AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Del Skrevet 28. april 2020 Noen som har denne og kan si litt om hva de syns? Vurderer på det sterkeste å kjøpe denne innen uken, men trenger et siste innspill fra andre folk. Skal være en bursdagsgave til min far. Anonymkode: ed376...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Del Skrevet 28. april 2020 Den elektriske utgaven? Anonymkode: 4aaee...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Del Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Den elektriske utgaven? Anonymkode: 4aaee...f15 ? Går på bensin den der. Anonymkode: ed376...f6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 28. april 2020 #4 Del Skrevet 28. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Skal være en bursdagsgave til min far. Hvorfor kjøper du noe sånt gammalt ræl, da? Prøver du å ta livet av ham? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FunnyBoy123 Skrevet 28. april 2020 #5 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) 30 minutter siden, blasfeminist said: Hvorfor kjøper du noe sånt gammalt ræl, da? Prøver du å ta livet av ham? Faen feiler deg? Gammelt ræl? Er jo faen en klassiker fra 2009-2015 de der. Du er grunnen til at begrepet feminist har delte meninger.. herregud, sjalu eller? Du har jo like mye peiling på biler som en gjennomsnittlig feminist ser jeg.😂 Til TS, gå for det! Har kjørt 458en 2 ganger, fantastisk bil! Du kjenner G-kreftene for å si det sånn. Personlig velger jeg R8en ovenfor en 458, men det er smak og behag som teller. Du får nok en glad far fremover! Endret 28. april 2020 av FunnyBoy123 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blasfeminist Skrevet 28. april 2020 #6 Del Skrevet 28. april 2020 1 hour ago, FunnyBoy123 said: Faen feiler deg? Gammelt ræl? Er jo faen en klassiker fra 2009-2015 de der. Du er grunnen til at begrepet feminist har delte meninger.. herregud, sjalu eller? Du har jo like mye peiling på biler som en gjennomsnittlig feminist ser jeg.😂 Jeg tenker det er en trolletråd. Hvem ville latt kvinneguiden avgjøre hvorvidt dette er en "bra bil" for papsen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edwardnigma Skrevet 28. april 2020 #7 Del Skrevet 28. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som har denne og kan si litt om hva de syns? Vurderer på det sterkeste å kjøpe denne innen uken, men trenger et siste innspill fra andre folk. Skal være en bursdagsgave til min far. Anonymkode: ed376...f6b Hadde dette vært reelt, så hadde du besøkt et Ferrari-forum... 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 28. april 2020 #8 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) Fikk ikke din far en blå Audi sist uke? Endret 28. april 2020 av Whistler 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #9 Del Skrevet 29. april 2020 Det er Noble M600 eller ingenting som gjelder. Anonymkode: e887f...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå