Gå til innhold

Hvilken bil drar damer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg lå bak en svart Ford Raptor her om dagen, og jeg og veninnen min var enig om at hvis det ikke kom en skikkelig hunk ut av den bilen, ville vi bli skuffet. 🤣  Jeg ville ikke valgt mann ut fra bilen, men en bil kan si litt om hva slags type man er. 

Anonymkode: 9e180...3d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke hvilken bil, men heller hvor mange hestekrefter den har. En gjennomsnittlig kvinne veier ikke så mye, så de fleste biler vil kunne dra kvinner. Spørsmålet er kanskje hvor mange kvinner du ønsker å dra samtidig.

Anonymkode: f03bd...532

Det er nok dreimomentet som TS egentlig lurer på, hvor mange NM må man opp i for å kunne dra en dame? 

Anonymkode: e91c9...8d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Okapi said:

Har ikke bil nå, men skulle jeg skaffet en hadde det uten tvil blitt en Messerschmitt. Den drar kanskje ikke alle damer, men den drar de beste.

Så faktisk en Messerschmitt i går som skal selges, her hvor jeg bor! Koster rundt en halv mill. Hadde gjerne kjøpt en jeg også, om jeg hadde hatt ekstra penger, og stor garasje. 🙂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elbil er ihvertfall turnoff. 

Anonymkode: beb25...3c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lå bak en svart Ford Raptor her om dagen, og jeg og veninnen min var enig om at hvis det ikke kom en skikkelig hunk ut av den bilen, ville vi bli skuffet. 🤣  Jeg ville ikke valgt mann ut fra bilen, men en bil kan si litt om hva slags type man er. 

Anonymkode: 9e180...3d0

Men det er jo litt som med menn som velger motorsykkel: Som oftest pæreforma gutter med forsøk på skjeggvekst og null selvtillit.

Attraktive menn vet hvem de er, de lytter til kvinner og klarer å samtale. De er selvstendige, men tolerante, liker barn og er gode i jobben sin. De passer på mor og far og snakker skikkelig.

Om de så liker bil...kan det være et accessoire, om det er Messerschmidt, Tesla, en pickup eller bare en gørrkjedelig Honda Insight. Det blir en hobby, og hobbyer er sunnhetstegn. Selve bilen er fullstendig irrelevant.

Berter som sier "jeg kjører kun to-før" er like uinteressante som menn som sier det samme.

Anonymkode: 88d61...5cf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2020 den 2.57, AnonymBruker skrev:

Stemmer det at en mann med liten snopp kan kompensere med å kjøpe dyr bil? Eller blir han gjennomskuet?

Hva slags bil vil du som kvinne at kjæresten skal ha? Lamborghini til å skryte mest mulig, eller en fornuftig familiebil som viser at mannen er mer opptatt av økonomi, trafikksikkerhet, familie og hensynsfull kjøring?

Dette spørsmålet er ikke økonomirelatert. Så blås i at Lamborghini-duden sikkert har god råd, og at du velger han som har penger.

Har selv en nokså normal familiebil, selv om jeg ikke har familie. den er i største laget for en matpakkekjører, men den var et godt kjøp. Den er på ingen måte stylet og imponerende. Bare fornuftig og kjedelig på alle vis.

Anonymkode: 99783...a1a

Jeg vil ha en mann med en god sikker bil, en bil som har iso-fix og plass til 2 voksne og 2 barn. Jeg vil at en mann skal vise at han er klar for å ta steget videre i livet. En hva Audi TT gir ikke de signalene.

En Mazda CX-5 hadde vært en fin bil 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen min dro meg med en Ford F-350. Pålitelig og driftsikker. Begge to 😂 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En stor hilux eller lignede! Det er så mannlig at jeg kjenner trusene falle 😂

Anonymkode: 136c1...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste damer liker biler som er høye, tunge og dyre. Jeg har ikke en slik bil og skal aldri eie noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Mannisinbestealder said:

Jeg tror de fleste damer liker biler som er høye, tunge og dyre. Jeg har ikke en slik bil og skal aldri eie noe slikt.

Hvorfor i all verden tror du det?

De aller fleste kvinner gir blanke i hvilken bil menn har. Det er helst menn som er opptatt av det.

Anonymkode: 0f229...13a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den som er ren bestandig, inni og utenpå, den drar mest damer.

Vask den hver 14. dag, la den skinne, alltid bra. Og den som lukter ren. Og er ren. Asså,  det er som å pusse tennene, hygiene betyr mer enn andre  tror. Skal vi jenter gå ned på en mann, vær ren da, der ned. Bilen er tell tell sign. 

Anonymkode: d03a6...259

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.4.2020 den 3.49, AnonymBruker skrev:

hvilken veske drar menn

Anonymkode: 7d7bf...5fe

Tigermønster ! Du signaliser at du er en katt som kanskje er i brunst ?

Endret av AlkoMann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Traktor er turn on 🤪

Anonymkode: 9e9d8...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...