AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Det mangler ikke på oppmerksomhet fra menn, men hver gang de blir veldig forelsket og «på» så føler jeg meg kvalt og trekker meg unna. Men helt ærlig, så savner jeg ikke og ha noen menn i livet mitt nå, og det er utrolig deilig 😃 jeg har opplevd å bli forelsket og å bli elsket, har 3 flotte barn. Jeg er utrolig heldig faktisk. Anonymkode: 5f999...c71 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Lesbisk kanskje. Anonymkode: e490f...013
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Javel. Takk for info Anonymkode: 91d3d...831
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lesbisk kanskje. Anonymkode: e490f...013 Hehe, nei det er jeg ikke.. jeg tenner jo på menn.. men med en gang det blir noe dypere følelsesmessig, så orker jeg ikke.. Anonymkode: 5f999...c71 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker said: Det mangler ikke på oppmerksomhet fra menn, men hver gang de blir veldig forelsket og «på» så føler jeg meg kvalt og trekker meg unna. Men helt ærlig, så savner jeg ikke og ha noen menn i livet mitt nå, og det er utrolig deilig 😃 jeg har opplevd å bli forelsket og å bli elsket, har 3 flotte barn. Jeg er utrolig heldig faktisk. Anonymkode: 5f999...c71 Kjenner meg igjen her! Føler også at jeg blir kvalt av forhold med menn, så er heller lykkelig og glad alenemor!👍❤️ Anonymkode: da462...80c
Engel Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 Jeg tenker at du rett og slett ikke er klar for noe nytt ennå. Jeg vet ikke hvor lenge du har vært singel, men det tok meg et par år fra samlivsbruddet til jeg faktisk var klar for å slippe en nye mann helt inn i livet mitt. Nå er det ikke så lett å finne denne rette mannen heller da, så leter fortsatt, 3 år senere.😉 Siden du har det bra så er det jo bare å legge bort datingen litt og heller ta det fram når du kjenner lengselen etter noen å dele livet med, tenker jeg. Eller finn noen som også ønsker noe litt mer uforpliktende i en periode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå