Gå til innhold

Husker dere Elisabeth-serien av Hilda stahl


Pipaluk

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte å lese på nytt og har fått tak i noen gamle bøker. Jeg ser at de har noen titler på Tanum jeg har lest. Blant annet  nummer5 og  6. De jeg har som har det nummeret har en annen handling og tittel.

Har disse bøkene blitt skrevet i ettertid så nummer har blitt endret? 🤔

39EA34B2-FDB1-48F6-8CAC-2C9C1EDA0BA2.png

1A0AF01C-AAFB-4A0F-BADF-C2A2F4A9B649.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke hva de har gjort med serien i ettertid, men jeg har nummer 1; Elisabeth, 2; Elisabeth og det mystiske skriner og 14; Elisabeth forelsker seg, som jeg fikk i bursdagspresanger eller til jul i tenårene.

Det var lettleste bøker og jeg likte serien og lånte en haug av dem på biblioteket, men jeg kjøpte sjeldent bøker selv den gangen, belaget meg mer på bibliotekbøker og bøker jeg fikk i presang.
Bildene på forsiden var mye bedre enn det ser ut som de er nå også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.5.2020 den 14.59, Minya skrev:

Jeg vet ikke hva de har gjort med serien i ettertid, men jeg har nummer 1; Elisabeth, 2; Elisabeth og det mystiske skriner og 14; Elisabeth forelsker seg, som jeg fikk i bursdagspresanger eller til jul i tenårene.

Det var lettleste bøker og jeg likte serien og lånte en haug av dem på biblioteket, men jeg kjøpte sjeldent bøker selv den gangen, belaget meg mer på bibliotekbøker og bøker jeg fikk i presang.
Bildene på forsiden var mye bedre enn det ser ut som de er nå også.

Ja det er noe rart med forsidebildenr. Kanskje de må ha andre bilder, når det gis ut  av annet forlag? 
jeg leste barnevaktklubben da jeg var yngre  jeg ser at de har noen bøker på biblioteket, men med ganske stygge bilder. Ikke helt det samme å lese bøkene da  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...