Gå til innhold

Vibrator på hotell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Whistler skrev:

Hvis du bruker julakortet varer vel batteriet helt til påske?

hvorfor det ? 

Anonymkode: 9682e...409

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg bekymrer meg mer for om vaskepersonalet har en lønn det går an å leve av. 

Skrevet
5 timer siden, Alterego666 skrev:

Jeg bekymrer meg mer for om vaskepersonalet har en lønn det går an å leve av. 

Jeg pleier aldri å henge  "ikke vask kortet" på døra så Stordalen kan slå seg på brystet og sende en tier til Afrika, putte nitti kroner i egen lomme og sparke en ansatt som trenger en jobb.

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags elendig vibrator har du? Jeg kan bruke min minst 10 ganger mellom hver lading.. med mindre du bør der 8 uker av gangen så bør det la seg gjøre å lade den om natta..

Anonymkode: c8d84...6d1

AnonymBruker
Skrevet

😂

Anonymkode: 3a4ec...c70

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags elendig vibrator har du? Jeg kan bruke min minst 10 ganger mellom hver lading.. med mindre du bør der 8 uker av gangen så bør det la seg gjøre å lade den om natta..

Anonymkode: c8d84...6d1

Jeg er bare redd for å gå tom for strøm, den blir mye brukt og liker å ha toppladet batteri hele tiden.Slik er jeg med mobiltelefonen også.

Når det er sagt så var det ikke det som var spm, så fatter ikke helt hvorfor du må spore av tema.

Anonymkode: 9682e...409

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg jobba som stuepike var ikke slik hverdagskost og det ble en historie vi mora oss over i årevis. 

Anonymkode: 921f9...4ce

Da jeg jobbet som stuepike hadde vi litt ryggrad og det vi så på rommene holdt vi for oss selv. Det er noe som heter respekt for privatlivet til gjester. Når en er stuepike kan en forvente å oppleve alt mulig og det er ikke underholdning som skal tas bilde av og spres. 

Til ts. Det er vel ikke nødvendig å lade i timesvis mens du er på jobb? En diskret plassering er normal høflighet.

Anonymkode: d67cf...b0b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...