Gå til innhold

Vibrator på hotell

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bor mye på hotell i jobbsammenheng, ofte flere dager i strekk.

Min vibrator ligger til lading mens jeg er på jobb.

Er dette ufint i forhold til vaskedame, eller er dette noe som er naturlig.

Har på en måte sluttet å bry meg og føler meg litt som hjemme.

Anonymkode: 9682e...409

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Det må du slutte med. 

Anonymkode: 13bcc...b96

• Liker 5
Gjest Gullfisken2
Skrevet

Dem som vasker har nok sett det meste allerede, det går nok helt fint 👍

Skrevet (endret)

Jeg tror vaskepersonalet har mye viktigere ting å tenke på enn vibratoren din😂  Tror de har sett langt værre enn en vibrator altså. Hvis du syns det er ubehagelig kan du jo gjemme den på en eller annen måte. Og legg den kanskje et sted der vaskepersonalet ikke trenger å løfte på den for å gjøre rent og sånnt.

Endret av Ny medlem
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Synes man kan legge den litt mer diskret enn oppå nattbordet. Vaskepersonalet vet jo ikke om den er vasket, og de må flytte på den, vaske bordet, og legge den tilbake. Eller ønsker du at de vasker den også?

Anonymkode: 8f22e...0e4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Ny medlem skrev:

Jeg tror vaskepersonalet har mye viktigere ting å tenke på enn vibratoren din😂  Tror de har sett langt værre enn en vibrator altså. Hvis du syns det er ubehagelig kan du jo gjemme den på en eller annen måte. Og legg den kanskje et sted der vaskepersonalet ikke trenger å løfte på den for å gjøre rent og sånnt.

Jeg bryr meg ikke, for meg er det en helt naturlig ting å ha, akkurat som tannkosten, det jeg lurer på om jeg er helt på bærtur når jeg lar den ligge åpenlyst på nattbord

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at noen av vaskepersonalet også er kåte på jobb - skal ikke se bort fra at hun kanskje bruker litt lengre tid på rommet ditt... kanskje du har gitt henne dagens orgasme ?

Anonymkode: 7cccc...caa

• Liker 7
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes man kan legge den litt mer diskret enn oppå nattbordet. Vaskepersonalet vet jo ikke om den er vasket, og de må flytte på den, vaske bordet, og legge den tilbake. Eller ønsker du at de vasker den også?

Anonymkode: 8f22e...0e4

Ingen flytter på slik som ligger på nattbordet, da vasker de rundt. Og så kan det hende at stuepiken får seg en latter, kanskje blir det et bilde og så har de litt å more seg over i lunsjen. Da jeg jobba som stuepike var ikke slik hverdagskost og det ble en historie vi mora oss over i årevis. 

Anonymkode: 921f9...4ce

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg ville hatt en liten toalettmappe som jeg la den i mens den ladet. Kan la ledningen stikke ut fra glidlåsen, og ingen trenger å se hva man lader. Tror ikke vaskepersonellet blir uttafor over å se den, men tenker det handler om litt høflighet ved å ikke prakke på intimlivet sitt på et annet menneske som ikke ber om det. Prøver jo å holde orden på rommet og lar ikke undertøyet slenge av samme grunn. Og forlater rommet i en hyggelig stand med søppel samlet i dunken, hånklær hengt samlet og senga litt hyggelig. Prøver å gjøre jobben deres så grei som mulig, for vet hvor hardt de jobber iom at jeg har vært hotellresepsjonist selv og sett hvor presset dagen deres er. 

Endret av Kajo
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bleiefetisj og legger alltid mine brukte bleier i senga så vaskedama må rydde de bort. Det er jo det hun får betalt for!

Nei, vent. Jeg har alltid med meg mørke poser og knyter de sammen så andre skal slippe å se mine private ting. Herregud, ha litt folkeskikk. 

Anonymkode: 07d8c...95d

• Liker 2
Skrevet

Du burde jo tenke på at når du tar nøkkelen ut av holderen ved døra så er det bare kjøleskapet og tven som har strøm.  Bor du mye på hotell så vet du jo dette.  Du pleier kanskje ikke å ha ting på lading mens du er ute av rommet, eller så bor du kanskje ikke så mye på hotell som du påstår.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, Whistler skrev:

Du burde jo tenke på at når du tar nøkkelen ut av holderen ved døra så er det bare kjøleskapet og tven som har strøm.  Bor du mye på hotell så vet du jo dette.  Du pleier kanskje ikke å ha ting på lading mens du er ute av rommet, eller så bor du kanskje ikke så mye på hotell som du påstår.

Det stemmer slett ikke. De fleste hotellrom har strøm i noen av kontaktene. Dette vet vi som bor ofte på hotell. Dessuten er det bare å putte lånekortet fra biblioteket eller coop-kortet i nøkkelkortholderen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare meg som gleder meg til at ungdomsskoleelevene er tilbake på skolen? 

Anonymkode: a5668...22c

• Liker 2
Skrevet

"Noen av kontaktene" er kjøleskap og tv-kontakten.  Coop kort og biblioteklånekort trumfes av SAS gullkort og AMEX platinum.  Det er ingen som skryter på seg å ha et coop kort.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Whistler skrev:

"Noen av kontaktene" er kjøleskap og tv-kontakten.  Coop kort og biblioteklånekort trumfes av SAS gullkort og AMEX platinum.  Det er ingen som skryter på seg å ha et coop kort.

Har det også, men jeg forlater ikke amex-kortet på rommet når jeg går ut, velger i så fall safen i stedet for nøkkelkortholderen....

AnonymBruker
Skrevet

Ber du virkelig om vasking selv om du kun bor noen dager i strekk? Det har ikke jeg behov for i hvert fall, mulig jeg bare ikke er så rotete av meg.

Anonymkode: a07a8...210

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Whistler skrev:

Noen av plassene fungerer enkelte kontakter selv om hovedstrøm er av, det de ikke fungerer setter jeg inn et jula kort 😊 noen ganger tar jeg den papp holderen som kortet ligger i og putter nedi, river bare av litt slik den passer, har også brukt timekortet mitt på salongen jeg bruker her hjemme.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du bruker julakortet varer vel batteriet helt til påske?

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke fungerende hender??

Anonymkode: 7dda5...ce7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...