AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Det er mye negativitet om nettdating og alt det rare som skjer der på dette forumet. Noen sier sågar at de begynner å miste håpet og troen på å finne noen av å lese her. Derfor tenkte jeg det kunne være fint å ha en tråd der vi deler positive erfaringer fra nettdating. Hvilken nettside/app brukte du? Har du kjæreste nå? Hvordan var veien fra nettmøte til kjærlighet? Dette kan være fine ting å dele for å vise de gode sidene ved nettdating. Ikke gi opp håpet folkens! Anonymkode: 70000...dda 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Jeg kan jo starte selv. Møttes på sukker for snart 9 år siden. Klaffet veldig bra med mange laaange telefonsamtaler og sene kvelder før vi møttest etter 3 uker. Det var et hyggelig møte, men det ble liksom ikke noe mer. Kontakten avtok, men etter to år tok jeg kontakt igjen. Snakket leeenge på telefon mange kvelder igjen og bestemte oss for å møtest som venner. Da sa det endelig pang og amors piler traff godt. Det gikk slag i slag med bryllup først og så to barn. Har i dag ei herlig kone som jeg elsker høyt! Veien var lang og kronglete, men vi vant til slutt. Anonymkode: 70000...dda 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Jeg hadde et "suksessfullt" fwb-forhold med en jeg traff på Happn. Altså, ingen fikk følelser, vi hadde klare kjøreregler, null drama. Da jeg møtte mannen min avsluttet vi, og har ikke pratet siden. Mannen min fant jeg på Tinder for 1.5 år siden. Han var ute etter forhold og veldig tydelig på det, jeg var mer på at jeg ville ha sex. Vi møttes etter 4 dager med chatting og masse interne spøker. Det sa klikk fra dag 1. Flyttet sammen etter 2 mnd, har hus, felles økonomi, kjæledyr og venter på frieri (skjer litt ting som må gå over før han kan fri). Jeg var på Tinder i 11 mnd før jeg matchet med mannen, traff 4 personer derfra før han, men avviste alle. Anonymkode: e719e...71e 4
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Denne tråden ble veldig kort? Men det er kanskje for tidlig å konkludere noe enda. Jeg kan dessverre ikke legge til noe positivt her for jeg har ikke gode erfaringer fra nettdating så langt. Det beste var et 2 år langt forhold som ikke holdt fordi vi var altfor ulike, og det viste seg veldig tydelig etterhvert. Ellers har det bare vært sex og ingen forhold. Anonymkode: ef2e4...5a3
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #5 Skrevet 29. april 2020 Fin tråd, men siden den ligger på singelforumet så er det kanskje naturlig at mange av de som finner den ikke er i forhold med noen de har møtt på nettdating Vet om mange som har møtt partneren sin via nettdating, så de positive historiene finnes det nok mange av egentlig Anonymkode: 69836...bf7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #6 Skrevet 29. april 2020 Min bestevenninne møtte sin samboer på tinder, de venter barn om 2 mnd og han er helt perfekt for henne 🥰 Anonymkode: 50509...a5f
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #7 Skrevet 29. april 2020 Møtte mannen i mitt liv på match.com, hadde egentlig gitt opp guttejakta og ville ligge litt rundt etter et vondt brudd. Jeg sendte han en melding, han svarte med telefon-nummeret sitt. Ringte han kvelden etter, første date påfølgende lørdag. Siden har vi vært sammen. 7 år i år, gift 3 år til høsten. Han er den mest fantastiske fyren jeg noengang har møtt (og kommer til å møte!), vi har det først og fremst morsomt sammen, sexlivet er tipptopp og har vi sykt mye til felles. Hadde jeg møtt han et annet sted, på en annen måte, er det ikke sikkert jeg hadde sett to ganger på han, helt motsatt av hva jeg pleide å falle for- men jeg er så inderlig glad og takknemlig for at det var akkurat han som skulle bli min ❤️ Anonymkode: 15abe...e94 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #8 Skrevet 29. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fin tråd, men siden den ligger på singelforumet så er det kanskje naturlig at mange av de som finner den ikke er i forhold med noen de har møtt på nettdating Vet om mange som har møtt partneren sin via nettdating, så de positive historiene finnes det nok mange av egentlig Anonymkode: 69836...bf7 Ja, singelforumet er kanskje litt feil sted, men jeg tenkte det kunne være fint å vise at det faktisk finnes håp midt i all tristessen det skrives om her. Flott dersom andre vil dele oppløftende nettdatinghistorier. Anonymkode: 70000...dda
GrønnNellik68 Skrevet 30. april 2020 #9 Skrevet 30. april 2020 Fin tråd👍🏻. Får håpe vi blir flere etterhvert som kan komme med positive tilbakemeldinger her...😂❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #10 Skrevet 30. april 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Fin tråd, men siden den ligger på singelforumet så er det kanskje naturlig at mange av de som finner den ikke er i forhold med noen de har møtt på nettdating Vet om mange som har møtt partneren sin via nettdating, så de positive historiene finnes det nok mange av egentlig Anonymkode: 69836...bf7 Enig her, vi som henger på dette forumet er jo single og søkende, dvs at det er ikke de helt store kjærlighetshistoriene her.😉 Har selv et langt forhold/ekteskap bak meg, men han møtte jeg før nettdating eksisterte. Har også møtt noen på nettdating, men det har foreløpig ikke blitt noe mer langvarig enn 1,5 år, så det kaller jeg ikke gladhistorier selv om det helt klart var lovende og bra en lang stund. Så kan vel egentlig ikke bidra her før om 10 år eller noe sånt, hvis jeg da er så heldig å faktisk møte noen da...😂 For meg så forutsetter jeg nemlig at det skal være veldig varig for at det skal være gladhistorie. Man må i alle fall være ute av forelskelsesfasen... Kjenner ellers flere som har vært sammen lenge som har møttes via nettdating, så det er jo mulig. Anonymkode: fdbd6...e34
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #11 Skrevet 30. april 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Fin tråd, men siden den ligger på singelforumet så er det kanskje naturlig at mange av de som finner den ikke er i forhold med noen de har møtt på nettdating Vet om mange som har møtt partneren sin via nettdating, så de positive historiene finnes det nok mange av egentlig Anonymkode: 69836...bf7 Forumet heter singelliv og dating. Når tråden handler om nettdating, er det vel naturlig at den ligger her. Anonymkode: 5555e...c23 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #12 Skrevet 30. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, singelforumet er kanskje litt feil sted, men jeg tenkte det kunne være fint å vise at det faktisk finnes håp midt i all tristessen det skrives om her. Flott dersom andre vil dele oppløftende nettdatinghistorier. Anonymkode: 70000...dda Nå så jeg den tilfeldigvis på forsida, så da slenger jeg inn at jeg har to gode venninner som fant sine menn på nett. De fant hverandre fordi de passet det de så etter, og begge giftet seg vel for omtrent 10 år siden. De var nok litt sammen om det, for de fant liksom ingen der de var. Anonymkode: 4e1cb...5e6
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #13 Skrevet 30. april 2020 Fint å høre noen positive historier. Jeg har også flere venner som har funnet hverandre på nett. En fant kona si på gode gamle Blink for for mange mange år siden. Noen som husker den? Så har jeg to vennepar som har funnet lykken på kristendate.no. Av det jeg hører fra de kretser er vist den veldig populær og med høy suksessrate! Haha. Noen andre som kjenner til par fra mere nisjepregede datingsider? Anonymkode: 70000...dda
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå