AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Gjør det virkelig det? Ser på meg selv og noen venninner som går rundt og er evig single.. Tror ikke det feiler meg så veldig mye, er vel helt vanlig, men klarer liksom aldri å finne noen.. Jeg har preferanser som alle andre, men de går på å finne en jeg syns er attraktiv, at han er i jobb og har en grei økonomi, samt orden på eget liv. Anonymkode: c354a...943 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Skrevet 29. april 2020 Ja, i verden, men tror ikke det finnes en til alle i bare Norge for eksempel. Spesielt ikke hvis man personlighetsmessig er litt annerledes enn normen. Anonymkode: 9bbb7...744 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 Ja blir vel i snitt født litt flere menn en damer. 101 menn mot 100 damer. Du må senke standard eller forbli evig singel. Mange damer har en prinsesse forestilling ala Disney. Jo gamlere du blir jo vanskeligere blir det. Det finnes mange menn der ute: 1 av 4 menn er barnløse Ikke minst i Norge er denne prototypen blitt populær fordi vi har en høy andel barnløse menn. Nesten hver fjerde mann født i 1960 var barnløs ved fylte 40 år, ifølge Statistisk sentralbyrå (SSB). https://www.aftenposten.no/meninger/i/1kpr4Q/barnloese-menn-presses-inn-i-offerrolle Anonymkode: 792ae...f21
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja blir vel i snitt født litt flere menn en damer. 101 menn mot 100 damer. Du må senke standard eller forbli evig singel. Mange damer har en prinsesse forestilling ala Disney. Jo gamlere du blir jo vanskeligere blir det. Det finnes mange menn der ute: 1 av 4 menn er barnløse Ikke minst i Norge er denne prototypen blitt populær fordi vi har en høy andel barnløse menn. Nesten hver fjerde mann født i 1960 var barnløs ved fylte 40 år, ifølge Statistisk sentralbyrå (SSB). https://www.aftenposten.no/meninger/i/1kpr4Q/barnloese-menn-presses-inn-i-offerrolle Anonymkode: 792ae...f21 Det kan nok tenkes at de som er barnløse ikke ønsker barn. I tillegg så har menn mest å tape på å få barn. Anonymkode: d118c...c56 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gjør det virkelig det? Ser på meg selv og noen venninner som går rundt og er evig single.. Tror ikke det feiler meg så veldig mye, er vel helt vanlig, men klarer liksom aldri å finne noen.. Jeg har preferanser som alle andre, men de går på å finne en jeg syns er attraktiv, at han er i jobb og har en grei økonomi, samt orden på eget liv. Anonymkode: c354a...943 Du dra dit de er? Hvis du vet hva slags interesser de har, går det an å prøve ulike miljøer (og prøve og feile, sånn som alle andre). Anonymkode: d8fc2...3bd 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #6 Skrevet 30. april 2020 I teorien ja. Jeg tror det finnes mange som kan passe semmen med meg faktisk, og tenker at det gjelder de aller fleste. Men det betyr ikke at det er lett å finne dem. Men om man er litt åpen og lar folk få en sjanse så er det nok enklere enn om man er veldig reservert og skal ha alt perfekt før man tør prøve noe. Anonymkode: 255c2...2f6 2
GrønnNellik68 Skrevet 30. april 2020 #7 Skrevet 30. april 2020 Håper d men begynner å tvile på om jeg finner han før jeg dør
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #8 Skrevet 30. april 2020 Det forutsetter at man er realistisk, og at man legger ned innsats. Ellers får man forbli singel, det er jo og lov. Anonymkode: 79520...713 2
GrønnNellik68 Skrevet 30. april 2020 #9 Skrevet 30. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det forutsetter at man er realistisk, og at man legger ned innsats. Ellers får man forbli singel, det er jo og lov. Anonymkode: 79520...713 Ikke bra når en blir desperat heller... samne hva en gjør blir d jo sett på som feil. Jeg prøver ut alle sjanser jeg får. Skriver vel oftere først til menn enn de gjør til meg .. ja noen ganger føler jeg at jeg er desperat og prøver for mye når jeg leser ... slapp av... slutt å let la de komme til deg... d skjer jo ikke 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå