Gå til innhold

Homeland


Gjest schwaben

Anbefalte innlegg

Gjest schwaben

Så du aller siste episoden ever av Homeland i går? Jeg synes det var en bra avslutning på serien. Men lurer virkelig på hvordan Carrie klarte å spille et dobbelspill med Gromov og å bli den nye Anna Pomarentseva 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh det var så spennende. Bra avslutning og skulle ønske det ikke var siste sesong! Tviler ikke på at Carrie kan komme unna med det, dekkhistorien/offentlige versjonen som en forræder er jo ganske så smart og gjør nok at Gromov tror hun virkelig har skiftet side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, schwaben skrev:

Så du aller siste episoden ever av Homeland i går? Jeg synes det var en bra avslutning på serien. Men lurer virkelig på hvordan Carrie klarte å spille et dobbelspill med Gromov og å bli den nye Anna Pomarentseva 

Jeg var skuffet over at hun prøvde å gå bak ryggen på Saul i den grad hun gjorde, spesielt forsøket på å skremme han. Det virket lite troverdig. Ellers god avslutning på en helt ok sesong!

Anonymkode: 99e97...bf2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest schwaben
58 minutter siden, moroklompen skrev:

Åh det var så spennende. Bra avslutning og skulle ønske det ikke var siste sesong! Tviler ikke på at Carrie kan komme unna med det, dekkhistorien/offentlige versjonen som en forræder er jo ganske så smart og gjør nok at Gromov tror hun virkelig har skiftet side.

Ja, det var ganske smart å skrive bok, men lurer på hvordan hun klarte å skape en utvei for salget av missilene til iran og det andre landet, når hun er kjæreste med Gromov. Men det passet jo fint å avslutte det på den måten, med den beskjeden til Saul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsket avslutningen. Ikke alle serier som klarer å lande en bra avslutning. Ellers gjorde boka sussen i å overbevise russerne. Hun kan aldri vende tilbake til USA nå, og er i alles øyne en forræder. Veldig sjeldent vi har sett henne smile sånn som i en av de siste scenene. 

Anonymkode: f6eae...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ofte jeg blir vemodig av å se siste episode av en serie, men det ble jeg litt i går da jeg så siste episode. Har fulgt serien siden starten og har likt den veldig godt (et par av sesongene var litt dårligere enn resten, men absolutt severdige)

Litt på samme måte som siste episode av friends....

Anonymkode: 2c206...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

😨 akkurat ferdig med siste episode og døør etter å diskutere den..

Elsket Carrie og Gromov sammen, og skulle gjerne sett mer av hvordan livet deres er.. men ja, har ikke sett Carrie så glad og smilende nesten i det hele tatt. Syns det var en fantastisk slutt på serien. Noen sesonger car langdryge, men denne var som de første 🤩

Anonymkode: 49524...cd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig tilfredsstillende avslutning på en av de beste seriene jeg har sett. Enig i at noen sesonger var så som så. Jeg tror kanskje jeg skal se hele serien på nytt i høst:)

Anonymkode: 30de4...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En serie jeg faktisk så alle episodene og sesonger av, fantastisk serie med knallgode skuespillere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/11/2020 at 12:50 PM, chi said:

Hvor sendes siste sesong? 🙂

Sumo

Anonymkode: d8895...f03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.10.2020 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som valgte å kutte ut hele greia etter bare noen få sesonger?          

Det var veldig begrenset hvor lenge jeg gidder å følge med på den hysteriske Carrie. I virkeligheten ville neppe en så sprø kjærring fått muligheten til å arbeide på så høyt nivå innenfor CIA eller lignende.         

Anonymkode: b058a...77b

Det er nok bare deg.

Anonymkode: 30de4...a27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...