Gå til innhold

Brasiliansk voksing i Ålesund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er det noen fra Ålesund kommune her som kan anbefale en god terapeut som utfører brasiliansk voksing, evt sugaring, her i området? Som ikke er altfor dyr?

Anonymkode: 7ca78...9b3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

- kan legge til at jeg selvfølgelig har googlet litt, og ser at noen har høyere priser enn andre. Det viktigste er at jeg trenger anbefalinger på gode, erfarne terapeuter. Man vil føle seg sikker på at jobben blir gjort på en trygg og god måte.

Ser at Escape lakkbar på Moa utfører brasiliansk med sugaring. Jeg trodde disse bare drev med negler, og manikyr/ pedikyr. Noen som vet om de er erfarne på brasiliansk?

AnonymBruker
Skrevet

Lindas salong. Og gjerne linda selv, herlig menneske ♥️

Anonymkode: 5db3c...f30

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lindas salong. Og gjerne linda selv, herlig menneske ♥️

Takk for anbefaling😊 Sjekka hjemmesiden, og det er litt vel dyrt hos de? 895kr, og enda dyrere om det har gått over 4 uker, eller hvis man er ny kunde? 😯

AnonymBruker
Skrevet

Ja det koster, så gå til linda 2-3 ganger så begynner du bruke epilator en gang i uken. Da sparer du mye.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det koster, så gå til linda 2-3 ganger så begynner du bruke epilator en gang i uken. Da sparer du mye.

Burde nesten ha fått klippekort hvis man skal gå hver 4.uke😄 Jeg har gått jevnlig til en fast terapeut i mange år, i en annen by, og betalte bare 500kr der. Og hun var ikke så nøye på om det hadde gått 4, 5 eller 6 uker, samme pris for faste kunder uansett. Hun Linda som du anbefaler er jo dobbelt så dyr🤔

Epilator? Er ikke det veldig vondt? Har lurt på om «Flawless» kan fungere for å drøye voksing litt lenger mellom hver gang. Flawless annonseres en del nå, det er en ansikts- hårfjerner som barberer veldig tett, er veldig fornøyd med den til ansiktsbruk.

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Noen fler?  

Anonymkode: 439bc...fd7

AnonymBruker
Skrevet

Det var jeg som startet denne tråden, og kan fortelle at jeg prøvde Escape lakkbar på Moa, og det var noe av det mest amatørmessige jeg har vært borti🤣 For det første var det et knøttlite rom hvor man kunne høre alt som ble sagt utenfor der kunder fikk fikset neglene sine (og dermed kunne de ute høre samtalen mellom oss inne på rommet, noe man gjerne helst ikke vil når man skal snakke om brasiliansk..), også var gardinene som hengte foran de store vinduene ut mot senteret skikkkelig skinte, og på et bittelite rom, følte man nesten at det ble litt uhygienisk. Mye rot ellers også. Også brukte hun 1,5 time..! Jeg er vant til at det går 25-30 min fra man går inn til man går ut igjen, men her ble jeg liggende i en vond liggestilling altfor lenge, og var både vond og støl overalt etterpå.. og underveis kommenterte hun «nå blir du fin, jeg liker..» æsj, så ekkelt! Anbefales ikke😆

AnonymBruker
Skrevet

* skitne gardiner, skulle det stå

AnonymBruker
Skrevet

Ai, hørtes ut som en ugrei opplevelse. Hvordan ble resultatet? 

Er det noen spesiell grunn til at du ikke bare vokser deg selv? Jeg har brukt varmvoksen fra Veet med flergangs-strips i mange år. Helt genialt. Tok et par ganger å lære meg en god teknikk, men nå utfører jeg full voksing på 20 minutter, og gjør det så ofte jeg gidder 😊 Har aldri gått på voksesalong, men ser ikke for meg at det kan bli et mye bedre resultat av det. Som sagt, det krevde litt trening, men nå er jeg så rutta på å vokse meg selv i «hue og ræva» at jeg sikkert kunne gjort det på andre og 😂😊

Anonymkode: 925d9...56b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ai, hørtes ut som en ugrei opplevelse. Hvordan ble resultatet? 

Er det noen spesiell grunn til at du ikke bare vokser deg selv? Jeg har brukt varmvoksen fra Veet med flergangs-strips i mange år. Helt genialt. Tok et par ganger å lære meg en god teknikk, men nå utfører jeg full voksing på 20 minutter, og gjør det så ofte jeg gidder 😊 Har aldri gått på voksesalong, men ser ikke for meg at det kan bli et mye bedre resultat av det. Som sagt, det krevde litt trening, men nå er jeg så rutta på å vokse meg selv i «hue og ræva» at jeg sikkert kunne gjort det på andre og 😂😊

Anonymkode: 925d9...56b

Resultatet ble faktisk bra, og prisen var ok, ca 500kr, men det fristet likevel ikke til gjentakelse😆 Wow, du imponerer! Jeg hadde aldri klart å gjøre det selv, tror jeg. Har for korte armer, og området som skal vokses er anatomisk sett sånn  at det må hjelp til for å komme skikkelig til overalt. Klarer ikke barbere meg selv skikkelig heller, ikke sånn at alt blir glatt. Bruker en slags elektrisk lady barberhøvel nå, og tar det jeg får tak i, men det blir ikke bra🙈

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, forstår deg godt og kudos til deg som klarer å vokse deg selv 😱

Og takk for informasjon, har hatt planer om å booke på det stedet tidligere pga de driver med sugaring, men det skjer ikke nå! Takk for heads up!

Anonymkode: 439bc...fd7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lurt på hun på Valderhaug Hud og Velvære på Blindheim utfører brasiliansk voks, og evt hvordan det oppleves å få det utført der? Ser ikke brasiliansk voks på behandlingslisten, bare «voks bikinilinje». Noen som har erfaringer her?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...