Gå til innhold

Stellebord


*tine*

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sett ett eneste stellebord som jeg liker jeg... :o

Og så greier jeg ikke å bestemme meg for om jeg vil ha med skuffer eller hyller...

Håpløs!

Hva har/hadde dere, og hva vil du anbefale?

tine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har stellekommode. Med bare skuffer.... Det fulgte også med badekar til å ha i den øverste skuffen - men dette brukte vi bare de tre første mnd. Etter det har vi brukt balje. Er veldig fornøyd med denne løsningen. Det er god oppbevaringsplass og den er stilig. Når stellebords-tiden er over kan vi bruken den som en hvilken som helst annen kommode... :)

Lykke til med valget! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har stellekommode. Med bare skuffer.... Det fulgte også med badekar til å ha i den øverste skuffen - men dette brukte vi bare de tre første mnd. Etter det har vi brukt balje. Er veldig fornøyd med denne løsningen. Det er god oppbevaringsplass og den er stilig. Når stellebords-tiden er over kan vi bruken den som en hvilken som helst annen kommode... :)

Lykke til med valget! ;)

Hvilken stilig kommode har du da?? Kjøpt hvor/pris? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har gjort indkøb at ikeas super enkle billige bord ikke fanzy men praktisk normal går jeg ikke op på anden etage for at skifte over dagen da gør jeg det på stue gulvet på et tæppe, ungerne mine har jeg badet i håndvasken da de var nyfødte og siden i plasbalje indtil rundt 2 år så duse eller badekar, ingen grund til at bruge en formue på stellebord man bruger det så lidt anderlede end man har penge man vil bruge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde stellebord til nr. 1. Var bare noe rask. Hjulene datt av, og hyllene var nærmest ubrukelige. Derfor kjøpte vi oss bare en vanlig kommode denne gangen, og la en stellematte oppå. Har en balje vi bader lillesøster i (eller badet henne i, nå bader hun bare i storkaret sammen med storesøster). Anbefaler denne løsninga. Den er genial! Så har man kommoden etterpå også liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...