Gå til innhold

Dere gutter på 21/22 !!

Fremhevede innlegg

Gjest jeanieludd
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg føler jeg alltid har blitt sett på av eldre menn. Men nå er det omvendt. 30årene (og helt sikkert 40årene) er attraktivt for mange menn tror jeg...🤭

Anonymkode: 16ca5...965

Jeg synes alle menn stirrer og gir meg oppmerksomhet. Både på gata, ute, FB, Insta, snap osv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, jeanieludd skrev:

Jeg synes alle menn stirrer og gir meg oppmerksomhet. Både på gata, ute, FB, Insta, snap osv.

😄 men jeg føler meg som ei gammel mor, men utrolig mye mer erfaren iforhold til denne tjueåringen jeg jobber med. Alikavel så fornuftig og skjønn ung mann. Så lurte bare litt på hvordan de tenkte rundt "noe litt eldre damer" på 30+. 

AnonymBruker
Skrevet

Trodde overskriften siktet til cm.

Anonymkode: 62984...a76

AnonymBruker
Skrevet

Men du må være forsiktig Ts. Du er klar over at 20-årige gutter kan knulle i timesvis. Er musa di klar for det?

Anonymkode: 5fc97...c5e

Gjest jeanieludd
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men du må være forsiktig Ts. Du er klar over at 20-årige gutter kan knulle i timesvis. Er musa di klar for det?

Hun får bare være forsiktig å bare ta en da. Hold deg unna studentgjenger ts ;) 

Skrevet

Er i samme båt jeg😳 Kvinne 30 her. Har en stamkunde som har vært innom til tider (20 år). Har foregått i noen år nå. La ikke merke til han først, men etterhvert så begynte han å snakke mer og mer. Ut av det blå sa det PANG! Tror jeg er veldig betatt av han og han i meg. Så nå er vi begge veldig nervøse rundt hverandre😓 Gud når jeg tenker tilbake så husker jeg han med russebukse😂 Begge vi to måpte når vi fant ut alderen til hverandre😲 Jeg trodde han minst var 25 og han trodde jeg max var 25😪

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke så lenge siden jeg var i tjueårene selv, har såvidt tippet over 30, så ja. 

Men behovet er vel individuell der også;) 

AnonymBruker
Skrevet

😄 men jeg føler meg som ei gammel mor, men utrolig mye mer erfaren iforhold til denne tjueåringen jeg jobber med. Alikavel så fornuftig og skjønn ung mann. Så lurte bare litt på hvordan de tenkte rundt "noe litt eldre damer" på 30+. 

Jeg synes du må gjøre det slutt med partneren din først.

Anonymkode: a6fc1...dc6

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du lurer på,

du sier jo at han åpenbart har lyst på deg,

også lurer du på om gutter på 20/21, har lyst på damer på 30?

Hva har det med saken å gjøre?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker kjæresten/mannen din om det da?

Anonymkode: 19715...ada

Dette lurer jeg også på... 🙄. Synes han det er greit og tennende så bare kjør på, men vær litt diskret. Kan fort bli litt "bygdesladder". Min vakre kone på 45-50 får av og til "tilbud" fra gutter/menn på 20-25. Jeg synes det er smigrende at de finner henne attraktiv og "pulbar", men hun er overhode ikke interessert. Som "binysgjerrig" kunne jeg nok tillatt dette i sikre rammer. Hun er veldig åpen og ærlig så frykter ikke utroskap.

Anonymkode: 20715...773

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette lurer jeg også på... 🙄. Synes han det er greit og tennende så bare kjør på, men vær litt diskret. Kan fort bli litt "bygdesladder". Min vakre kone på 45-50 får av og til "tilbud" fra gutter/menn på 20-25. Jeg synes det er smigrende at de finner henne attraktiv og "pulbar", men hun er overhode ikke interessert. Som "binysgjerrig" kunne jeg nok tillatt dette i sikre rammer. Hun er veldig åpen og ærlig så frykter ikke utroskap.

Siterer til alle de siste innleggene jeg;

Er ærlig og åpen mot kjæresten min jeg, samme er han. Vi har overhodet ikke vært utro, så hva er problemet? 

At man har fantasier eller enkelte lyster er fullt lovlig det. Hva vet du om hva min kjæreste's fantasier er? Nemlig, Det kan kun jeg svare på. Tipper din kone også har fantasier, det må hun få lov til - fordi det er helt vanlig. Å gjøre noe med det er en annen sak. 

Ts:) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siterer til alle de siste innleggene jeg;

Er ærlig og åpen mot kjæresten min jeg, samme er han. Vi har overhodet ikke vært utro, så hva er problemet? 

At man har fantasier eller enkelte lyster er fullt lovlig det. Hva vet du om hva min kjæreste's fantasier er? Nemlig, Det kan kun jeg svare på. Tipper din kone også har fantasier, det må hun få lov til - fordi det er helt vanlig. Å gjøre noe med det er en annen sak. 

Ts:) 

Man kan gjøre og fantasere om mye "rart" i et forhold, men løgn, svik og utroskap mener jeg slett ikke er greit. Så lenge dere er åpne, ærlige og samstemte går dette helt fint.
Jeg håper inderlig at min kone fantaserer om mye som hun eller vi kan gjøre. Ikke alt er mulig å virkeliggjøre, men jeg skal spørre henne så kanskje vi kan møtes på "halvveien". Mine fantasier er så mange at jeg kunne fylt en hel bok så jeg burde treffe henne med noen av disse. 😉 Jeg skulle ønske hun var mer utforskende og om hun ville prøve noen "unggutter" ville jeg faktisk sagt at det var greit om det var i trygge former, men meg om det. Slett ikke alle ville forstått det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan gjøre og fantasere om mye "rart" i et forhold, men løgn, svik og utroskap mener jeg slett ikke er greit. Så lenge dere er åpne, ærlige og samstemte går dette helt fint.
Jeg håper inderlig at min kone fantaserer om mye som hun eller vi kan gjøre. Ikke alt er mulig å virkeliggjøre, men jeg skal spørre henne så kanskje vi kan møtes på "halvveien". Mine fantasier er så mange at jeg kunne fylt en hel bok så jeg burde treffe henne med noen av disse. 😉 Jeg skulle ønske hun var mer utforskende og om hun ville prøve noen "unggutter" ville jeg faktisk sagt at det var greit om det var i trygge former, men meg om det. Slett ikke alle ville forstått det.

I et langt forhold er det endel som faktisk blir enige om at det er helt greit å ha seg med noen andre. Sånn har ikke vi det i forholdet, men jeg ser når mannen min ser ei pen dame, for alt jeg vet så fantaserer kanskje han om henne også.

Alle mennesker blir i tide og utide tiltrekket av andre, selv i et forhold. Jeg ser kjekke menn jeg også, å ja, jeg har blitt tent av andre jeg også. Selv i et forhold. Hallo, folk må stoppe å være naive her. Vi alle er like, vi alle har fantasier. 😜

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2020 den 23.07, AnonymBruker skrev:

De sier nok ikke nei takk om du byr på 😀

Anonymkode: 9f327...2f4

😄

Skrevet

Da jeg var sånn passe 21-22 år og omsider hadde hatt meg såpass at jeg følte meg trygg på å kunne ha noen erotiske eskapader uten å skjemme meg ut, var rundpuling med ei voksen velholdt dame på 35-45 noe av det som stod øverst på ønskelista. Den gang (20 år siden) var tanken så fremmed for kvinner at de - det var så tydelig at tanken var: "det er ikke det han mener. Sånt skjer jo ikke. (Pen gutt, kjekk ung mann, synd jeg er alt for gammel for han.)" Jeg håper det var det i alle fall. Og det var vel ikke så at jeg var den eneste.

Det har altså ikke vært uvanlig, og etter "American Pie" fikk det et popularisert navn også.

• Liker 2
Skrevet
På 29.4.2020 den 22.54, AnonymBruker skrev:

Om det er noen her da. 

Er damer på rundt 30 for gamle for dere, kroppslig - utseende? Har en kollega på knappe 20, han er åpent interessert i meg og legger ikke sjul på at han vil ha meg. Dame snart 32 her 😜

Samtidig hører jeg stadig at guttene helst ser på ungjenter som mest attraktiv. 

Hva mener du? 

Da jeg var 20 syntes jeg damer på 30 var uhyre deilige!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AndersenG skrev:

Da jeg var 20 syntes jeg damer på 30 var uhyre deilige!

Det er det typiske. Sorry for dere unge jenter😄😉

• Liker 1
Gjest Frietøyler
Skrevet

En ung (pen) mann tidlig i 20 åra kan så definitivt være både en boost for selvtilliten og en aldeles nydelig erotisk opplevelse men det betinger at forventningene er avklart. Det kan også resultere i mas og ubehag dersom han skulle bli i overkant begeistret og betatt, særlig etterpå. Har opplevd begge deler men om man unngår det siste - forsyner meg gjerne av unge menn 🙂

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Frietøyler skrev:

En ung (pen) mann tidlig i 20 åra kan så definitivt være både en boost for selvtilliten og en aldeles nydelig erotisk opplevelse men det betinger at forventningene er avklart. Det kan også resultere i mas og ubehag dersom han skulle bli i overkant begeistret og betatt, særlig etterpå. Har opplevd begge deler men om man unngår det siste - forsyner meg gjerne av unge menn 🙂

Er det ikke en god match da med mann i tjueårene og ei dame tidlig i 30årene?😋

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...