AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #1 Del Skrevet 28. april 2020 Bor i en leilighet der jeg eier et bed i en skråning ned mot veien. Det har nok vært gjort noe der en gang, for det er lagt steiner og sånn rundt kanten, men nå vokser det bare løvetann og hestehov der. Har lenge tenkt på å gjøre noe med det. Ønsker å gjøre bedet om til noe som kan være fint hele året, gjerne med planter som kommer igjen. Har tenkt både på vintergrønt, kanskje en hekk helt øverst for å skjerme innsyn, i tillegg til noen ulike planter som blomstrer til ulik tid gjennom sesongen. Det er ganske bratt der, så er usikker på om noe annet (for eksempel noe steindekorasjon av noe slag) er mulig, men kanskje et fuglehus eller noe slikt hadde passet. Bedet er ca 5 x 3 meter. Er det noen som har tips til planter som kan fungere sammen i et slikt bed? Jeg bor langs vestlandskysten, og aller helst ønsker jeg noe som er lett å holde ved like. Anonymkode: 1525c...67d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #2 Del Skrevet 29. april 2020 På Facebook er det hagegrupper med god aktivitet og gode råd å få, ta gjerne en kikk der. Hagetips & inspirasjon for eksempel husk å opplyse om hvilken herdighetssone du bor i 😃 Anonymkode: 04e61...ec1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå