Gå til innhold

Smeg stavmikser, fjerne vann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvordan man får vann ut av denne? Det er fullt av vann inni lokket, men får ikke ut noe mer enn et par dråper. Tør ikke bruke den tilfelle det havner i maten. 

C157622B-D878-4CCC-A105-DA4EE4AD008F.jpeg

• 8 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har samme problem, hvordan løste du det?

Anonymkode: 40735...317

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har samme problem, hvordan løste du det?

Anonymkode: 40735...317

Jeg fikk ikke løst det dessverre, fikk beskjed av smeg om å kjøpe en ny del eller dampe det bort😅 Har vurdert å sette den i stekovnen på svak varme for å se om det løser problemet - men foreløpig har jeg bare ikke brukt delen :/ Holdt meg til stavmikser...

AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det samme 😄

Min løsning var å sette den inn i skapet hvor varmtvannsberederen står. Det er ikke ekstremt varm der, kanskje 25 - 30 grader. Lot den stå der ca en uke, og vannet forsvant! Så noen ekstremvarme trenger du ikke. 

Anonymkode: 8988e...4ee

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har gjort det samme 😄

Min løsning var å sette den inn i skapet hvor varmtvannsberederen står. Det er ikke ekstremt varm der, kanskje 25 - 30 grader. Lot den stå der ca en uke, og vannet forsvant! Så noen ekstremvarme trenger du ikke. 

Anonymkode: 8988e...4ee

Oi, det var lurt! Jeg bor dessverre i blokk uten varmtvannstank inne i leiligheten :/ Men skal vurdere å ta den med meg på besøk 😂 Hvis ikke må vel under 50 grader i varmeovn med døra på gløtt gå bra :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...