AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Skrevet 28. april 2020 Neste uke skal jeg møte en fyr som jeg har snakket en del med på snap. Jeg blir litt ukomfortabel i slike situasjoner, og spurte han om han ville komme på vin en dag neste uke. Jeg slapper litt mer av etter å ha drukket litt vin, og tror det vil lette litt på stemningen. Blir det forventet at det skal bli sex når man inviterer på vin? Anonymkode: 695c9...06d
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #2 Skrevet 28. april 2020 Du må nesten se an hvem du skal møte, det finnes ingen faste regler. Anonymkode: 61fa8...ba1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3 Skrevet 28. april 2020 Det kan i alle fall gi signal om det ja. Er vel fortsatt ikke innafor å gi blaffen i smitteråd heller? Så vinkvelden burde i tilfelle tas utendørs, og da unngår du jo sex-problematikken også. Anonymkode: 3064d...543 1
Cinnamondiva Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Ville ikke invitert på vinkveld nei. Ta det utendørs. Ville tatt heller en kaffe om du ikke ønsker sex
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå