er så urettferdig og nå skal det bli rettferdig
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2005 #14 Skrevet 23. juni 2005 Jeg er også slik at jeg ikke helt "tør" å gå lettkledd, selv om sommeren. Er så blek. Men det er flott at noen tør!
Gjest Catwoman Skrevet 24. juni 2005 #15 Skrevet 24. juni 2005 Åå.... spå herlig å høre :D Du har all grunn til å være stolt, og du har også all grunn til å fortesette å gå i bikini å være solt av krppen din :-)
Shoegal Skrevet 24. juni 2005 #16 Skrevet 24. juni 2005 Du....med de beina jeg så i albumet, så har du slettes ikke noe å skjule. Tvert imot!!! signerer denne. hadde jeg hatt de beina hadde jeg kastet alle buksene mine, og spradet rundt i skjørt året rundt. eller bikini
Gjest Jalileh Skrevet 24. juni 2005 #17 Skrevet 24. juni 2005 signerer denne. hadde jeg hatt de beina hadde jeg kastet alle buksene mine, og spradet rundt i skjørt året rundt. eller bikini Ble så nysgjerrig nå, og måtte titte. Og jeg sier meg enig. ingenting å skamme seg over. det var jo killer-legs så det holdt! Utrolig søt er du også. Merkelig at folk kan tenke på seg selv på en så feil måte enda de er så vakre. Uansett, supert at du ikke skammer deg lenger! Det behøver du som sagt ikke.
Gjest Vindelspev Skrevet 24. juni 2005 #18 Skrevet 24. juni 2005 Herlig!!!! Blitt flinkere jeg også. Det er fint, men samtidig skummelt når man slutter å gjemme seg.
Gjest Hel Skrevet 24. juni 2005 #19 Skrevet 24. juni 2005 Uff, vet ikke helt hva jeg skal si her jeg. :oops: Dere er så utrolig snille! Tusen takk for alle komplimentene og de fine ordene!!
Gjest synseren Skrevet 24. juni 2005 #20 Skrevet 24. juni 2005 Ingen følelse er vel herligere enn å vinne over seg selv, CocoPuff. Bra gjort!! :klem2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå