Gå til innhold

Å gå inn nye joggesko

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva gjør du og hvor lang tid tar det før skoen er behagelig å trene med? Er det normalt at det kan gjøre litt vondt å gå med de første gangen?

Har kjøpt meg nye joggesko og var litt vondt å gå med dem første dag. Det er nyrt merke enn drt jeg er vandt til. De passer egentlig greit. Men vil de utvide seg litt eller? Bare litt hadde vært nokk.

Anonymkode: bb464...a54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva gjør du og hvor lang tid tar det før skoen er behagelig å trene med? Er det normalt at det kan gjøre litt vondt å gå med de første gangen?

Har kjøpt meg nye joggesko og var litt vondt å gå med dem første dag. Det er nyrt merke enn drt jeg er vandt til. De passer egentlig greit. Men vil de utvide seg litt eller? Bare litt hadde vært nokk.

Kommer an på merket og modellen.
Har joggesko fra Hoka (Clifton, til fritidsbruk). Disse satt bra fra begynnelsen av. Men hadde de vært trange så tror jeg de hadde utvidet seg litt.
Så har jeg terrengjoggesko fra VJ (Irock og Xtrm). Disse utvider seg!
Joggesko fra Salomon utvider seg ikke noe særlig.

Anonymkode: 2b1e7...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer an på merket og modellen.
Har joggesko fra Hoka (Clifton, til fritidsbruk). Disse satt bra fra begynnelsen av. Men hadde de vært trange så tror jeg de hadde utvidet seg litt.
Så har jeg terrengjoggesko fra VJ (Irock og Xtrm). Disse utvider seg!
Joggesko fra Salomon utvider seg ikke noe særlig.

Anonymkode: 2b1e7...8bc

Det er "Nike zoom pegasus trail" jeg har kjøpt. Håper de utvider seg litt. Kjenner du det merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor strammer de? Det de får press vil de gå seg ut. Du må bare passe på at de ikke strammer fremme rundt tærne. 

Anonymkode: 2557d...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor strammer de? Det de får press vil de gå seg ut. Du må bare passe på at de ikke strammer fremme rundt tærne. 

Anonymkode: 2557d...51a

Takk for tips.

Jeg prøvde de igjen i dag. Løsnet litt på lissen og det var riktig av meg. Jeg hadde strammet litt for mye på lissene. Så jeg løanet litt og nå føles skoene helt perfekt. Meget fornøyd med dem. Anbefaler de skoene. Gode på både sti,terreng og asfalt. 

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...