Gå til innhold

Hvor finner man de rike mennene?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er på jakt etter en rik mann, gjerne i 25-35 årsalderen. Jeg er selv 24, og studerer arkitektur - jeg skal altså bli arkitekt en vakker dag. Jeg er slank, litt høy og (i følge mange) svært pen.

Uansett, hvor finner jeg disse mennene? Hvordan går man frem for å få dem?

Anonymkode: 60e10...8e0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Solliplass i Oslo

Anonymkode: 04410...cfa

• Liker 3
Skrevet

Lykke til.

De fleste er flinke til å luke vekk golddiggere.

• Liker 8
Gjest Gullfisken2
Skrevet

Flott innstilling. Bli vant til en besk, salt smak i munnen.

AnonymBruker
Skrevet

Vestkanten og  Blærum. 

Anonymkode: bbd72...b92

AnonymBruker
Skrevet

Is this real? 😂

Anonymkode: 008a7...d1f

AnonymBruker
Skrevet

meld deg på tv

Anonymkode: 04410...cfa

AnonymBruker
Skrevet

Paradise Hotel 

Anonymkode: 5a258...6c4

AnonymBruker
Skrevet

På jobben sin.. 

Anonymkode: bbd72...b92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo dra til utesteder i byen din som du vet studenter fra juss, medisin eller sivil.ing ol drar. Kanskje lettere å finne en i samme bås som deg som også har gode fremtidsutsikter mtp økonomi.

Anonymkode: a8fa8...44e

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er på jakt etter en rik mann, gjerne i 25-35 årsalderen. Jeg er selv 24, og studerer arkitektur - jeg skal altså bli arkitekt en vakker dag. Jeg er slank, litt høy og (i følge mange) svært pen.

Try harder, Kent Roger. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lær deg hvordan bankkortet til de gode bankkundene ser ut. 😂

Jeg har selv DNB Saga kort, og etter jeg fikk det så legger jeg mye lettere merke til hva slags kort andre har (nesten irriterende). Det betyr ikke at man er rik om man har et slikt kort forsåvidt, men at man tjener minst 1mill i året (eller at man har en del på konto). Det finnes andre lignende kort fra andre banker og de er som regel svarte med gull- eller sølvdetaljer.
Så om du virkelig vil kun gå etter penger så er det det beste rådet jeg har👍😅

Men bare for å advare, de fleste jeg har møtt som er fra finansbransjen er skikkelig skumbags. Vært på noen dates med slike menn. Aldri igjen. Lykke til.

Anonymkode: 838d0...0a8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

På St. Bernhardsplass i Drammen. 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

På St Bernhardsplass i Drammen. Du må se deg ut noen som ser rike ut, snike deg opp til dem bakfra, tappe dem hardt med en finger på høyre side av halsen og hviske skikkelig lavt: "Er du rik?". Når offeret sier "Hva sa du?" så gauler du du hysterisk alt du kan; "ER DU RIK?!?" for deretter å spurte vekk med armene hengende stivt rett ned mot bakken. Får du til litt jodling underveis så viser det at du mener alvor. Hvis han/hun følger etter deg så har du fått deg en milliardær! Gratulerer!

Anonymkode: d7f4a...ade

• Liker 6
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lær deg hvordan bankkortet til de gode bankkundene ser ut. 😂

Jeg har selv DNB Saga kort, og etter jeg fikk det så legger jeg mye lettere merke til hva slags kort andre har (nesten irriterende). Det betyr ikke at man er rik om man har et slikt kort forsåvidt, men at man tjener minst 1mill i året (eller at man har en del på konto). Det finnes andre lignende kort fra andre banker og de er som regel svarte med gull- eller sølvdetaljer.
Så om du virkelig vil kun gå etter penger så er det det beste rådet jeg har👍😅

Men bare for å advare, de fleste jeg har møtt som er fra finansbransjen er skikkelig skumbags. Vært på noen dates med slike menn. Aldri igjen. Lykke til.

Anonymkode: 838d0...0a8

Jeg vil sett etter DNB Private Banking-kortet. Saga er forholdsvis lett å få, inntektskravet er ikke absolutt og man er som regel ikke rik med en million i inntekt.

Gjest Aniita
Skrevet

Appen Luxy. Er veldig dyr, men kan være verdt det.

Eller gå på golf eller polo.

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ikke en sånn datingside som heter Elitedate/ Elitesingles eller noe sånt?  Regner med den er fullpakket med høytutdannede/ rike og vakre mennesker. 😁

Anonymkode: efc4f...9eb

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ikke en sånn datingside som heter Elitedate/ Elitesingles eller noe sånt?  .........

De hadde reklamespottene sine på TV-kanalen MAX, så det er vel bare å finne en fyr som er glad i å se grensevakter, polliti og svette tømmerhoggere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry. Men rikinger vil helst ikke date arkitekter. 

Anonymkode: 2f27b...845

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har mer penger enn de fleste og ser etter en trophy wife. Men det finnes en del kriterier hvis hun skal få en del av min formue som er over 200+ millioner plassert i eiendom over hele Østlandet. 

• hun må oppdra barna og stelle i hjemmet. Jeg jobber mye og har ikke tid til slike ting
  • hun må tilfredsstille meg seksuelt. Det betyr at hun må sørge for at jeg får kraftige orgasmer og ikke bare ligge der. Feks suge meg til orgasme også fortsette å suge etter at jeg har kommet i munnen hennes. Etter at jeg er hard igjen rir hun meg til jeg kommer
  • hun må ta vare på seg selv. Du må være i fin form og vakker for å være trophy wife
  • hun må drive med veldedighet. Image er viktig og for å få innpass i konemiljøet må hun ha en slik interesse

Til gjengjeld vil hun få alt hun måtte peke på, inkludert privattimer i tennis når jeg er på forretningsreise. Om hun ligger med instruktøren er helt greit for meg. Når vi blir eldre kan hun fint ha elskere for det kommer jeg til å ha. Når man er så velstående som meg så får man egentlig alt man peker på, og det inkluderer yngre elskere. Jeg har forretningspartnere som er i underkant av 60 som ligger med 18-25 åringer. De kan velge og vrake og en gang i måneden bytter de ut en slik ung "student" med en annen. 

Spoiler

Dette var selvfølgelig en parodi og ingen ting er sant

Anonymkode: 79799...406

• Liker 1
Gjest Aniita
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det ikke en sånn datingside som heter Elitedate/ Elitesingles eller noe sånt?  Regner med den er fullpakket med høytutdannede/ rike og vakre mennesker. 😁

Den har jeg prøvd og synes den var dårlig. Det gikk ikke an å søke etter matcher. Men det var elitesingles som kom med forslag for deg. Og det var innmari dårlige forslag, noen ganger kom det flere ganger samme profilen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...