Helfos Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Noen som vet hvordan man får vann ut av denne? Det er fullt av vann inni lokket, men får ikke ut noe mer enn et par dråper. Tør ikke bruke den tilfelle det havner i maten.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #2 Skrevet 6. januar 2021 Jeg har samme problem, hvordan løste du det? Anonymkode: 40735...317
Helfos Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har samme problem, hvordan løste du det? Anonymkode: 40735...317 Jeg fikk ikke løst det dessverre, fikk beskjed av smeg om å kjøpe en ny del eller dampe det bort😅 Har vurdert å sette den i stekovnen på svak varme for å se om det løser problemet - men foreløpig har jeg bare ikke brukt delen :/ Holdt meg til stavmikser...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2021 #4 Skrevet 6. januar 2021 Har gjort det samme 😄 Min løsning var å sette den inn i skapet hvor varmtvannsberederen står. Det er ikke ekstremt varm der, kanskje 25 - 30 grader. Lot den stå der ca en uke, og vannet forsvant! Så noen ekstremvarme trenger du ikke. Anonymkode: 8988e...4ee
Helfos Skrevet 6. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 6. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har gjort det samme 😄 Min løsning var å sette den inn i skapet hvor varmtvannsberederen står. Det er ikke ekstremt varm der, kanskje 25 - 30 grader. Lot den stå der ca en uke, og vannet forsvant! Så noen ekstremvarme trenger du ikke. Anonymkode: 8988e...4ee Oi, det var lurt! Jeg bor dessverre i blokk uten varmtvannstank inne i leiligheten :/ Men skal vurdere å ta den med meg på besøk 😂 Hvis ikke må vel under 50 grader i varmeovn med døra på gløtt gå bra :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå