Gjest Tranma Skrevet 29. april 2020 #21 Skrevet 29. april 2020 Jeg har sprutet to ganger og da var jeg så kåt at jeg nesten svimte av da jeg kom. Det var så deilig! Men... Etterpå blir jeg så flau over alt som er vått, så stresser ikke med det selvom mannen min skriker press press press hver gang jeg får orgasme..
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #22 Skrevet 29. april 2020 4 minutter siden, Tranma skrev: Jeg har sprutet to ganger og da var jeg så kåt at jeg nesten svimte av da jeg kom. Det var så deilig! Men... Etterpå blir jeg så flau over alt som er vått, så stresser ikke med det selvom mannen min skriker press press press hver gang jeg får orgasme.. Ja det forstår jeg, og det er kanskje ikke det man gjør hver gang osv siden det er grisete, men innimellom kunne jeg tenkt meg å klart. Særlig siden mannen blir sprengkåt bare av å tenke på at jeg har gjort det før. Anonymkode: 5937d...cc5
Gjest Tranma Skrevet 29. april 2020 #23 Skrevet 29. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det forstår jeg, og det er kanskje ikke det man gjør hver gang osv siden det er grisete, men innimellom kunne jeg tenkt meg å klart. Særlig siden mannen blir sprengkåt bare av å tenke på at jeg har gjort det før. Anonymkode: 5937d...cc5 Det er litt rart for jeg bryr meg aldri om senga er våt av han, glidemiddel eller meg under "vanlige" forhold, men blir så sykt flau når jeg har vanna senga 🙉
Fioljenta Skrevet 29. april 2020 #24 Skrevet 29. april 2020 9 timer siden, Bamseklemmer skrev: Jeg har også fått kvinner til å squirte av Kunyaza, en utberedt teknikk fra Rwanda. Nå har jeg googlet teknikken. Det ser ut som om at vesten er mest opptatt av hvordan den utføres, og afrikanerne mer om det helhetlige. Det å skape en god atmosfære og hvordan kvinnen kan slappe av, men likevel delta. Interessant. Takk for tipset. Kunyaza var nytt for meg. Den vil jeg lære mer om! :-) 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #25 Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Tranma skrev: Det er litt rart for jeg bryr meg aldri om senga er våt av han, glidemiddel eller meg under "vanlige" forhold, men blir så sykt flau når jeg har vanna senga 🙉 Hah, joda jeg ser den. Men må jo være sykt digg uansett. Min samboer bryr seg lite om gris i senga, og jeg gjør heller ikke det sånn til vanlig. Men skjønner jo at den ene gangen jeg klarte det- kanskje kunne vært litt dryg å ta i senga😅 hvis partneren din tenner på det, ville jeg prøvd! Jeg var ikke så gira før, men nå vil jeg gjerne få det til🙈 Anonymkode: 5937d...cc5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #26 Skrevet 29. april 2020 det er litt rart hvordan menn synes en MANNLIG seksuell reaksjon er hot på kvinner?? og nei squirting er kvalmende. Anonymkode: d848e...20f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #27 Skrevet 29. april 2020 58 minutter siden, AnonymBruker said: det er litt rart hvordan menn synes en MANNLIG seksuell reaksjon er hot på kvinner?? og nei squirting er kvalmende. Anonymkode: d848e...20f Hva får deg til å kalle det en mannlig seksuell reaksjon når det er en fullstendig naturlig kvinnelig ejakulering? Anonymkode: 4ec85...5cc 3
Gjest Tranma Skrevet 30. april 2020 #28 Skrevet 30. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hah, joda jeg ser den. Men må jo være sykt digg uansett. Min samboer bryr seg lite om gris i senga, og jeg gjør heller ikke det sånn til vanlig. Men skjønner jo at den ene gangen jeg klarte det- kanskje kunne vært litt dryg å ta i senga😅 hvis partneren din tenner på det, ville jeg prøvd! Jeg var ikke så gira før, men nå vil jeg gjerne få det til🙈 Anonymkode: 5937d...cc5 Blir nok prøvd ut i nærmeste fremtid!
Gjest Skrevet 30. april 2020 #29 Skrevet 30. april 2020 Tråden er ryddet for kontaktannonser. Anki, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå