AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Har snakket med en i 6 mnd som alltid har unnskyldninger på å ikke møtes. Han kan skrive romantiske ting som hvilken siden av sengen jeg skal få, eller at vi skal flytte sammen endag. Deretter er han kald om jeg prøver å skrive noe romantisk eller fint. Han tar kontakt hver dag men aldri skikkelig på, og spør aldri om å møtes. Vi har møttes 4 ganger på alle de månedene. Tenker nå at jeg har vært idiot som har tenkt han var skikkelig og at jeg skal kutte kontakt. Likevel klarer jeg ikke, for når han skriver til meg svarer jeg selv om jeg har bestemt meg. Om jeg ikke svarer begynner han å mase. Hvordan kan jeg bare kutte han ut? Orker ikke mer Anonymkode: df33d...a15
GammelKaktus Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Bare si det da. Du er lei av at det er så mye fram og tilbake og du gidder ikke mer. Lykke til videre. Helt grei måte å si det på det, ærlig og direkte. 4
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, FrøkenMånestråle skrev: Bare si det da. Du er lei av at det er så mye fram og tilbake og du gidder ikke mer. Lykke til videre. Helt grei måte å si det på det, ærlig og direkte. Ja men jeg ser ikke poenget i å ta det opp for da vinner han med at han ser jeg bryr meg. Mye bedre å bare kutte han ut syns jeg Anonymkode: df33d...a15 1
GammelKaktus Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja men jeg ser ikke poenget i å ta det opp for da vinner han med at han ser jeg bryr meg. Mye bedre å bare kutte han ut syns jeg Anonymkode: df33d...a15 Ja nå tenkte jo jeg hvis han tok kontakt at du sier det. Hadde ikke giddet å sende han melding ut av det blå.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #5 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, FrøkenMånestråle skrev: Ja nå tenkte jo jeg hvis han tok kontakt at du sier det. Hadde ikke giddet å sende han melding ut av det blå. Han tar kontakt men ikke kontakt i form av at han spørr hva som er galt, men han skriver gjerne til meg så jeg må svare. Hadde han spurt om noe var galt hadde jeg forklart men det tror jeg ikke vil skje egentlig Anonymkode: df33d...a15
GammelKaktus Skrevet 28. april 2020 #6 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han tar kontakt men ikke kontakt i form av at han spørr hva som er galt, men han skriver gjerne til meg så jeg må svare. Hadde han spurt om noe var galt hadde jeg forklart men det tror jeg ikke vil skje egentlig Anonymkode: df33d...a15 Ja vel, men du kan vel si det når han tar kontakt. Du føler det er mye fram og tilbake og at det ikke fører noe sted, meningsløst å ha videre kontakt. Så tar du det derfra.
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Skrevet 28. april 2020 Blås i at egoet ditt ikke ønsker han skal «vinne» ved at du sier sannheten. Det viser deg ikke svak som du tror selv, men at du er for god for slik bullshit han holder på med. Han holder deg på gress, og slike mennesker er gjerne ikke av den omtenksomme og snille sorten, selv om de er flinke til å fremstå slik. Anonymkode: 4d3a5...f53 5
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #8 Skrevet 28. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blås i at egoet ditt ikke ønsker han skal «vinne» ved at du sier sannheten. Det viser deg ikke svak som du tror selv, men at du er for god for slik bullshit han holder på med. Han holder deg på gress, og slike mennesker er gjerne ikke av den omtenksomme og snille sorten, selv om de er flinke til å fremstå slik. Anonymkode: 4d3a5...f53 Ja kanskje dere har rett. Han holder meg definitivt på gress, og mange kvelder hører jeg ikke fra han så han har sikkert andre. Han sier hele tiden at han er snill, nesten som han skal poengtere det. Syns hele greien er merkelig. Du har rett i at han antageligvis ikke er det når han bruker folk på denne måten. Greit om han var ærlig men når han skriver hvilken side av sengen jeg vil ha og hinter til at det skal bli noe så er han en dritt Anonymkode: df33d...a15
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #9 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja kanskje dere har rett. Han holder meg definitivt på gress, og mange kvelder hører jeg ikke fra han så han har sikkert andre. Han sier hele tiden at han er snill, nesten som han skal poengtere det. Syns hele greien er merkelig. Du har rett i at han antageligvis ikke er det når han bruker folk på denne måten. Greit om han var ærlig men når han skriver hvilken side av sengen jeg vil ha og hinter til at det skal bli noe så er han en dritt Anonymkode: df33d...a15 Jeg hadde en som skulle ta meg med på romantisk weekendtur, og hørte snakk om denne turen fra juni til november der datoer ble konstant flyttet og når jeg satte spørsmålstegn ved dette ble jeg møtt med enten stillhet over lang tid eller anklagelser jeg ikke skjønte bæret av. Turen var selvsagt et luftslott, samme var hele fyren. De utnytter andre sin frykt for å virke «masete» eller «krevende», det er derfor de kan holde på så lenge. Når jeg endelig sa ifra at dette oppleves vondt og useriøst ut sa han at jeg overtenker, da brøt jeg endelig kontakten. Han «vant», men det var likevel jeg og ikke han som var redelig. Finn deg en fyr som faktisk har lyst å møte deg og ikke møter flere andre ❤️ Handling over ord. Anonymkode: 4d3a5...f53 3
GrønnNellik68 Skrevet 29. april 2020 #10 Skrevet 29. april 2020 (endret) Har du gjort noe med det Ts? Enig i at du må bare si det som det er ikke tenke på hvem som vinner og ikke. Du må tenke på hva som er viktig for deg og hvordan du vil ha det. Kan han ikke gi det så er det bedre for deg å avslutte kontakten det er mer redelig en ghosting og du er den som har vist styrken i deg. Lykke til. Endret 29. april 2020 av Bente1234
jabx Skrevet 29. april 2020 #11 Skrevet 29. april 2020 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har snakket med en i 6 mnd som alltid har unnskyldninger på å ikke møtes. Han kan skrive romantiske ting som hvilken siden av sengen jeg skal få, eller at vi skal flytte sammen endag. Deretter er han kald om jeg prøver å skrive noe romantisk eller fint. Han tar kontakt hver dag men aldri skikkelig på, og spør aldri om å møtes. Vi har møttes 4 ganger på alle de månedene. Tenker nå at jeg har vært idiot som har tenkt han var skikkelig og at jeg skal kutte kontakt. Likevel klarer jeg ikke, for når han skriver til meg svarer jeg selv om jeg har bestemt meg. Om jeg ikke svarer begynner han å mase. Hvordan kan jeg bare kutte han ut? Orker ikke mer Anonymkode: df33d...a15 Bare blokker ham over det hele og glem fyren? Eventuelt kan du jo bare si rett ut at dette går ikke, og du er ikke interessert lenger. Men da vil han sannsynligvis prøve å manipulere deg for å holde deg på gress videre. Kanskje det beste er å gi klar beskjed, og så blokkere og prøve å unngå at han får kontakt med deg. Da vet han hva som har skjedd, og du kan gå videre. Endret 29. april 2020 av jabx 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #12 Skrevet 29. april 2020 I min logikk er "vinneren" den som faktisk klarer å si ifra. Den som er sterk nok til å uttrykke sin verdi og hva man forventer. Det er mye mer vinner i det, enn en som bare fader ut. Anonymkode: 28b22...98f 2
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #13 Skrevet 29. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har snakket med en i 6 mnd som alltid har unnskyldninger på å ikke møtes. Han kan skrive romantiske ting som hvilken siden av sengen jeg skal få, eller at vi skal flytte sammen endag. Deretter er han kald om jeg prøver å skrive noe romantisk eller fint. Han tar kontakt hver dag men aldri skikkelig på, og spør aldri om å møtes. Vi har møttes 4 ganger på alle de månedene. Tenker nå at jeg har vært idiot som har tenkt han var skikkelig og at jeg skal kutte kontakt. Likevel klarer jeg ikke, for når han skriver til meg svarer jeg selv om jeg har bestemt meg. Om jeg ikke svarer begynner han å mase. Hvordan kan jeg bare kutte han ut? Orker ikke mer Anonymkode: df33d...a15 Sånne idioter der ja... de kryr de av. Bare si det rett ut at du ikke gidder den oppførselen mer og lykke til videre. Blokker også, da de fortsetter å ta kontakt. Anonymkode: 568f0...861 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #14 Skrevet 29. april 2020 Du er sterk ved å si i fra. Ikke svak. Du må vise at du har grenser, fortsetter dere kommer han bare til å pushe grensene mer og mer. Du må være tydelig på hva du fortjener. Forsvinner han da så har du vunnet (ved å slippe slike folk). «plass på siden av senga» er bare følelsesmessig manipulasjon, han spiller på ditt håp om fremtid og kjærlighet. kutt han ut, han behandler deg ikke godt nok. Anonymkode: 90acb...8e0 1
Cinnamondiva Skrevet 29. april 2020 #15 Skrevet 29. april 2020 Vel, like greit å kutte han ut. Virker som om han kun leker med dine følelser
AnonymBruker Skrevet 30. april 2020 #16 Skrevet 30. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: I min logikk er "vinneren" den som faktisk klarer å si ifra. Den som er sterk nok til å uttrykke sin verdi og hva man forventer. Det er mye mer vinner i det, enn en som bare fader ut. Anonymkode: 28b22...98f Helt riktig. Takk!🙂 Anonymkode: 206eb...279
Juniper Skrevet 30. april 2020 #17 Skrevet 30. april 2020 Bare si: Du, jeg føler at dette ikke fører noe sted, så jeg velger å avslutte kontakten nå. Da forer du ikke egoet hans, du bare avslutter tullet. Og så kan det være smart å blokkere så du ikke får hauger av meldinger. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå