Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden .. hvor høy er du - hvor mange synes de er for høye - for lave etc. Hva definerer du som høy?

Jeg synes kvinner er høye når de er over 180, og menn er ikke høye før de er over 194-95 - og virkelig høye ikke før de er over 2 meter

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Er enig. En på 1,75 ville jeg kanskje sagt var litt høy, men ikke kjempehøy. Kjenner jenter på 1,90 og de er veldig høye.

Skrevet

jenter er høye når de er 1,78 og opp mens gutta er høye fra 1,83 og opp.

gutter på 1,90 og opp er veeeeeldig høye :o -høye. :ler:

Skrevet

Tror den oppfatningen kommer an på hvem som ser og hvor høye de er...

Tenker meg at en persom på 155 synes at en på 180 er kjempehøy, mens en på 175 ikke synes den personen er så høy...

Logisk nok, egentlig, kanskje, på en måte, kan du si.....:sjenert:

Gjest Catwoman
Skrevet

Jenter er høye fra 176-77 rundt der syns jeg, en jente over 180 syns jeg er veldig høy.

Menn er ganske høye når de er over 185 syns jeg, og veldig høye når de går over 190. Ekstremt høy hvis de er over 2 meter. :ler:

Gjest Chachapuma iil
Skrevet

Kommer helt an på holdningen det. Jenter er høye når de er over 183-184.

Gutter er høye når de passerer 195.

Jenter under 175 synes jeg er små.

Jeg er 180 selv, og ser ned på de fleste :sjarmor:

Gjest Darcy
Skrevet

Kvinner over 1.75 er høye, kvinner over 1.80 er veldig høye.

Menn over 1.90 er høye.

Skrevet
Kvinner over 1.75 er høye, kvinner over 1.80 er veldig høye.

Menn over 1.90 er høye.

:Nikke:

Skrevet

Jeg synes jenter på 1.50-1.65 er veldig lave... :wink: Mens derimot damer fra 1.70-1.80 er kjempeflott!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg er 174 og syns jeg er høy og trives veldig godt med det :)

Skrevet
Jeg synes jenter på 1.50-1.65 er veldig lave... :wink: Mens derimot damer fra 1.70-1.80 er kjempeflott!

Jeg tror ingen her mente at "høy" = stygt.

Gjest marris75.
Skrevet

Jeg er 1.61, og derfor ikke flott???? :roll:

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg tror ingen her mente at "høy" = stygt.

Tror du han/hun mente lavt er stygt igjen da?

Håper ikke det selv da, ellers må jeg til kroppsstrekking

Skrevet

Tror du han/hun mente lavt er stygt igjen da?

Håper ikke det selv da, ellers må jeg til kroppsstrekking

Jeg òg. :wink:

Kanskje h*n ikke mente det, jeg oppfattet det slik av måten h*n skrev det på. Det gjør forsåvidt ikke meg noe, synes bare det er synd om alle tråder om utseende må bli en konkurranse i hva som er fint og ikke. :)

Skrevet

Jenter som er høyere enn meg er høye, er de litt lavere enn meg er de "normale" (håpløst begrep), er de under 1.75 er de lave. Er selv 1.83 og klarer ikke måle etter annet enn om jeg ser opp eller ned på folk.

Syns forøvrig alltid det er spesielt når jeg kan se en jente rett i øynene - det er ikke så ofte det skjer. Ergo er jeg nok veldig høy.

Menn må bli over 190 før de er høye.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg òg. :wink:

Kanskje h*n ikke mente det, jeg oppfattet det slik av måten h*n skrev det på. Det gjør forsåvidt ikke meg noe, synes bare det er synd om alle tråder om utseende må bli en konkurranse i hva som er fint og ikke. :)

Helt enig, det blir litt som de der "ingen for lov til å mobbe oss frodige damer, spesielt ikke de tynne hengslete med guttekropper", men sånn er det vel bare!

Kan vi ikke bare konstantere at jenter på 1.70 og veier 60 kg er penest og menn på 1.85 og veier 78 kg er kjekkest? Så er vi ferdig med det liksom? :P

Skrevet
Helt enig, det blir litt som de der "ingen for lov til å mobbe oss frodige damer, spesielt ikke de tynne hengslete med guttekropper", men sånn er det vel bare!

Kan vi ikke bare konstantere at jenter på 1.70 og veier 60 kg er penest og menn på 1.85 og veier 78 kg er kjekkest? Så er vi ferdig med det liksom? :P

Jo, vi kunne jo utarbeidet en ferdig mal - diktatur er det ideelle, så lenge man selv er enig med diktatoren. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...