AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #1 Skrevet 29. april 2020 Siden vi fortsatt er noen som prøver å forholde oss litt til smittevern i datingen, lurer jeg på om noen har litt tips til aktiviteter på date med litt avstand? Kjenner jeg blir litt lei av å bare gå turer...😉 Skal finne på noe til 3. date med en mann nå, vi har gått tur (med kaffepause) på de to første datene. Forslag? Og ja, om det fortsetter å gå bra så vil vi selvfølgelig snart ta et valg om å droppe avstand m.m., men så lenge vi er der at man i teorien kanskje kan treffe flere osv så syns jeg/vi det er viktig å holde på det. Han har også en datter som kan være i risiko om hun blir smittet. Anonymkode: dfe4f...405
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2020 #2 Skrevet 3. mai 2020 Hmm, ja, det er vel turgåing som er det hotte for tiden. Hvis det er fint vær, kan man kle seg godt og ha pikning i park? Med croissanter, jordbær og vin? Eller take away-mat og øl? Anonymkode: a8899...502 1
GrønnNellik68 Skrevet 3. mai 2020 #3 Skrevet 3. mai 2020 Har inntrykk av at alle ligger rundt som før. Ingen som vil på noe tur slik jeg ønsker 🙈
Eplen Skrevet 3. mai 2020 #4 Skrevet 3. mai 2020 Jeg jobber med covid-19 pasienter så jeg har satt dating på vent. Men jeg ser ikke noe feil med å gå en tur eller dra ut og sitte en meter fra hverandre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå