AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #1 Skrevet 30. april 2020 Synes det ser bra ut å kunne få litt rimeligere hjelp til maling og småjobber hjemme, men blir litt skeptisk til å slippe fremmede inn i hus, vet jo ingenting om dem ut ifra infoen på profilen deres. Står bare navn og eventuelle gode anmeldelser fra andre kunder. Synes også noen av dem tar litt vel lite betalt for jobben, og blir kanskje litt mistenksom av det? Har noen av dere erfaring med for eks. maler fra denne siden? Har undersøkt både Mittanbud og minsmåjobb, og det ser billigere ut på sistnevnte. Anonymkode: 270ae...8cc
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #2 Skrevet 30. april 2020 Søkt på småjobber på Facebook? se på tidlige jobber og be om referanser Som du kan ringe å prate med! Det er mange der ute som vil ha jobben men finnes også mange råtne personer. En firma jeg vet om tar full betalt for å male hus med to strøk men maler bare et strøk feks. Dette er en firma som har mange oppdrag. Tror det viktigste er å selv følge med på jobben og snakke med referanser. Anonymkode: bb731...707
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #3 Skrevet 30. april 2020 Ja, jeg har brukt det et par ganger da jeg kjøpte møbler på Finn og trengte hjelp med å få fraktet dem hjem. Det funket veldig bra, men du må regne med at det tar litt tid før tilbudene kommer. Jeg likte Finn Småjobb bedre fordi det var flere som meldte seg til oppdrag der. Lurer på hvorfor de avviklet den tjenesten. Anonymkode: 9fee7...377
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #4 Skrevet 30. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg har brukt det et par ganger da jeg kjøpte møbler på Finn og trengte hjelp med å få fraktet dem hjem. Det funket veldig bra, men du må regne med at det tar litt tid før tilbudene kommer. Jeg likte Finn Småjobb bedre fordi det var flere som meldte seg til oppdrag der. Lurer på hvorfor de avviklet den tjenesten. Anonymkode: 9fee7...377 Ja, nå har de slått seg sammen med Mittanbud.no, kjedelige greier at de fjernet Finn Småjobb. Jeg har fått tilbud fra begge nå (minsmåjobb.no og mittanbud), men ser at Mittanbud er så dyrt, da det bare er de proffeste som svarer, og de skal jo ha grisemye penger. Anonymkode: 270ae...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå